Ik zit te kijken naar een K1600GT ipv de R1250RT maar vraag me af of de topkoffer en de ruit van de 1250 past op een K1600GT en als de koffer overgezet word werkt de centrale vergrendeling en remlicht dan vanzelf of moet deze geactiveerd worden.
Als er toevallig iemand dezelfde stap heeft gemaakt ben ik benieuwd wat haar/zijn ervaring is bv mbt tot het gewicht?
K1600GT
- HansD
- Berichten: 3299
- Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
- Locatie: Bergschenhoek
Re: K1600GT
Het verschil tussen de oude luchtgekoelde Rt en de K1600 is enorm, maar de watergekoelde Rt komt veel dichter bij de K1600 qua dynamiek en rijgedrag. Het verschil in gewicht blijft groot: de K1600 is ongeveer 80 kilogram zwaarder en dat voel je bij het handmatig manoevreren. Voor de K1600GTL is een achteruit te krijgen, dus dat is op te lossen.
Ik denk niet dat de schermen uitwisselbaar zijn; de koffers misschien, maar bel even met de dealer en je weet het antwoord.
Ik denk niet dat de schermen uitwisselbaar zijn; de koffers misschien, maar bel even met de dealer en je weet het antwoord.
- boetsch1
- 2024
- Berichten: 132
- Lid geworden op: 27 jul 2009, 10:59
- Type: R1250RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Leiden
- Locatie: Leiden
Re: K1600GT
Op de K1600GT is ook een achteruit te verkrijgen. Volgens mij vanaf 2017 zelfs standaard aanwezig.
Geniet nu, het is later dan je denkt.
Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.
Groet Peter den Hollander
Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.
Groet Peter den Hollander