Proef zitten aftermarkt zadel

Alles over het zitcomfort (zadels rugsteunen)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Ik ben zeer binnenkort van plan om mijn Corbin zadel te gaan verruilen voor een aftermarkt zadel van Bagster of Topsellerie is er misschien een forum lid die een van deze zadels inmiddels al op zijn motor heeft en bij wie ik binnenkort even langs kan komen om even te kunnen proef zitten voor dat ik tot de aanschaf hier van over ga, want er zijn volgens mij haast geen motorzaken die een zadel op voorraad hebben waarop je kan proef zitten _001

[groet] Peter -1150-
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik weet niet of proef zitten veel zegt over een zadel. Een BMW zadel lijkt ook okay totdat je een lange rit maakt. Je moet echt een proefrit kunnen maken met een zadel. Pas na een paar uur krijg je een idee vind ik zelf.
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Je hebt helemaal gelijk wat betreft het wel of niet prettig zitten van een buddyseat dat weet ik zelf ook want dat heb ik ook gedaan voor dat ik mijn huidige Corbin buddyseat heb gekocht, maar ik ben nu na lange tijd toch niet erg tevreden met de Corbin buddy want deze is aan de voorzijde heel vlak waar door je eigenlijk langere benen als normaal nodig hebt als je stil staat en dat heeft me al een aantal keer in een vervelende situatie gebracht. Dus ik ben op zoek naar een Buddyseat met de zelfde ronde voorkant als de originele Buddy maar dan met beter zit comfort.
[groet] Peter
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Topsellerie zadels zien er goed uit dat zeker. Maar een standaard zadel laten aanpassen naar jou persoonlijke wensen kan bij Tijger Leathers. Die krijgen het precies gamaakt zoals jij wil. Er zijn hier verschillende mensen met Topsellerie zadels op het forum dacht ik. Zelf ben ik te spreken over de aanpassingen die Tiger Leathers deed aan mijn zadel. Ik wilde de voorkant nou net minder rond maar platter om niet constant vast te zitten in datzelfde punt waar ik niet wilde zitten. Maar je kan het zadel wel dunner laten maken als je een steviger schuim gebruikt. En dat goede schuim heeft men ook bij Tijger Leathers.
Ik maak niet zo gauw reclame maar die mannen kunnen echt veel met een zadel.
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Ik heb inmiddels tweedehands een origineel BMW zadel set gekocht en mijn Corbin zadel was razend snel verkocht.
Gisteren ben ik in de vliegende storm naar Tijger Leathers in den Haag gereden en heb daar besloten dat zij voor mij een nieuwe zadel set mogen maken, ik heb inmiddels ook al een afspraak gemaakt om alles aan te passen.
Zodra ik over enkele weken het nieuwe zadel heb ontvangen zal ik het hier nog wel even showen.
[groet] Peter -1150-
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
theridingman

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door theridingman »

