Bevestiging GoPro Hero 3

Hoor en wederhoor over Action- en dashcamera's

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Nick_66
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 mei 2013, 00:04
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nederweert

Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Nick_66 »

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een GoPro Hero 3 actioncam en wil deze gaan gebruiken op mijn R1150RT.

Nu zijn er voor deze actioncam enorm veel accessoires te verkrijgen en ik weet niet zo goed wat ik nu het beste kan gaan gebruiken.

Iets op de motor plakken zie ik niet zitten. Als ik ooit de motor weer zou verkopen en deze weer moet verwijderen trek ik volgens mij gewoon de lak eraf!

Een ander alternatief is een zuignap. Wie heeft ervaring met deze actioncam op een R1150RT en welke bevestigingsmethode bevalt dan het beste?
Inspector Gadget

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Op mijn 1100RT had ik mijn GoPro's via de zuignap aan de zijkant van de tupperware gemonteerd (nabij de model-aanduiding op den zijkant) en dat zat goed vast.
De camera altijd proberen zover mogelijk naar voren te monteren zodat je niet al te veel (maximaal 10%) van de tupperware in de opnames terugziet. ;)

Wel altijd een vang-draad monteren!
En altijd voor vertrek goed controleren dat de zuignap nog altijd goed vast zit!

De vrijwel enige trillingen die ik in mijn opnames zag was bij vanuit het stationair/stilstand optrekken, de bekende "wobble" die je ook in het stuur voelt.
Dat is des BMW's.

Een andere mogelijkheid is gebruik te maken van RAM-mounts.
RAM-mount heeft een GoPro adapter die je direct op je camera kunt monteren;
http://www.emounting.nl/ram-mount-gopro ... -gop1.html
En er zijn RAM-mounts beschikbaar waarmee je zowel permanent als niet-permanent op je motor kunt monteren, via bestaande bouten op je motor, klem- en plakverbindingen.

Volgens mij trek je de lak er niet niet zo snel af als je die GoPro plakkeRTs gebruikt, als je met enig beleid en een haarföhn deze later weer verwijdert. _001
Gebruikersavatar
marcel72
Berichten: 248
Lid geworden op: 04 okt 2011, 21:21
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerlen

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door marcel72 »

Hallo Nick,

ik heb dan wel geen GoPro, maar heb wel heel lang moeten zoeken totdat ik een geschikte plek had gevonden om mijn Contour te bevestigen.
Na wat testen met eigen fabrikaat en zuignap heb ik uiteindelijk gekozen voor het volgende alternatief:
viewtopic.php?f=120&t=8351
Of dit ook voor de 1150RT te krijgen is, weet ik zo niet. Even navragen bij een dealer of zoeken op internet of de onderdelen er zijn. De 1150 RT is in ieder geval in Duitsland ook ingezet als politiemotor, dus er zou wel iets van te krijgen moeten zijn (steun is normaal bevestiging van flitslichten).

Succes!

gr.
Marcel
Eerst: Yamaha FJ1200, toen: BMW K1100LTSE en R1200RT. Nu K1600GT
ContourGPS, Zumo 660, Autocom pro-M1, Starcom LP-4502
Gebruikersavatar
Mariecke
Berichten: 172
Lid geworden op: 26 okt 2014, 22:02
Type: R1200RT
Bijz: 2005, Granit-grau, Topkoffer, Xenon
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Mariecke »

Ik heb de zgn handlebar mount achterop mijn bagagedrager gemonteerd, werkt super! Geen verlengstukken nodig, gelijk monteren en leuk beeld.

http://www.dx.com/p/fat-cat-m-mb-motorc ... SKJnPmsX1Y

Ik heb er een stukje rubber tussen gedaan voor bescherming, maar past gelijk ( -1200- )

Ik heb daarnaast ook een zuignap, maar die werkt voor geen meter, op geen enkele plek van de motor maar enigzins "zuiging" te krijgen.
Ik heb dus een mount, op de kuip, voor mijn spiegel geplakt. Wel, zoals Inspector Gadget zegt, met een stalen valdraad beveiligd. Die heb ik achter de spiegel vastgemaakt en kan de draad daar dus ook weg werken als ik deze niet nodig heb.

