Resolutie GoPro Hero 3+

Hoor en wederhoor over Action- en dashcamera's

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Erteetje

Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Erteetje »

Aangezien ik er niet van houd om het wiel 2x uit te vinden heb ik een vraag voor de ervaringsdeskundigen onder jullie.
Ik heb recent de GoPro Hero 3+ Silver edition gekocht. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om deze te testen maar heb er alle vertrouwen in dat het een goede koop was :D

Ik heb wat door de instellingen zitten browsen via de iPhone en zit eigenlijk met een simpele vraag:
welke resolutie en FPS instelling heeft de voorkeur / geeft het beste resultaat? Hoger hoeft niet per definitie beter te zijn is mijn ervaring.

Ik zag dat ik met 1080 met 60 FPS maar half zo lang kan filmen dan met 960 met 60 FPS
Het is niet mijn bedoeling om deze filmpjes op tv te gaan kijken. Hooguit eens op de pc en op YT zetten. Het is puur voor de fun.

Ik hoor graag jullie ervaringen, meningen en andere zinvolle uitspraken :D _004

Alvast bedankt
Luc
Inspector Gadget

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Inderdaad, resolutie is pas echt van belang als je het op een groot scherm of TV bekijkt.
Publicatie via YT geeft sowieso al verliezen (door hun her-codering), je originele opname is de helft op YT. :(

Ik ben van mening dat de kijkhoek van de lens/opname ook belangrijk is.

Ik zou overigens sowieso de 960 modi vermijden, dat is voor beeldverhouding 4:3 en de meeste van ons zullen thuis een breedbeeld (=16:9) TV hebben.
Als je 4:3 opname gaat bekijken op een 16:9 beeldscherm, zal het beeld opgeschaald gaan worden door de TV/scherm/software, en dat gaat soms ten koste van de (juiste) verhoudingen van het beeld.
Daarnaast heb je bij de Hero 3+ Silver in de 960 de lens standaard (alleen) maar in Ultra Wide, wat soms rechte lijnen (denk aan lantaarnpalen langs de weg) overdreven geboden terug ziet in de opnames, het zogenoemde vissenoog effect. Dat zou je eigenlijk niet moeten willen, denk ik zelf.

Voor 16:9 is je keuze dan 1080 of 720.

Als je dan gaat kijken naar die 2 modi op de Hero 3+ Silver, zie je dat bij 720 (ook) weer Ultra Wide.
Terwijl je bij de 1080 mode de keuzen hebt voor Narrow, Medium en Ultra Wide.

Kortom, in mijn optiek althans, kom je dan "automatisch" toch weer op de 1080 mode, dan heb je ook de keuze van opnamehoek en alle effecten daar van.

Dan wat betreft FPS:
De (hogere) frame-rate is vooral van belang als je opnames achteraf bij de be/verwerking wilt vertragen.
Bijvoorbeeld die duif die net vlak voor jou motor tot bezinning kwam dat meevliegen misschien niet zo'n heel goed idee was. :$
Een te lage framerate geeft een schokkerig effect, een hogere FPS geeft een meer mooier vloeiend beeld.
Met een FPS van 30 is het over het algemeen, als je niet achteraf met vertraging van een deel van de opnames o.i.d aan de slag wilt, prima.
Hogere FPS heeft over het algemeen ook een nadelig invloed, niet alleen op de groottes van de opname (hoewel een microSD van 64Gb Class 10 echt niet zo heel duur hoeft te zijn) maar ook de lichtgevoeligheid van de camera verandert, waardoor deze soms wat "overstuur" raakt bij lichtwisselingen. Denk aan tunnels e.d.

Maar ik kan van alles schrijven en mijn mening over geven, het beste kan je die verschillende modi en de effecten daarvan beter zelf ervaren.
Waarbij je dan bijvoorbeeld de Hero 3+ op 1 plaats laat zitten, het zelfde stukje keer op keer gaat rijden en dan met verschillende modi kunt gaan vergelijken.