Ton1959 schreef: Zelf ben ik te spreken over de aanpassingen die Tiger Leathers deed aan mijn zadel
Iedereen mag zijn mening geven, zo ook ik veronderstel ik. En ik was niet tevreden over de aanpassingen die Tiger Leathers gedaan hebben aan mijn zadel van mijn voormalige nc700. Normaal gezien werken ze een proefversie af ter plaatse en moet je later terugkomen (of opsturen) om te laten bekleden. Ik had gevraagd of dit op afspraak dezelfde dag nog kon, en ze gingen hiermee akkoord (stond zwart op wit op mail) ter plaatse bleek dit niet te kunnen. Na het laten zien van de mail, draaiden ze wat rond de pot maar wilden niet bekleden.
Moest het zadel zelf nu goed geweest zijn kon ik dit nog vergeven, maar ook dat niet. Het helde af naar achteren toe, wat maakte dat ik steeds mezelf moest forceren om lekker te zitten met rugpijnen als gevolg. Dus weer gemaild en ik mocht er mee komen om het gratis te laten verbeteren, dus dit is weer wel een positief puntje (als het goed is zeg ik het ook) daar ter plaatse haalde ze de voorlopige overtrek er van af en paste het zadel aan. Ik ging ervan uit dat ze nu ook ineens het definitieve overtrekje zouden maken, maar neen hoor, weer met een oud stuk leer weer naar huis. Ik moest eerst proefrijden vonden ze. En als je ziet in mijn profiel van waar ik moest komen, was dat echt wel een telkens een klein daguitstapje (vandaar ook de afspraak om het ineens in orde te brengen) En het resultaat was dat ik weer niet lekker zat, nu zat er weer een kuil in. Ik ben er nadien niet meer mee teruggeweest, ook geen overtrek meer laten maken. En er was zodanig aan geprutst dat ik die motor nooit nog kon verkopen in die staat. Dus heb ik eerst een nieuw peperduur origineel zadel moeten kopen alvorens ik die motor kon verkopen want die zithouding geraakte ik maar niet aan gewent.
Nieuwe motor: perfecte zithouding. Pas had een collega met dezelfde motor een zadel van top sellerie waar ik op proefgezeten heb, had ik die firma vroeger leren kennen, had ik zeker veel meer plezier aan die motor kunnen beleven want dat zat als gegoten.
Overigens zijn er wel een hele boel mensen heel tevreden van Tiger Leathers, door al die goede commentaren ben ik daar als belg ook terecht gekomen. Maar dat doe ik dus nooit meer. Moest ik ooit een ander zadel nodig hebben, zal het een top sellerie worden.
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik had zelf wel precies aangegeven wat ik wilde met betrekking tot de aanpassingen. Bij mij werkte wat ik aangaf wel dus ik was inderdaad tevreden.
Maar ook op het Top sellerie zadel moet je proefzitten omdat je anders ook niet weet of dit beter was geweest voor jou.. Het moeten terug komen is inderdaad niet altijd handig als je van ver moet komen maar ik hoefde alleen maar terug te komen om de bekleding te laten monteren en dit werd zeer goed gedaan in mijn geval.
Het eerst proefrijden is natuurlijk ook beter omdat je anders misschien twee maal de kosten van de bekleding hebt. Bij mij werkte het goed en ook bij vele andere. Ik heb de zithouding wel op meerdere manieren aangepast. Door middel van stuurverhogers omdat het stuur gewoon een paar cm omhoog moest om een rechte rug te houden tijdens het rijden.
Gebruikersavatar
rienrt
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 apr 2010, 20:45
Type: R1200RT
Bijz: alle pakketten
Land: ned
Woonplaats of omgeving: Alphen ad rijn

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door rienrt »

Ook ik heb heb mijn zadels door Tiger Leathers laten aanpassen. De oude deden na 50 km zitten al zeer. Geen steun meer.
Beiden werden op afspraak keurig geheel ontdaan van dekje en vulling en werden daarna geheel nieuw opgebouwd. Ik heb er opnieuw "skai" op laten leggen, gelijk aan het origineel. Mijn nieuwe "zit" voldeed niet. Mijn bekken kandelde met optrekken, doordat er geen randje achter de bibs zat.
Ondanks drukte mocht ik tussentijds terugkomen en werd het keurig op maat aangepast.
Dat ze leer niet direkt plaatsen begrijp ik wel, omdat je skai gemakkelijk kunt herplaatsen maar leer is maatwerk.

Tiger Leathers wil wel kwaliteit leveren en proefzitten is de consequentie van leer. Ik ben dus wel een zeer tevreden klant. Zeker ook gelet op de prijs en de service die ze geven. _004

Groet, RienRT.
Gebruikersavatar
Gurbe
Berichten: 227
Lid geworden op: 29 apr 2014, 23:59
Type: R1150RT
Bijz: Bagster zadel en V-stream scherm
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Witmarsum
Locatie: Witmarsum

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Gurbe »