Ik heb gisteren voor het eerst gefilmd en het eerste resultaat ziet er goed uit, zal wel eens kijken of ik een voorbeeld kan plaatsen.

De afstandbediening heb ik aan het stuur gemonteerd.
BMW R 1200 RT (2005) 10/2014 -
Suzuki GSF 650 SA Bandit (2005) 05/2007 -
Honda NTV 650 Revere (1989) 06/2006 - 05/2007
Honda V45 Sabre (1988) 03/2006 - 06/2006

When nothing goes right, go left
Gebruikersavatar
telekraan
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 jun 2013, 19:38
Type: R1250RT
Bijz: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Egmond aan Zee
Contacteer:

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door telekraan »

Ik zie iedereen altijd mooi beugels maken ik heb dan wel geen Go_Pro maar een Sony maar gewoon een zuignap voorop de motor net boven de koplamp .
Dus geen Tupperware in beeld en wat de camera ziet zie ik ook.
Afstandsbediening op het stuur en gaan, alleen de sony accu gaat maat 5 uur mee dus als je een hele dag rijdt of tijdens de pitsstop bijladen of een tweede accu mee.
Kan nu geen foto sturen want de motor staat een 6000km van mij vandaan maar zal volgende keer een foto plaatsen, al denk ik dat de meeste het wel voor de ogen kunnen halen.


Fred
PaulJacobsnl

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door PaulJacobsnl »

Mijn Chinese Kloon GoPro heb ik op de kuipruit gemonteerd. Het voordeel is dat ik er makkelijk bij kan om te bedienen.
Nadeel is dat de ruit best trilt tijdens het rijden en dit zichtbaar is in de beelden.
zie: viewtopic.php?f=120&t=9316

Volgens mij is de kuip (en dan ter hoogte van de koplamp) inderdaad de beste plek.
Overigens durf ik geen zuignap aan - heb het geprobeerd- maar dat schiet telkens los. Dat kan ook aan mijn zuignap liggen, die is echt van Chinese kwaliteit.

Wat goed werkt is een mount op je helm. Het mooie daarvan is dat je filmt waar je kijkt en bijna trillingsvrij.
Het nadeel is dat je zelf lastig een opname kunt starten omdat de bediening niet makkelijk toegankelijk is.
(tenzij je een bijrijder hebt die dat klusje wil klaren) :D
Mijn mount zit aan de rechterzijkant van de helm en dat werkt best goed.
Gebruikersavatar
telekraan
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 jun 2013, 19:38
Type: R1250RT
Bijz: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Egmond aan Zee
Contacteer:

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door telekraan »

Ik heb een zuignap van Sony en laatst 1200 km gereden van huis door de Ardennen en Eiffel en geen last bleef gewoon zitten waar hij zat.
Ik heb wel een vanglijntje gemonteerd.
Ik wil trouwens mijn antenne toch demonteren want de radio is er al uit gebruik ik toch niet.
En dan in dat gat een vaster positie maken.

Fred
Gebruikersavatar
Mariecke
Berichten: 172
Lid geworden op: 26 okt 2014, 22:02
Type: R1200RT
Bijz: 2005, Granit-grau, Topkoffer, Xenon
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Mariecke »

PaulJacobsnl schreef:Mijn Chinese Kloon GoPro heb ik op de kuipruit gemonteerd. Het voordeel is dat ik er makkelijk bij kan om te bedienen.
Nadeel is dat de ruit best trilt tijdens het rijden en dit zichtbaar is in de beelden.
zie: viewtopic.php?f=120&t=9316

Volgens mij is de kuip (en dan ter hoogte van de koplamp) inderdaad de beste plek.
Overigens durf ik geen zuignap aan - heb het geprobeerd- maar dat schiet telkens los. Dat kan ook aan mijn zuignap liggen, die is echt van Chinese kwaliteit.