Maar het bovenstaade zijn mijn meningen en ervaringen, hopelijk krijg je ook van anderen hun meningen en goede raad. _004
Erteetje

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Erteetje »

Inspector Gadget schreef:Inderdaad, resolutie is pas echt van belang als je het op een groot scherm of TV bekijkt.
Publicatie via YT geeft sowieso al verliezen (door hun her-codering), je originele opname is de helft op YT. :(

Ik ben van mening dat de kijkhoek van de lens/opname ook belangrijk is.

Ik zou overigens sowieso de 960 modi vermijden, dat is voor beeldverhouding 4:3 en de meeste van ons zullen thuis een breedbeeld (=16:9) TV hebben.
Als je 4:3 opname gaat bekijken op een 16:9 beeldscherm, zal het beeld opgeschaald gaan worden door de TV/scherm/software, en dat gaat soms ten koste van de (juiste) verhoudingen van het beeld.
Daarnaast heb je bij de Hero 3+ Silver in de 960 de lens standaard (alleen) maar in Ultra Wide, wat soms rechte lijnen (denk aan lantaarnpalen langs de weg) overdreven geboden terug ziet in de opnames, het zogenoemde vissenoog effect. Dat zou je eigenlijk niet moeten willen, denk ik zelf.

Voor 16:9 is je keuze dan 1080 of 720.

Als je dan gaat kijken naar die 2 modi op de Hero 3+ Silver, zie je dat bij 720 (ook) weer Ultra Wide.
Terwijl je bij de 1080 mode de keuzen hebt voor Narrow, Medium en Ultra Wide.

Kortom, in mijn optiek althans, kom je dan "automatisch" toch weer op de 1080 mode, dan heb je ook de keuze van opnamehoek en alle effecten daar van.

Dan wat betreft FPS:
De (hogere) frame-rate is vooral van belang als je opnames achteraf bij de be/verwerking wilt vertragen.
Bijvoorbeeld die duif die net vlak voor jou motor tot bezinning kwam dat meevliegen misschien niet zo'n heel goed idee was. :$
Een te lage framerate geeft een schokkerig effect, een hogere FPS geeft een meer mooier vloeiend beeld.
Met een FPS van 30 is het over het algemeen, als je niet achteraf met vertraging van een deel van de opnames o.i.d aan de slag wilt, prima.
Hogere FPS heeft over het algemeen ook een nadelig invloed, niet alleen op de groottes van de opname (hoewel een microSD van 64Gb Class 10 echt niet zo heel duur hoeft te zijn) maar ook de lichtgevoeligheid van de camera verandert, waardoor deze soms wat "overstuur" raakt bij lichtwisselingen. Denk aan tunnels e.d.

Maar ik kan van alles schrijven en mijn mening over geven, het beste kan je die verschillende modi en de effecten daarvan beter zelf ervaren.
Waarbij je dan bijvoorbeeld de Hero 3+ op 1 plaats laat zitten, het zelfde stukje keer op keer gaat rijden en dan met verschillende modi kunt gaan vergelijken.

Maar het bovenstaade zijn mijn meningen en ervaringen, hopelijk krijg je ook van anderen hun meningen en goede raad. _004
Zoals gebruikelijk weer een zeer heldere uitleg. Ik had de cam dus al ingesteld op 960 met 60 FPS. Dit gelijk maar weer gewijzigd naar 1080 met 30 FPS. Met deze laatste instelling kan ik met mijn 32 Gb kaartje dat bij de camera zat, 4.5 uur filmen. Er komt dus sowieso een 64 Gb kaartje om een dag vooruit te kunnen. Uiteraard heb je gelijk Rob, zelf testen door onder dezelfde omstandigheden dezelfde route te rijden met verschillenden instellingen blijft natuurlijk het beste. Toch heb ik weer wat van je verhaal opgestoken. _004

Bedankt maar weer :D
Luc
Gebruikersavatar
RTbeRT
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 feb 2012, 17:04
Type: R1200RT
Bijz: 90-Jahre edition
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Heemskerk
Locatie: Heemskerk

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door RTbeRT »

Ik heb de Hero 3 black edition en heb deze volgens mij op 720P en 30 FPS staan, dit omdat bij afspelen op mijn 4 jaar oude laptop het beeld stil staat en alleen de audio afgespeeld wordt bij hogere instellingen dan dit, maw windows kan de informatie niet aan.......


