Tanktas bevestiging

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
patrick100

Tanktas bevestiging

Ongelezen bericht door patrick100 »

Hoi ik wil een bevestiging om iets te vervoeren maken op mijn tankdop maar deze moet wel makkelijk te verwijderen zijn.
Nu heb ik gezien een Held slide adapter of een tancklock ring van givi en een SW-Motech - Quick-Lock Tankring EVO.
Heeft iemand ervaring met een van deze systemen of deze zo passen of dat ze met enige handigheid pas te maken zijn. :)
Wil geen kant en klare tanktas ben in bezit van tas zonder bevestiging en wil deze er op hebben.
Heeft iemand een idee. :?
Wil geen tankhoes van bagster had ik in eerste instantie voor gekeken maar vond het van dichtbij toch niet zo mooi.
[groet] -1100-
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Tanktas bevestiging

Ongelezen bericht door Bert M »

De SW Motech tankring oplossing ken ik. Ik heb deze toegepast op een Yamaha Thundercat. Op zich een gemakkelijk systeem, maar wel goed controleren of de tas echt is vastgeklikt! Daar hapert het systeem soms. Als je de tas op de tank zet terwijl je je oordoppen al in hebt, is de 'goede' klik niet te onderscheiden van de 'net-niet-goed-klik'. Het is mij dus overkomen dat ik bij een gangetje van 140 ineens de tas opeens dwars voor mij op de tank zag liggen. Dat is zweten...

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Gesloten

Terug naar “Over: Overige accessoires”