Wat goed werkt is een mount op je helm. Het mooie daarvan is dat je filmt waar je kijkt en bijna trillingsvrij.
Het nadeel is dat je zelf lastig een opname kunt starten omdat de bediening niet makkelijk toegankelijk is.
(tenzij je een bijrijder hebt die dat klusje wil klaren) :D
Mijn mount zit aan de rechterzijkant van de helm en dat werkt best goed.
Ik heb 'm af en toe ook aan mijn helm bevestigd, inderdaad handig maar vind het op de motor toch mooier. Ik heb er een afstandsbediening bij, die ik op het stuur gemonteerd heb, dus aan en uitzetten is geen probleem.
Hoewel terughoudend het met plakken van mounts op mijn -1200- (Mijn Bandit zit helemaal vol) zijn deze wel makkelijk weer weg te halen.

http://gopro.com/support/articles/how-t ... ive-mounts

Zoals bij alle klusjes, kun je dit ook fout doen, maar tot op heden is het mij zonder problemen en schade gelukt. Best eenvoudig eigenlijk. Op YT staan ook meerdere filmpjes met tips voor het verwijderen.
BMW R 1200 RT (2005) 10/2014 -
Suzuki GSF 650 SA Bandit (2005) 05/2007 -
Honda NTV 650 Revere (1989) 06/2006 - 05/2007
Honda V45 Sabre (1988) 03/2006 - 06/2006

When nothing goes right, go left
Gebruikersavatar
JDoubleOP
Berichten: 1119
Lid geworden op: 05 jul 2012, 13:11
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim
Locatie: Emlichheim (D)

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Ik plak m'n Gopro 2 met de 'suction cup' rechts op de bovenkant van de kuip net achter het luchtrooster, de camera hangend op z'n kop. K'heb denk ik alle denkbare posities getest, maar dit bevalt mij het beste. Zeer stabiel. Toegevoegd externe microfoon van Sennheiser, in de tanktas om windgeruis maximaal te verminderen. Kabels netjes weggewerkt.
[youtube]https://youtu.be/WcFoO9LFEmE#[/youtube]
Gebruikersavatar
Mello
Berichten: 133
Lid geworden op: 30 aug 2010, 19:40
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuweschans

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Mello »

Sinds een paar dagen ook aan het testen.
Voor alsnog op de spiegel met een zuignap. Wel met een ty-rap gezekerd i.g.v.......

Afbeelding

Bevalt goed, alleen het BMW trillen zit erin.

[groet] Johan
Gebruikersavatar
Mariecke
Berichten: 172
Lid geworden op: 26 okt 2014, 22:02
Type: R1200RT
Bijz: 2005, Granit-grau, Topkoffer, Xenon
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Mariecke »

Mello schreef:Sinds een paar dagen ook aan het testen.
Voor alsnog op de spiegel met een zuignap. Wel met een ty-rap gezekerd i.g.v.......

Bevalt goed, alleen het BMW trillen zit erin.

[groet] Johan

Ik heb exact dezelfde zuignap, maar die zuigt (of juist niet :lol: ) Wat doe ik verkeerd? Het is toch naar beneden drukken om vast te zuigen? Zelfs een beetje spuug geprobeerd, zonder resultaat.....
BMW R 1200 RT (2005) 10/2014 -
Suzuki GSF 650 SA Bandit (2005) 05/2007 -
Honda NTV 650 Revere (1989) 06/2006 - 05/2007
Honda V45 Sabre (1988) 03/2006 - 06/2006

When nothing goes right, go left
Inspector Gadget

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Je ondergrond moet superglad, schoon en droog zijn.
Als er puntjes of andere oneffenheden op je lak zitten, werkt de zuignap inderdaad niet.
Ook op stickers werkt het niet.

Het rubber van de zuignap moet droog en schoon zijn.
Eventueel schoonmaken met een milde zeep en daarna goed laten drogen.
(uiteraard de plastic afscherming van de rubberen zuignap afhalen ;) )

Als je de zuignap aanbrengt, druk het de middenstuk stevig aan en pas dan haal de hefboom over.

Trek aan de zuignap, deze moet dan niet loskomen en ook niet kunnen verschuiven.

Wacht 10 minuten en herhaal de trek- en schuif.

Als de zuignap wel gemakkelijk los komt, is er mogelijk een slechte of beschadigde zuignap, neem contact op met de leverancier.

