Voetsteun verlagers home made

Alle overige relevante technische en mechanische items aangaande: BMW R850RT - R1100RT - RT1150RT - R1200RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Jodyh175
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2021, 16:33
Type: R1150RT
Bijz: Luxe uitvoering 2002
Land: Gelderland
Woonplaats of omgeving: TERBORG
Contacteer:

Voetsteun verlagers home made

Ongelezen bericht door Jodyh175 »

Voor mijn R1150rt zocht ik voetsteunverlagers. Wat ik vond was dat er voetsteunverlager bestaan voor de duo passagier. En dat er wel verlagers bestaan voor de bestuurder maar niet met de zekerheid dat het past. Bijv alleen voor de 1200 serie.
Een Duits leverancier ene Wunder.... had hele dure exemplaren per stuk/ zijkant. Met ook niet de zekerheid dat het geschikt is voor de 1150.
Vandaar dat ik besloten had dergelijke verlagers zelf te maken waarbij het opklap deel aanwezig moet blijven.
Een proef exemplaar voldeed maar was in mijn ogen niet zo mooi als dat het had moeten zijn.
Mijn tweede proef heeft uiteindelijk de ballotage commissie gepasseerd met lof getuige de foto.
Mocht er iemand zijn die behoefte heeft om dergelijke verlagers zelf te maken daar heb ik wat maat fotot,s op dit forum gezet om met frisse start zelf te gaan knutselen.
De 1e proef modellen links en rechts zijn gratis beschkbaar voor wie het wil namaken cq uit proberen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
BertL
2024
2024
Berichten: 835
Lid geworden op: 24 jul 2009, 16:58
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen
Locatie: Ommen

Re: Voetsteun verlagers home made

Ongelezen bericht door BertL »

Knap stukje werk!
GrTz
BertL
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 726
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Voetsteun verlagers home made

Ongelezen bericht door QuickFix »

Vroeger bij mij op school was er altijd (gezonde) rivaliteit tussen de elektro- en werktuigbouw-klassen (ik heb zelf een elektro achtergrond), maar ik kan echt veel respect opbrengen voor dit soort mooi werk. _004
Freude am Fahren
Gesloten

Terug naar “Over: Alle overige relevante (technische) onderwerpen”