Zadel en veren

Alles over het zitcomfort (zadels rugsteunen)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Opahak

Zadel en veren

Ongelezen bericht door Opahak »

Goedemiddag all,

Vanmiddag was het zover, Bas van hyprpro heeft de veren vervangen en mijn topsellerie zadel is gearriveerd!! Ik heb een en ander er op gezet en het ziet er nu zo uit:
Stingray

Re: Zadel en veren

Ongelezen bericht door Stingray »

Ik vind dat z'on zadel met zoompjes in kleur enzo. Logo erin... Het is een mooi sierraad op je motor!

ZIet er mooi uit! _004
Opahak

Re: Zadel en veren

Ongelezen bericht door Opahak »

En wat dacht je van het Gel gedeelte. Daar waar je bij het origineel duidelijk het einde voelt omdat je na verloop van tijd "in het zadel" zakt zit op dit zadel gelpacks.
Deze zijn uitermate zcht voor de billetjes zal ik maar zeggen Big RT Smile

Ik heb net even een klein ritje gereden en het zit als een prins _004
MarcoHollaar

Re: Zadel en veren

Ongelezen bericht door MarcoHollaar »

Mag ik vragen wat zo'n super-de-luxe zadel doet qua kosten?
Alle waarde naar zijn geld, het ziet er super uit. maar ik vrees dat het een lieve cent gekost heeft.

Ik zoek nog een nieuw zadel, dus ben links en rechts aan het kijken.

Marco
Opahak

Re: Zadel en veren

Ongelezen bericht door Opahak »

MarcoHollaar schreef:Mag ik vragen wat zo'n super-de-luxe zadel doet qua kosten?
Alle waarde naar zijn geld, het ziet er super uit. maar ik vrees dat het een lieve cent gekost heeft.

Ik zoek nog een nieuw zadel, dus ben links en rechts aan het kijken.

Marco
Dat mag :D

Kost plusminus 360.- en na ontvangst moet je je originele zadel weer terugsturen naar Frankrijk. Dat kost ongeveer 25,-.
Ik rij nu elke dag op hetn zadel en ben erg tevreden met uitzondering van het (originele) schuim. Daar zak ik iets teveel in, dat gaat na de vakantie bij Tijgerleathers ook veranderd worden. Verder een geweldig zadel!
MarcoHollaar

Re: Zadel en veren

Ongelezen bericht door MarcoHollaar »

Dus je gaat je nieuwe zadel alweer laten ombouwen?

Welk model zadel heb je gekozen. Er zijn verschillende modellen zag ik op de site. Heel veel keuze in kleur en soort bekleding.
Is er ergens ook een shop waar je de stofstalen kunt bekijken. Van een plaatje op de PC wordt je ook niet veel wijzer en besteld is besteld neem ik aan. Als het tegenvalt heb je pech denk ik.

Grooet,
marco
Gesloten

Terug naar “Over: Zitcomfort”