De GoPro kleine zuignap (http://shop.gopro.com/EMEA/mounts/sucti ... l#/start=1) is in mijn ervaring heel erg sterk.
Helaas zijn er ook leveranciers die onder de noemer "GoPro zuignap" een zuignap leveren die daarentegen inderdaad heel erg zwak zijn.
Meestal is de prijs een zekere mate van indicatie voor de "echte" GoPro uitvoering, zo rond de 40 en 45 euro.
Naast een vergelijk op de officiële website van GoPro.
Ik zou ff moeten nazien of er een logo in die zuignap zit/zat.
PaulJacobsnl

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door PaulJacobsnl »

JDoubleOP schreef:Ik plak m'n Gopro 2 met de 'suction cup' rechts op de bovenkant van de kuip net achter het luchtrooster, de camera hangend op z'n kop. K'heb denk ik alle denkbare posities getest, maar dit bevalt mij het beste. Zeer stabiel. Toegevoegd externe microfoon van Sennheiser, in de tanktas om windgeruis maximaal te verminderen. Kabels netjes weggewerkt.
De beelden zien er inderdaad top uit! _004 Het geluid klinkt ook prima.
-naughty- Volgens mij rij je wel wat harder dan toegestaan. -naughty-
Gebruikersavatar
Nick_66
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 mei 2013, 00:04
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nederweert

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Nick_66 »

Wat een reacties! Big RT Smile

Een zuignap ben ik toch wat huiverig voor. Lijken in eerste instantie goed vast te blijven zitten totdat....... Vertrouw die dingen niet helemaal. Als die er dan ineens vanaf schiet en je hebt zelfs een vanglijntje gebruikt, knalt die tegen het tupperware met alle gevolgen vandien.

Een Gopro handlebar klem gebruiken gaat ook niet echt werken. Op een R1150RT nergens een plaats om deze klem te monteren.

Persoonlijk vind ik het zelf het leukst om ook wat van de motor te zien tijdens opnemen. Wil wat betreft bevestiging van mijn Gopro de vrijheid hebben deze overal te kunnen plaatsen.

Kortom, ben er nog niet uit wat ik ga doen.
Inspector Gadget

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Je hebt ook oplossingen van RAM-mount die passen op de afdekking van je rem- of koppelingsreservoir.
Ter inspiratie;
http://www.rammount.com/products/camera/gopro

Alleen bij de "Chinese" zuignappen doe ik het ook niet, maar verder werken de zuignappen van GoPro, RAM-Mount en Fat Gecko bij mij meer dan perfect.

Maar als je het niet vertrouwd, moet je het zeker niet doen.
Ook heel slecht voor je concentratie op de motor als je "voortdurend" moet denken aan of je camera niet loslaat.

Ikzelf gebruik vaker de plakkers in combinatie met een zogenoemde swivel mount, dan kan de camera echt ideaal gepositioneerd worden;
http://www.v-nix.nl/sp-pov-swivel-arm-mount

Maar je kunt eventueel ook overwegen een harnas te gebruiken;
http://www.v-nix.nl/gopro-chest-mount-harness

Slechts enkele suggesties natuurlijk!
Gebruikersavatar
marcel72
Berichten: 248
Lid geworden op: 04 okt 2011, 21:21
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerlen

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door marcel72 »

Hoi,

als ik via maxbmwmotorcycles naar een diagram kijk van de 1150 RT zie ik bij de overheidsfietsen een "bracket" staan.
Is dit geen oplossing om te monteren en vervolgens hier iets aan te maken voor je camera. Zo heb ik het ook gedaan. Werkt goed.
Ik kan je echter niet precies vertellen hoe e.e.a. gemonteerd dient te worden en of dit dan op een toegankelijk plek zit. Rijd zelf een 1200 RT en geen zicht op de 1150 RT.

