Kisan SM-5 en de r1200rt ??

Xenon, led, verstralers, runningslights, problemen enz.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
AGVerheij
Berichten: 852
Lid geworden op: 14 jun 2010, 11:01
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht
Locatie: Utrecht

Kisan SM-5 en de r1200rt ??

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Hoi !

Ik heb al aardig wat rondgezocht op dit forum en het web, maar nog geen antwoord gevonden.
Op mijn r1150rt was ik zéér tevreden over de Kisan. Niet alleen voor het automatsich afslaan van de knippers en de runninglights, ik vond vooral het snel knipperen bij ingedrukt houden ideaal - net als het uitzetten door nogmaals dezelfde knop in te drukken. Ik merk af en toe dat ik dat nog steeds probeer op mijn r1200rt :roll: Maar voor zover ik weet kan de SM-5 niet gebruikt worden op een r1200rt, of heb ik het bij het verkeerde eind ?

Is er een andere manier om dergelijke functionaliteit op een -1200- te krijgen ?
Groets, GerbeRT

Dictionary:
"MOTORCYCLIST" noun, singular [moh-ter-sahy-klist] A person willing to take a container of combustable liquid, mount it on top of a hot, moving engine and then place the whole contraption between their legs.
Inspector Gadget

Re: Kisan SM-5 en de r1200rt ??

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Klopt, de Kisan SM-5 is niet te gebruiken op de -1200- en ook ik mis de functies heel erg vaak.

Bij de -1200- zijn de knipperlicht-functionaliteiten ingebouwd in de ZFE (centrale brein van de -1200- en volledig softwarematig aangestuurd.
Alleen de BMW dealeRT kan deze instellen met de BMW testkast. _002

Het enige wat een beetje in de buurt komt maar ikzelf iets te veel kerstboom-achtig vindt, vooralsnog, is de oplossing van SafetyLights.

Je BMW dealeRT kan overigens wel instellen (lees: programmeren) hoe lang en wanneer (tijd en afstand dus) je knipperlichten zich automatisch moeten afschakelen.
Ik zelf ben onderhand wel gewend en heb ze laten instellen op grotere afstand en langere tijd, ik zet ze zelf wel weer uit.
En piëzo-pieperts geïnstalleerd in het spiegelhuis om te horen dat ze aan gaan/aan staan.
Gesloten

Terug naar “Over: Verlichting”