Je zou trouwens ook eens kunnen kijken naar je foto-instellingen: ik heb de mijne zodanig ingesteld dat hij na elke 5 seconden filmen een foto maakt, hierdoor krijg je mooie fotoo's van onderweg......
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
So if you want my address it's number one at the end of the bar
Where I sit with the broken angels
Clutchin' at straws and nursin' our scars
-
And if you ever come across us, don't give us your sympathy
You can buy us a drink and just shake our hands
And you'll recognize by the reflection in our eyes
That deep down inside, we're all one and the same
We're clutchin' at straws...
Erteetje

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Erteetje »

RTbeRT schreef:Ik heb de Hero 3 black edition en heb deze volgens mij op 720P en 30 FPS staan, dit omdat bij afspelen op mijn 4 jaar oude laptop het beeld stil staat en alleen de audio afgespeeld wordt bij hogere instellingen dan dit, maw windows kan de informatie niet aan.......


Je zou trouwens ook eens kunnen kijken naar je foto-instellingen: ik heb de mijne zodanig ingesteld dat hij na elke 5 seconden filmen een foto maakt, hierdoor krijg je mooie fotoo's van onderweg......
Ik ben niet bang dat mijn pc apparatuur het niet trekt. Als Ict'er ben ik natuurlijk bijna verplicht om wat dat betreft een beetje up to date te zijn. Al moet ik toegeven dat ik veel liever op de motor zit dan achter een pc in mijn vrije tijd :$ (na 8 uur per dat bezig te zijn geweest met ICT gerelateerde zaken wil je ook wel eens wat anders, toch? )

Ik neem aan dat de bijgevoegde foto is gemaakt door je GoPro?
Inderdaad wel weer een goeie tip. Ook weer iets waar ik niet bij stilgestaan heb.
Bedankt voor je respons!

Ga gelijk ff kijken hoe ik dat ingesteld krijg _004 _004

Luc
Inspector Gadget

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Big RT Smile
Graag gedaan, uiteraard! _004

Het is natuurlijk mijn mening en ervaringen, het beste kan je inderdaad het allemaal zelf ervaren & hopelijk krijg je ook nog reacties van anderen. ;)

Ikzelf gebruik meestal de 720 opnames voor publicatie op YT en 1080 voor thuis op de TV/NAS combinatie.
Bij de Hero 3 (niet-plus) Black heb ik Ultra, Medium en Narrow ook in de 720 mode, waarbij ik meestal de Medium gebruik.
Maar net zo vaak laat ik de camera in 1080 mode staan, liever in te hoge dan in een te lage resolutie opnames gemaakt.
Zeker als het opnames zijn die je niet nogmaals kunt maken en/of speciaal voor jou zijn.

1 ding, naast geheugencapaciteit (32Gb versus 64Gb) moet je natuurlijk ook rekening houden met de accucapaciteit van je ActionCamera;
Met circa 2 ~ 2.5 uur is het wel zo'n beetje "op", de accu van de Hero 3+ is dan al snel dusdanig leeg dat je laatste opname een zeker risico op corruptie, dus verloren gaat. (de Hero 3 serie neemt op in bestanden van 4Gb elk).
Het ff snel opladen van de accu onderweg is lastig, dat gaat al snel een uurtje of wat duren.
Daarom is een extra accu aan te bevelen, wellicht een niet-OEM met een iets hogere capaciteit (1200mAh versus 1050mA in mijn geval) als dat beschikbaar is.
Natuurlijk kan je ook de GoPro Battery BacPac nemen, maar mijn ervaring is dat deze ook ietwat erg beperkt is qua capaciteit.
Misschien is het overwegen waard de GoPro van "permanente" voeding via de USB te geven, kan je net zo lang opnemen totdat je geheugenkaartje vol is.
Ter indicatie: 4Gb is circa 30 minuten opname in de 1080 @ 30FPS.
Dus met een 32Gb is dat circa 4 uur opname, en bij 64Gb een 8 uur, ongeveer.
Belangrijk is wel dat het geheugenkaartje Class 10 is, zoals GoPro ook zelf aangeeft.