Zie:

Afbeelding

Het gaat om onderdeel nummer 2
Wellicht dat Inspector Gadget hier meer van weet. Hij heeft me bij mijn projectje ook goed geholpen met info.

succes
gr.
Marcel
Eerst: Yamaha FJ1200, toen: BMW K1100LTSE en R1200RT. Nu K1600GT
ContourGPS, Zumo 660, Autocom pro-M1, Starcom LP-4502
Gebruikersavatar
Mariecke
Berichten: 172
Lid geworden op: 26 okt 2014, 22:02
Type: R1200RT
Bijz: 2005, Granit-grau, Topkoffer, Xenon
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Mariecke »

Inspector Gadget schreef:Je hebt ook oplossingen van RAM-mount die passen op de afdekking van je rem- of koppelingsreservoir.
Ter inspiratie;
http://www.rammount.com/products/camera/gopro

Alleen bij de "Chinese" zuignappen doe ik het ook niet, maar verder werken de zuignappen van GoPro, RAM-Mount en Fat Gecko bij mij meer dan perfect.

Maar als je het niet vertrouwd, moet je het zeker niet doen.
Ook heel slecht voor je concentratie op de motor als je "voortdurend" moet denken aan of je camera niet loslaat.

Ikzelf gebruik vaker de plakkers in combinatie met een zogenoemde swivel mount, dan kan de camera echt ideaal gepositioneerd worden;
http://www.v-nix.nl/sp-pov-swivel-arm-mount

Maar je kunt eventueel ook overwegen een harnas te gebruiken;
http://www.v-nix.nl/gopro-chest-mount-harness

Slechts enkele suggesties natuurlijk!
Dank voor de tips!

Ik heb op mijn andere motor ook een ram-mount, dat werkt fantastisch! Op de voorvork, valbeugel en aan het stuur.

ik vind die swivelarm wel mooi, ga er gelijk achteraan!
BMW R 1200 RT (2005) 10/2014 -
Suzuki GSF 650 SA Bandit (2005) 05/2007 -
Honda NTV 650 Revere (1989) 06/2006 - 05/2007
Honda V45 Sabre (1988) 03/2006 - 06/2006

When nothing goes right, go left
Gebruikersavatar
Wullum
Berichten: 752
Lid geworden op: 17 okt 2010, 16:54
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: 74251

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Wullum »

Op je stuur zit naast het schernierpunt van je koppelingshendel een conisch gat van ongeveer 8mm. Op andere modellen zit daar de linkerspiegel in gemonteerd (okee, bij sommigen op dit forum zelfs op hun RT, maar da's eigen initiatief).

Je kunt daarin een RAM kogel monteren met een langere bout en een vulbusje van 20mm. Werkt in principe perfect om daarop een GoPro met een lang RAM tussenstuk te monteren, die kijkt dan net links van je scherm langs. Nadeel vind ikzelf dan weer dat je er telkens met je hand ruzie mee hebt na het groeten (ik mepte telkens mijn camera uit positie, maar camera's op de brommert is sowieso niet mijn ding, dus dat was niet zo'n probleem).
Er zijn ook kant-en-klare imitatie-RAM-achtigen met een pootje onder de kogel, maar die zijn gelijk een stuk duurderder. Heb zo'n kunststof bal nu op das Boot zitten, maar die is in de praktijk alleen bruikbaar voor de herinneringskabel van mijn diskslot, iets erop klemmen werkt niet door veel te weinig wrijving.

Wel heb je, als je een camera op je stuur monteert, meer last van heen-en-weer bewegende beelden dan wanneer je de camera op je kuip monteert. Je stuur beweegt nu eenmaal meer dan je kuip... Maar ja, een camera op je helm is nòg erger...
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Gebruikersavatar
Mariecke
Berichten: 172
Lid geworden op: 26 okt 2014, 22:02
Type: R1200RT
Bijz: 2005, Granit-grau, Topkoffer, Xenon
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Mariecke »

Ik heb even snel wat foto's van mijn bevestiging gemaakt.

De houder voor de afstandsbediening op het stuur. Dit is de "houder" waar de AB in de doos meekwam, deze heb ik ingekort en bijgevijld.

Afbeelding

De "stuurhouder" die ik op de bagagedrager gemonteerd heb.

