Hoi ik heb een r850 rt bj 2003 met 84dkm is een import motor
Is onlangs veel aan gedaan
Heeft hydraulische koppeling maar mijn huidige die nog bij OttenHof staat heeft er een met kabel.
Maar heeft een hydraulische koppeling nog nadelen?
Heeft het nieuwe model ook een andere type abs erm systeem?
En zijn er nog aandachts punten.
Weet niet of mijn huidige r 850 rt nog rieel is om nog opteknappen met 44dkm
Hoor graag van jullie
Gr kevin
Jullie mening
-
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 16 mei 2020, 18:36
- Type: R850RT
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
- mkoskamp
- Berichten: 446
- Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:09
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Deventer
Re: Jullie mening
Beetje lastige vraag. Als ik het goed begrijp heb je zelf een R850RT van de eerste generatie met een koppeling met een kabel. Deze heeft 44K op de teller. En je hebt een tweede generatie R850RT op het oog die heeft een hydrolische koppeling. Deze motor is afgeleid van de R1150RT.
Deze heeft dan ook de power brakes (iABS). Als die stuk gaan is het een dure reparatie. Hij heeft wel de kuip van de 1150 met betere verlichting. Als je van de historie niets weet dan is de toestand een gok.
Deze heeft dan ook de power brakes (iABS). Als die stuk gaan is het een dure reparatie. Hij heeft wel de kuip van de 1150 met betere verlichting. Als je van de historie niets weet dan is de toestand een gok.
- QuickFix
- Berichten: 739
- Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Re: Jullie mening
Mijn persoonlijke mening is dat, afgaande op wat gebeurt is de afgelopen weken, je beter je oude fiets kunt afschrijven en op zoek moet gaan naar een ander. Dat kan die RT zijn waar je het nu over hebt (inderdaad het broertje van de 1150), maar ook een andere fiets die je ergens tegen komt voor een interessante prijs. Ik zou me niet helemaal blind staren op de kilometerstand.
Freude am Fahren