Dan wat betreft het afspelen;
Mijn laptop is 5 jaar oud, en speelt toch weldegelijk (ook) 1080 opnames vrijwel feilloos af.
Belangrijk is dat je de opnames *niet* probeert af te spelen vanaf het geheugenkaartje, dat gaat ten koste van de snelheid, je moet echt een goede geheugenkaartlezer hebben (en een goede snelle Class micro-SD) wil je dit probleemloos kunnen doen.
De Hero 3 Black Edition maakt opnames met een datadoorvoersnelheid van maximaal 45Mb/seconden.
Het is daarom raadzaam de gemaakte opnames eerst op je harde schijf van je kompjoeter te plaatsen en pas dan af te spelen.
Qua afspeelprogramma gebruik ik de VLC Media Player (http://www.videolan.org/)
Dat is natuurlijk mijn persoonlijke keuze, omdat daar ook een 64-bit versie van is, en mijn OS alsook PC een 64-bit computer is. ;)
Ongetwijfeld zijn er andere, ook "gratis" media-spelers, zoals De KMPlayer, maar ik wordt nooit zo vrolijk van de extra "troep" die sommige "gratis" spelers op mijn computer proberen te installeren, dan haak ik af en ga je bij mijn op mijn zwarte softwarelijst.

1080 @ 30FPS is prima af te spelen ook op een wat oudere computer, zelfs, in mijn geval, met een Intel & ATI matige videokaart en wispelturige driver-setje. ;)
Erteetje

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Erteetje »

Inspector Gadget schreef:Big RT Smile
1 ding, naast geheugencapaciteit (32Gb versus 64Gb) moet je natuurlijk ook rekening houden met de accucapaciteit van je ActionCamera;
Met circa 2 ~ 2.5 uur is het wel zo'n beetje "op", de accu van de Hero 3+ is dan al snel dusdanig leeg dat je laatste opname een zeker risico op corruptie, dus verloren gaat. (de Hero 3 serie neemt op in bestanden van 4Gb elk).

Natuurlijk kan je ook de GoPro Battery BacPac nemen, maar mijn ervaring is dat deze ook ietwat erg beperkt is qua capaciteit.
Misschien is het overwegen waard de GoPro van "permanente" voeding via de USB te geven, kan je net zo lang opnemen totdat je geheugenkaartje vol is.
:D :D Weet je nog Rob dat ik de vraag aan je gesteld heb m.b.t. de USB poort die ik op de motor wilde inbouwen? Haha, nu weet je waarvoor deze bedoeld is. Inderdaad wil ik hier de GoPro aan koppelen om me niet druk te hoeven maken over de accucapaciteit.

Ik heb de GoPro 2e hands gekocht met de originele zuignap van GoPro erbij. Het 32 Gb kaartje. Maar ook de door jou vermelde accu pack. Dit met heel erg veel koppelstukken, 2 complete behuizingen. Een voor de 3 en een voor de 3+. De behuizing voor de 3 kan ik met de open skeleton behuizing (met droog weer) permanent koppelen aan de USB op de motor.

Het enige wat er echt nog bij komt is het 64 gig kaartje. CORRECTIE: IK HEB HET KAARTJE NET BESTELD :D :D Je zou maar eens een mooi rit maken en op de helft is je kaartje vol :$ :$
Is natuurlijk wel weer een goede rede om die rit nog eens te maken :D :D
Inspector Gadget

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik herinner het mij inderdaad. ;)

Bij mijn Hero 2's heb ik een gaatje gemaakt in de waterdichte behuizing en daarin de mini-USB stekker gestoken, werkt perfect.