Afbeelding
BMW R 1200 RT (2005) 10/2014 -
Suzuki GSF 650 SA Bandit (2005) 05/2007 -
Honda NTV 650 Revere (1989) 06/2006 - 05/2007
Honda V45 Sabre (1988) 03/2006 - 06/2006

When nothing goes right, go left
Inspector Gadget

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

marcel72 schreef:als ik via maxbmwmotorcycles naar een diagram kijk van de 1150 RT zie ik bij de overheidsfietsen een "bracket" staan.
Is dit geen oplossing om te monteren en vervolgens hier iets aan te maken voor je camera. Zo heb ik het ook gedaan. Werkt goed.
Ik kan je echter niet precies vertellen hoe e.e.a. gemonteerd dient te worden en of dit dan op een toegankelijk plek zit. Rijd zelf een 1200 RT en geen zicht op de 1150 RT.

Zie:

Afbeelding

Het gaat om onderdeel nummer 2
Wellicht dat Inspector Gadget hier meer van weet. Hij heeft me bij mijn projectje ook goed geholpen met info.
Ik ga meestal naar een bevriende beroepsmotorridder of bevriende BMW dealeRT en ga dan uitgebreid kijken hoe het gemonteerd zit.

Helaas heb ik de 1150RT-P nooit van dichtbij kunnen aanschouwen, die zie je in NL niet zo veel "in het wild" & in de "officiële" inzet meer. _001
Dus ik weet ook niet hoe exact deze houder die Marcel aanhaalt, gemonteerd zitten.
Onderdeelnummers 63 17 7 688 713 voor de links en 63 17 7 688 714 voor rechts, overigens.
Het beste kan je het navragen bij een BMW dealeRT die ook overheidsfietsen onderhoud wat de kosten zijn én hoe het gemonteerd zit.

Op mijn 1100RT had ik voor mijn "werkzaamheden" beugels gemonteerd op (!) de roosters van de radiospeakers.
Of dat altijd zo even fraai is een 2e, maar functioneel was het wel voor mij, toentertijd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maastricht

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Maastricht »

Ik haak na lange tijd weer eens laat in, ik heb een Gopro op mijn Schurberth C3 geplakt met de zuignapjes die bij de originelen verpakking zaten. werkt perfect! hier al een test filmpje.
Tip: Kijk het filmpje op 1080HD (rechts onder op het tand wieltje klikken en 1080 selecteren)
[youtube]gqHDC-dtNC4[/youtube]
Gebruikersavatar
JDoubleOP
Berichten: 1119
Lid geworden op: 05 jul 2012, 13:11
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim
Locatie: Emlichheim (D)

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Werkt mijns inziens niet perfect, want je wordt gek van het windgeruis. Beeld is zoals we de Gopro kennen.

gr. Joop
Maastricht schreef:Ik haak na lange tijd weer eens laat in, ik heb een Gopro op mijn Schurberth C3 geplakt met de zuignapjes die bij de originelen verpakking zaten. werkt perfect! hier al een test filmpje.
Tip: Kijk het filmpje op 1080HD (rechts onder op het tand wieltje klikken en 1080 selecteren)
http://youtu.be/gqHDC-dtNC4
Erteetje

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ik gebruik de zuignap en ben er tevreden over. Wel moet ik zeggen dat ik het geruis weghaal als ik een filmpje monteer en er gewoon een leuk muziekje onder zet _004
Luc
Inspector Gadget

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik weet niet welke behuizing gebruikt wordt, maar je kunt ook een bontje plakken welke het windgeruis aanzienlijk reduceert en het motorgeronk aangenaam naar voren brengt;
http://www.v-nix.nl/extreme-ways-windcutter
Erteetje

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Erteetje »

Inspector Gadget schreef:Ik weet niet welke behuizing gebruikt wordt, maar je kunt ook een bontje plakken welke het windgeruis aanzienlijk reduceert en het motorgeronk aangenaam naar voren brengt;
http://www.v-nix.nl/extreme-ways-windcutter
Nooit eerder van gehoord maar dit wil ik toch graag eens testen. Het windgeruis vind ik namelijk zwaar irritant.
Thx!!
Inspector Gadget

Re: Bevestiging GoPro Hero 3

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Graag gedaan!

PS: als je rechts bovenaan zoekt op het forum kan je met de "sleutel" windcutter nog meerdere reacties vinden.
Gebruik ze zelf te pas en te onpas op al mijn microfoons en camera's.
Geen "brazilian" voor mijn camera's! :O :lol:
Gesloten

Terug naar “Over: Action- en dashcamera's”