Overstap van RT naar RS?

Overige R-boxerserie modellen vanaf 1993.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Luigi Guzman

Overstap van RT naar RS?

Ongelezen bericht door Luigi Guzman »

Beste forumleden,

Wie heeft de overstap gemaakt van een RT naar een RS? Wat waren de overwegingen, hoe is het bevallen? Na drie jaar op een RT kriebelt het een beetje en ga je rondkijken. Zie vaak de switch naar een GS, maar die zijn zo hoog op de poten. Afijn, ik lees graag over jullie ervaringen, gr. Luigi
Luigi Guzman

Re: Overstap van RT naar RS?

Ongelezen bericht door Luigi Guzman »

Inmiddels zo’n 150 lezers verder en geen enkele reactie. Ik durf hier dus uit te concluderen dat deze overstap binnen het forum niet veel voorkomt. Best jammer, want ik had graag de ervaringen willen lezen. Mochten er nog overstapper zijn, ik lees graag jullie ervaringen. Zie wel veel overstapper naar de GS, maar die is zo voorspelbaar. Mijn interesse in een RS blijft smeulen.
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 726
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Overstap van RT naar RS?

Ongelezen bericht door QuickFix »

Ik wilde oorspronkelijjk niet reageren omdat ik niet kan reageren als ervaringsdeskundige, maar vooral ook omdat het enige verschil (grofweg) tussen de R, RT en RS de hoeveelheid Tupperware is die er op de fiets zit. Naast dat dit wel voor wat verschil zal zorgen qua rijgedrag als gevolg van windvang, is het volgens mij verder slechts een kwestie van smaak.

Dit hierboven is slechts gebasseerd op wat ik zo zie aan verschillen tussen de verschillende fietsen (en wat ik lees op Wikipedia) en derhalve totaal ongegrond, dus het kan best zijn dat er wel daadwerkelijk (grote) verschillen zijn tussen de RT en de RS anders dan wat de buitenkant doet vermoeden.
Freude am Fahren
Gesloten

Terug naar “Showen die overige R-Serie”