Ik heb mijn originele zadel ingeleverd bij Rob's Accessoires in 't Zand en een nieuw gemaakt Bagster zadel met Gel en anti slip materiaal meegenomen. Er een dag mee gereden en had het niet bevallen, dan mocht ik het aan het einde van de dag weer inleveren. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Mijn Ega zeker niet, die hield het nog geen uurtje op het originele vol. Ze kreeg slapende billen en na verloop van tijd pijn.
BMW R1150RT
Shubert C3
Cardo Q3 communicatie
TomTom 450
V-stream
Bagster Zadel
Kisan SM-5
Led Richtingaanwijzers
optische verfraaiingen
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Mijn mooie Corbin zadels was ik binnen No Time kwijt en ben daarna op marktplaats ga zoeken naar een tweedehands OEM zadel, ook dit was me vrij snel gelukt voor een schappelijke prijs.
Na wat rond kijken en informeren kwam ik eerst op een Bagster zadel uit maar dit liep toch ook behoorlijk in de papieren en ik had geen idee hoe dat zou zitten. Aangezien Tijger Leathers bij mij in de buurt zit ( Dordrecht-den Haag) ben ik daar langs gegaan en heel goed geholpen en gelijk een afspraak gemaakt om de zadels op verzoek te verbouwen.
Vanmorgen op mijn R1150RT met mijn op marktplaats gekochte OEM rijder en passagier zadel bij Tijger Laethers geweest, na vragen van hun kant wat ik veranderd wilde hebben zijn ze aan de slag gegaan terwijl ik met een kop koffie kon genieten van hun vakmanschap en na een ruim uur was mijn sompige zadel veranderd in een stevig zadel en het passagiers zadel op verzoek ook aangepast in breedte en topvorm, daarna is tijdelijk het oude dekje er weer op gezet ( ook weer heel netjes) en mag ik ruim drie weken gaan proef rijden waarna er hele mooie nieuw dekjes op komen.
De beide zadels sluiten nu ook veel mooier op elkaar aan en ook de aansluiting op de tank is prachtig.
Foto's volgen later.

-1150- Peter treffen2015
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Ton1959 »

[
Beemer-Tycoons schreef:De beide zadels sluiten nu ook veel mooier op elkaar aan en ook de aansluiting op de tank is prachtig

Ze kunnen het wel daar. _004
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door EileRT »

Ik ben om . . . wilde in de toekomst mijn zadel door Bagster laten bekleden, maar door de vele lovende recensies hier op 't forum wil ik dit laten doen door Tijger Leathers . . . ga bij het treffen hun zeker even opzoeken. _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
theridingman

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door theridingman »

Ik vind het jammer om het te zeggen, maar mijn nieuwe r1200rt lc geeft me geen steun bij het zitten. Niet te voelen tijdens een kwartiertje testrit, maar vandaag 100km in het zadel gezeten (net thuis) en mijn rug is stijf van me op te spannen. De r1150rt van mijne kameraad waar ik samen mee reed zat stukken beter, onmiddellijk een veel beter gevoel en steun.
Dus ik ga weer op zoek moeten naar een beter zadel. Voor dat geld dat die motor kost zou bmw toch beter werk mogen leveren, ik ben niet alleen met dit probleem. Maar goed, er bestaan oplossingen voor. Top sellerie is er een van, maar dan ben ik mijn zadel minstens een maand kwijt, en dus ook niet kunnen rijden ondertussen. Andere oplossing die ik nu op het oog heb, het is zadel van Touratech, Op het zicht geeft die meer steun en is meer in de vorm van het zadel oude type RT opgebouwd en zou dus heel waarschijnlijk mijn probleem wel oplossen.
Inspector Gadget

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Zadels zijn bij de meeste BMW's een "afterthought", weinig tot geen comfort.
Zelfs de beroepsrijders beklagen zich over de zittingen van de verschillende modellen BMW's.
Terwijl zij nog een radiokoffer mét "rugsteun" hebben.

Naar verluid zit er ook goede zadelmakers in België.
Iemand suggesties?
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Bert M »

theridingman schreef:...Voor dat geld dat die motor kost zou bmw toch beter werk mogen leveren, ik ben niet alleen met dit probleem....
Volledig mee eens! Ik heb destijds na 3 maanden het originele K1600 zadel op de vliering gesmeten en rijd nu alweer dik een jaar naar volle tevredenheid op een Corbin-bankstel. Kost een paar knaken, maar rug en kont zijn me zeer dankbaar!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Gebruikersavatar
aantzeetje
Berichten: 503
Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:56
Type: R1200RT
Land: B
Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door aantzeetje »

in België zitten er een aantal zeer goede namelijk. Denk dat de beste in Brussel zit maar ben nu al een half uur aan zen naam aan het denken en ja de ouderdom... zal me nog wel te binnen schieten.

