Ik ben van plan om wat verbeteringswerken uit te voeren aan mijn r1150rt single spark.
Ik heb weinig last kfr maar zit er toch aan te denken om volgende zaken te veranderen om een nog iets beter lopende motor te bekomen.
-r1200 multipoint injectoren van tills (https://www.tills.de/product-14.html)
-3.5 bar brandstofdrukregelaar van de r1200
-john gemi chip (geen idee welke stage met deze setup)
verder zitten er al irridium bougies en een k&n luchtfilter in.
heeft er iemand ervaring met deze setup of is het helemaal niet de moeite om deze veranderingen te doen?
Of heeft er nog iemand anders ideetjes? Ik wil geen andere uitlaat zetten om problemen met de politie in het buitenland te voorkomen.
r1150rt tills+3.5bar drukregelaar
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 14 sep 2018, 13:17
- Type: R1150RT
- Land: Belgie
- Woonplaats of omgeving: Diepenbeek
- Baird
- 2023
- Berichten: 4308
- Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: r1150rt tills+3.5bar drukregelaar
Die 3,5 bar snap ik even niet: moet dat vanwege de R1200 injectors?
Voor de juiste chip contact opnemen met John, ik heb na verleg met hem destijds een custom made chip gekregen, soort combi tussen Stage-7 en Stage-10
Voor de juiste chip contact opnemen met John, ik heb na verleg met hem destijds een custom made chip gekregen, soort combi tussen Stage-7 en Stage-10
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km