Bij mijn Hero 3 heb ik de Battery BacPac maar daar is de capaciteit volgens mij echt niet bepaald heel erg groot van, althans dat viel mij laatst op hoe snel deze qua laadniveau-indicatie al naar beneden gaat. :$
Helaas verzuimd GoPro te vermelden wat de capaciteit van die Battery BacPac is, maar ik vermoed ongeveer hetzelfde als de Hero 3 batterij, 1050 mAh.
(want GoPro sprak toen over verdubbeling van de opname-tijd)

Heb ook nog de Battery BacPac van de Hero 2 op de Hero 3 geprobeerd, maar deze wordt dan "herkend" als oplaad-eenheid en dat is ook weer niet helemaal de bedoeling. Voordeel van de Hero 2 dat er (ook) niet-OEM accu's beschikbaar zijn met een grotere capaciteit dan de (OEM) 1100mAh.

De originele gedachte achter de BacPac is dat deze als stroombron kunnen dienen, waarbij de GoPro's "naadloos" overschakelen van de ene naar de andere accu als deze leeg raakt zonder dat een opname verloren of onderbroken gaat/wordt.
Maar wel ten koste van de PAC-uitbreidingsslot, waar ook de LCD, 3D of andere optionele BacPac's op kunnen.

Lang verhaal korter gemaakt;
De USB aansluiting voor een externe stroombron is de meest handige oplossing wat dat betreft. _004
Erteetje

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Erteetje »

Inspector Gadget schreef:Bij mijn Hero 3 heb ik de Battery BacPac maar daar is de capaciteit volgens mij echt niet bepaald heel erg groot van, althans dat viel mij laatst op hoe snel deze qua laadniveau-indicatie al naar beneden gaat. :$
Dat viel mij inderdaad ook al op. Van een accessoire dat 60 pleurie's kost mag je meer verwachten vind ik :$
Gebruikersavatar
RTbeRT
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 feb 2012, 17:04
Type: R1200RT
Bijz: 90-Jahre edition
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Heemskerk
Locatie: Heemskerk

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door RTbeRT »

Ik neem aan dat de bijgevoegde foto is gemaakt door je GoPro?

Inderdaad, gemaakt vanaf boven op mijn helm.......



Normaliter zit hij vast op de voorkant van de ruit met zo een bijgeleverd plakding, heb deze inmiddels ook op de bovenkant van mijn topkoffer voor zicht naar achteren......


De accu van de afstandsbediening gaat nog veel korter mee, dus die heb ik ook via een usb-kabel van permanente stroom voorzien, als het mooi droog weer is dan gaat de camera in een zelfgemaakte skeleton-behuizing, vertrouw ik het weer niet helemaal dan gaat hij in een dichte met de battery-bacpac, regent of sneeuwt het stop ik gewoon met filmen :D



Mvgr, RTbeRT
So if you want my address it's number one at the end of the bar
Where I sit with the broken angels
Clutchin' at straws and nursin' our scars
-
And if you ever come across us, don't give us your sympathy
You can buy us a drink and just shake our hands
And you'll recognize by the reflection in our eyes
That deep down inside, we're all one and the same
We're clutchin' at straws...
Erteetje

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Erteetje »

RTbeRT schreef:
Ik neem aan dat de bijgevoegde foto is gemaakt door je GoPro?

Inderdaad, gemaakt vanaf boven op mijn helm.......



Normaliter zit hij vast op de voorkant van de ruit met zo een bijgeleverd plakding, heb deze inmiddels ook op de bovenkant van mijn topkoffer voor zicht naar achteren......


De accu van de afstandsbediening gaat nog veel korter mee, dus die heb ik ook via een usb-kabel van permanente stroom voorzien, als het mooi droog weer is dan gaat de camera in een zelfgemaakte skeleton-behuizing, vertrouw ik het weer niet helemaal dan gaat hij in een dichte met de battery-bacpac, regent of sneeuwt het stop ik gewoon met filmen :D



Mvgr, RTbeRT
Dan is het duidelijk dat ik de geplande dubbele USB poort permanent op de motor moet installeren. Kan ik daar beide apparaten aan koppelen. Het is weer eem leerzaam avondje voor mij :D _004
Bedankt.

de USB op het bijgeleverde plaatje levert 2 amp. Indien 2 apparaten aangesloten dan 1 amp per poort. Hij is tevens keurig in te bouwen _004
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Erteetje

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Erteetje »

Afgelopen zondag heb ik een eerste testrit met mijn GoPro hero 3+ silver edition gemaakt.
Camera accu volledig opgeladen.
Accu backpack volledig opgeladen.
Een filmpje van 1uur 35miniuten gemaakt.
Batterij gaf aan half leeg te zijn toen ik weer thuis kwam.
Ik verwacht op deze manier ongeveer 2.5 tot 3 uur te kunnen filmen.
Ik moet toegeven dat dat langer is dan ik verwacht had.