Geen probleem voor mij maar denk ik wel voor jullie dat de beste namelijk enkel Frans spreken. Ze leveren wel top service tegen een prijs die betaalbaar is. Zo heb je bv

http://www.sellerie-moto.com/selle-de-m ... d=38&num=5
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Drie weken geleden zijn we voor de eerste keer bij Tijger Leathers geweest, toen hebben ze het schuim van zowel de rijder als het passagiers zadel aangepakt en voorzien van steviger schuim en iets opgehoogd en daarna het originele dekje weer geplaatst waarna we de afgelopen weken hebben proef gereden. Vandaag hadden we weer een afspraak om langs te komen en nadat we hadden bevestigd dat de zadels zo prima waren hebben ze zo uit de losse hand twee prachtige zadels dekjes gemaakt met antislip bekleding aan de bovenzijde en glad aan de zijkanten zonder al te veel opsmuk maar wel heel mooi met heerlijk zitcomfort en strak uiterlijk. _004
Afbeelding
Afbeelding
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Ziet er ook netjes uit, Peter. Veel zitplezier voor jullie beidjes . . . _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door EileRT »

Ziet er TOP _004 uit Peter en veel comfort toegewenst op jullie nieuwe zadel! Big RT Smile Big RT Smile
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
WernerB
Berichten: 841
Lid geworden op: 09 okt 2009, 14:50
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen
Locatie: Tholen

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door WernerB »

Ziet er prima uit, Peter! Top! _004
Kun je omschrijven wat er verbeterd is? Ben zeer benieuwd! En denk velen met mij..... ;)
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Ik heb toch wel een flink aantal jaren rond gereden met een Corbin zadel die mij eigenlijk heel goed beviel met een prima zit comfort maar het enige en bekende probleem met Corbin zadels is dat het zitvlak over een heel breed gedeeld vlak loopt wat er voor zorgt dat je heel slecht met je voeten aan de grond komt en dat is mij helaas al een aantal keren over komen dat ik met Joke achter op tijdens het stoppen op een niet vlakke ondergrond uit balans raakte en we de motor samen langzaam op z'n kant moesten laten zakken. Ik heb ook nog overwogen om een Bagster zadel aan te schaffen maar dat zadel kan je ook niet even uit proberen. Na de vele goede verhalen over Tijger Leathers ben ik van uit Dordrecht even naar Den Haag gereden en daar werd hun werkwijze uitgelegd en is er een mooie prijs afgesproken. Zij maken de zadels helemaal naar jou inzicht. Voor ons betekende dat ik mijn zadel in de middelste positie wil hebben en dat ik dan toch nog 1 cm hoger zit dan dat hij in de hoogste positie staat, tevens moest het zachte schuim verwijderd worden en daarvoor in de plaats goed stevig schuim voor een goede ondersteuning tevens is bij het passagiers zadel de zijkant verbreed en is ook iets verhoogd.
Na dat het schuim naar mijn wens was is het originele dekje er weer op geplaatst en konden we 3 weken hier mee rond rijden en kijken of het naar onze wens was waarna we voor een tweede afspraak zijn terug gegaan en er een nieuwe dekje op beide zadels is geplaatst , wij wilden dit zo simpel mogelijk houden maar wel met antislip op de bovenzijde maar dit kan je zo bijzonder maken als je zelf wilt met verschillende kleuren en teksten.
Met andere woorden het zijn nu zadels geworden met de vorm van een origineel zadel maar dan met een veel betere/hardere vulling en een dekje met antislip en tevens sluiten de beide zadels nu prachtig op elkaar aan.

Groeten Peter -1150-
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Peer1963

Re: Proef zitten aftermarkt zadel

Ongelezen bericht door Peer1963 »

Tja als dat effe kon om proef te zitten...
Ben net terug uit de Eifel en de vrouw heeft nogal last gehad
van het originele zadel
Moesten regelmatig stoppen anders was het voor haar niet te doen.
We komen van een K1100LT af en hebben nu een R1150R
Met de K gewoon 5-600km rijden, geen problee'
Dus hoop eigenlijk dat iemand een comfort zadel heeft liggen of weet waar ik als service
een test exemplaar kan bemachtigen
Zou jammer zijn om verder deze zeer fijne motor weg te moeten doen
Gesloten

Terug naar “Over: Zitcomfort”