Ervaringen met meneer sam in Apeldoorn

Alles over het zitcomfort (zadels rugsteunen)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
mkoskamp
Berichten: 446
Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:09
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Deventer

Ervaringen met meneer sam in Apeldoorn

Ongelezen bericht door mkoskamp »

Ik weet dat er al veel geschreven is over zadels en dat dit persoonlijk is. Mijn vraag is dus niet wat jullie denken dat een goed zadel is voor mij :-)
Ik ben benieuwd of er forumleden zijn die ervaring hebben met Meneer Sam in Apeldoorn. Zijn naam had ik dacht ik op dit forum gevonden maar via de zoekfunctie vind ik niets meer. Heeft iemand daar al eens een zadel laten aanpassen? Zij hebben wel al eens de zadels voor een anniversary edition van de R1200GSA gemaakt.
Ik weet dat TL in Den Haag een goede reputatie heeft, maar dat is voor mij wat ver weg.
Gebruikersavatar
HenkvanR
Berichten: 389
Lid geworden op: 15 jun 2009, 09:53
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn

Re: Ervaringen met meneer sam in Apeldoorn

Ongelezen bericht door HenkvanR »

Ik heb er nog nooit een zadel laten doen maar wel een cabriodak van een vw golf en werkelijk perfect gedaan. Ik weet dat het een man/bedrijf met passie is. Zou er zelf geen moeite mee hebben om mijn zadel er te laten doen.
Succes


Groeten Henk
[groet]
HenkvanR -1200-
Gebruikersavatar
Ben1200RT
2024
2024
Berichten: 226
Lid geworden op: 09 nov 2010, 15:40
Type: R1200RT/LC
Bijz: Divers
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Salland

Re: Ervaringen met meneer sam in Apeldoorn

Ongelezen bericht door Ben1200RT »

JT autobekleding in Almelo kan ook zadels aanpassen. www.jt-autobekleding.nl, en aangezien Almelo dichter bij Deventer ligt dan Den Haag zou dat een alternatief kunnen zijn. Ikzelf heb er geen ervaring mee, ik heb een Bagster zadel op mijn R1200RT Big RT Smile

Groeten Ben1200RT
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
Gebruikersavatar
mkoskamp
Berichten: 446
Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:09
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Deventer

Re: Ervaringen met meneer sam in Apeldoorn

Ongelezen bericht door mkoskamp »

Dank voor de reacties. Ik heb nog een complete reserveset zadels liggen inclusief verwarming.
Ik ga eens proberen in Apeldoorn mijn zadels te laten aanpassen. Ik houdt jullie op de hoogte.
Gesloten

Terug naar “Over: Zitcomfort”