Spiegels r1100r

Alle overige relevante technische en mechanische items aangaande: BMW R850RT - R1100RT - RT1150RT - R1200RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
rayman111
Berichten: 70
Lid geworden op: 12 mei 2018, 22:05
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: zuid Holland

Spiegels r1100r

Ongelezen bericht door rayman111 »

Even een korte vraag. Zijn de spiegels van een r1100r inklapbaar? Zeg maar dat je de ijzeren stang naar binnen kan klappen. Ben met een hokje bezig voor in de tuin vandaar.


Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
R1100RT 98 / R1100R 97
Gebruikersavatar
siebke
Berichten: 762
Lid geworden op: 13 mei 2010, 16:50
Type: R1200RT
Bijz: 2009, import (D)
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Peel en Maas

Re: Spiegels r1100r

Ongelezen bericht door siebke »

Even dit: ook al zouden de spiegelarmen inklapbaar zijn, handig is om voor jezelf ook ruimte (links) naast de motor te hebben om 'm in of uit het hokje te krijgen. Met 1.20 m breedte inpandige ruimte lukte het me net om in te rijden, af te stappen, op te bokken en er langs af naar buiten te schuifelen. Motor kon niet op de jiffy vanwege ruimtegebrek. Daarbij is het ook prettig om in hoogte minstens jouw eigen lengte + helm op het hoofd aan te houden.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
rayman111
Berichten: 70
Lid geworden op: 12 mei 2018, 22:05
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: zuid Holland

Re: Spiegels r1100r

Ongelezen bericht door rayman111 »

siebke schreef:Even dit: ook al zouden de spiegelarmen inklapbaar zijn, handig is om voor jezelf ook ruimte (links) naast de motor te hebben om 'm in of uit het hokje te krijgen. Met 1.20 m breedte inpandige ruimte lukte het me net om in te rijden, af te stappen, op te bokken en er langs af naar buiten te schuifelen. Motor kon niet op de jiffy vanwege ruimtegebrek. Daarbij is het ook prettig om in hoogte minstens jouw eigen lengte + helm op het hoofd aan te houden.


Snap bovenstaande maar het moet onderstaande worden. Geen idee hoe je zoiets noemt. Heb dus geen last van langs mijn motor schuiven etc..

https://www.motor-forum.nl/threads/roll ... ur.412434/




Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
R1100RT 98 / R1100R 97
Gesloten

Terug naar “Over: Alle overige relevante (technische) onderwerpen”