En de kwaliteit van de film was ik nog veel meer van onder de indruk dan ik verwacht had. Goed spul die GoPro 3+ silver. Jammer dat op YT de kwaliteit door het comprimeren zo achteruit gaat. Voor eigen gebruik is de kwaliteit super!
Als ik al zo onder de indruk ben van de silver, hoe goed moet de black dan wel niet zijn :D _004

Wat mij betreft een absolute aanrader!!!

Luc
Inspector Gadget

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Vergeet niet dat de Battery BacPac wellicht aangeeft dat deze nog half vol is, pas als deze leeg is wordt de accu van de GoPro zelf benut.
Je hebt dus circa 4 tot 6 uur opname-tijd qua (totale) accucapaciteit. ;)

YT is inderdaad allerbelabberdst als het om de weergavekwaliteit gaat.
Ik heb zelf wat testen gedaan in het verleden, van je upload blijft de helft qua bestandsgrootte over door YT's hercodering.
Dus ook de helft van jou opnamekwaliteit. :(
Maar het is gratis, no limits. ;)

Als je serieus aan de slag wilt gaan met goede kwaliteit e.d., kom je al snel op Vimeo, Brightcove, Wistia, Viddler, om er maar een paar te noemen.
Maar dat zijn al snel betaalde diensten.
There ain't no such thing as a free lunch...
Maar ben blij voor je dat de Hero 3+ Silver je zo goed bevalt, daar gaat het uiteindelijk om. _004
Erteetje

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Erteetje »

Inspector Gadget schreef:Vergeet niet dat de Battery BacPac wellicht aangeeft dat deze nog half vol is, pas als deze leeg is wordt de accu van de GoPro zelf benut.
Je hebt dus circa 4 tot 6 uur opname-tijd qua (totale) accucapaciteit. ;)

als ik op de GoPro kijk wat de accucapaciteit nog is zie ik een batterijtje in het display met de teruglopende streepjes als de capaciteit terug loopt. Op het moment dat ik de accu backpack aansluit heeft dat batterijtje 2 rijtjes met teruglopende streepjes. Lijkt me een rij voor de backpack en een voor de accu van de gopro. Dat precies een rijtje leeg aangaf leg ik uit als dat de backpack leeg is en de GoPro nog vol. (in mijn geval 1.5 uur)

Ik ga dan toch uit van ongeveer 3 uur capaciteit. Vind dat heel redelijk. Maar uiteindelijk wordt het toch permanente voeding via de USB dus maakt het niet meer uit (zolang het niet regent :D )
Inspector Gadget

Re: Resolutie GoPro Hero 3+

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik heb geen Hero3+ maar jou Battery BacPac heeft ook nog een LCD indicator achterop (als het goed is), die het batterijniveau toont als je op de knop aan de rechter zijkant bovenaan drukt.
Dat was degene waartoe ik refereerde.

Want de batterij-indicatie in het scherm van een GoPro kan nogal verschillen met de modellen onderling.
Zo geeft de GoPro Hero 2 de totale batterij-capaciteit aan (naast het cijfer 2) als er een BacPac is aangesloten, als de BacPac in gebruik is en het cijfer 1 als de BacPac leeg is en interne accu van de GoPro gebruikt wordt. En helemaal niets in de displays wanneer beide accu's leeg zijn. ;) :lol:
Bij de Hero 3 heb ik daar nog ff verder niet naar gekeken.

De diverse handleidingen van de BacPac's (er zijn meerdere versies) én het verschil in gedrag (én opladen!) geven de verschillen aan tussen Hero 2 en Hero 3.
Gesloten

Terug naar “Over: Action- en dashcamera's”