RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Het 7e BMW RT-treffen Appeltern

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Jeroen1969
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 sep 2012, 14:37
Type: R1250RT
Bijz: Spezial Option 719 Blue Planet
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Lage Vuursche

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Jeroen1969 »

Prachtige film Jos! Wel mooi om te zien dat tussen de speech van Peter over de route (waar hij o.a. het over het Veerhuis had en dat het terras daar helaas dicht was maar dat je er wel lekker kan eten) en de aankomst van de eerste RT gangers, de mensen van het Veerhuis besloten hadden om het terras toch maar voor ons open te gooien! We hebben er in ieder geval heerlijk gezeten op het terras, onder parasols annex paraplu's met zicht op een mooi riviertje (waarvan ik dus nog steeds niet weet of dat nou de Waal of de Maas is..... Of heeft Brabant nog meer riviertjes en pasten die niet in dat lied "In het land van Maas en Waal"?).
Voorheen: 1981 Yamaha Maxim 550, 2001 R1150RS, 2010 R1200RT, 2015 R1200RS, 2017 R1200RS. Spätzi = 2019 R1250RT, ja ze heeft een naam, nee ik schaam me nix.
Gebruikersavatar
Beemer-Tycoons
2023
2023
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 mar 2009, 22:08
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Vanaf het terras van het Veerhuis kijk je uit over de maas.
Zo weer een raadsel opgelost. :mrgreen:
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Baird »

Was weer een prima dag, heb me weer goed geamuseerd met Peter, Joke, Paul en Yvonne en de rest van jullie :mrgreen:
Iedereen bedankt voor het organiseren _004

Tot aan het RT Treffen 2016 hebben we gelukkig nog een aantal ritten staan die we met zijn allen kunnen rijden, tot dan!
Big RT Smile
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
VOS85

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door VOS85 »

Heren hartelijk bedankt voor de geweldige dag, op naar volgend jaar _004
Akronis

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Akronis »

heel erg bedankt voor de uitstekende organisatie, het was weer een top dag met hele aardige weergoden.

groet,
Marcel
Gebruikersavatar
Tekduiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2014, 11:29
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rosmalen

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Tekduiker »

Dag Forumbeheerders en route commissie,

Natuurlijk van harte bedankt voor dit geweldig evenement. Voor mij de eerste keer dat ik mee doe aan dit treffen. Ik heb een mooie dag gehad. jullie bedankt voor weer dit geweldig leuk treffen en ik kijk al weer uit naar volgend jaar hoor. Big RT Smile

groetjes Emiel
jacvanes
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 aug 2011, 09:15
Type: Overig R-serie
Bijz: BMW R1200R
Land: nl
Woonplaats of omgeving: midden Brabant

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door jacvanes »

Ik heb voor de 4e maal mogen deelnemen aan dit gebeuren, het was weer een mooie rit,dus alle lof voor de organisatie
Ik hoop de volgende keer ( 2016 ) weer mee te mogen doen, ik kijk er al naar uit.
Groet jacvanes
newtownetto
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:45
Type: R1150RT
Bijz: Titansilber metalic, 2004
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuwstadt

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door newtownetto »

Heb mijn eerste ervaring van het RT Treffen 2015 reeds bij een reactie geplaatst maar wil het ook nog graag direct op dit forum doen.

De rit begon met het Zwaantje Limburg waar ik mij in Kessel heb aangesloten. Het Zwaantje is in Heerlen begonnen en Urmond en Echt hebben zich nog deelnemers aangesloten. Vanaf Kessel is er nog aanvulling gekomen in America en even voorbij Venray. Als groep verder naar Appeltern gereden.
Het event zelf was prima georganiseerd; alles wat te organiseren was, was ook perfect met uitzondering van het weer. De enkele kleine buitjes hebben mijn plezier echter geenszins beïnvloed (ook niet op de weg huiswaarts).

Een compliment aan een ieder die ons een onvergetelijke dag onder gelijkgestemden hebben bezorgd. Hier mag men beslist heel trots op zijn.
De rit was bijzonder afwisselend en (wellicht door het iets mindere weer) met weinig ander verkeer. Indrukwekkend al die motorrijders te zien en ook dat iedereen zich (voor zover voor mij te beoordelen) voorbeeldig in het verkeer heeft gedragen. Ook veel respect van andere verkeersdeelnemers voor de motorrijders!
Alles bij elkaar voor mij een reden om ook volgend jaar (als dat mij gegeven is) hier weer graag aan mee te doen.

Ook het buffet na afloop was uitstekend.
Mogelijk dat er toch nog personen geweest zijn die zich wel opgegeven hebben maar toch niet deelgenomen hebben.
Suggestie (die wel extra administratie vergt) zou kunnen zijn om bij de aanmeldig tevens de kosten voor het eten gelijktijdig te moeten voldoen.

Groeten,
Newtownetto (Etto)
JJ Suspension
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2012, 21:07
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Mill

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door JJ Suspension »

Namens ons bedrijf wil ik de organisatie bedanken dat wij deel mochten uitmaken van dit treffen. Het was een bijzonder aangezicht om zoveel gelijke motoren bij elkaar te zien. Helaas hebben wij niet eenieder te woord kunnen staan door de grote opkomst. Mochten er alsnog vragen zijn over vering, ESA en non-ESA, dan kunt u ten alle tijde contact met ons opnemen. Ook indien de vering nog voldoet is het verstandig om deze een keer te laten controleren. Ook gezien de motorfietsen met de nodige ervaring is het verstandig om de vering eens wat onderhoud te geven. Dit is geen overbodige luxe en komt de veiligheid ten goede.

Alsnog hartelijk dank voor de uitnodiging en wellicht tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

JJ Suspension
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Iedereen bedankt voor de overwegend positieve reacties. Dat geeft ons weer de kracht om ook in 2016 weer een leuk evenement te organiseren.

Van het treffen 2015 is inmiddels een overzichtspagina gemaakt op: http://www.bmwrtforum.nl/004treffen2015terugblik.htm
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Peterrt
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 jul 2013, 23:25
Type: R1250RT
Bijz: Bouwjaar 2021
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heemskerk
Locatie: Heemskerk

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Peterrt »

Hier staan onze foto's van het Treffen 2015
http://www.mijnalbum.nl/Album=WLMQLPPT
mvgr
Peter en Karen
Gebruikersavatar
Guusvb
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 apr 2014, 20:50
Type: R1200RT/LC
Bijz: type 2014
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Venray

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Guusvb »

Hallo RT-forum vrienden,

We hebben weer genoten van ons 2de treffen en bedanken de organisatie voor de heerlijke dag ondanks de (tijdelijke) regen.
Het is een route om nog eens te rijden ondanks die paar drempeltjes en dan met zon Big RT Smile
Hier onze bijdrage aan visuele herinneringen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=XJZOQGUB

[groet]
Guus & Ria
Laatst gewijzigd door Guusvb op 07 mei 2015, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
geer
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jul 2014, 20:31
Type: R1150RT
Bijz: bj 2002 blauw
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: rotterdam
Locatie: Rotterdam

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door geer »

Mijn Dank voor de zeer goede organisatie en de prachtige rit .

gr.Gerard _004
Hermanneke
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2011, 15:31
Type: R1150RT
Bijz: titan-silber
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tiel

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Hermanneke »

Voor mij was dit de 1-ste keer een dergelijke bijeenkomst mee te maken en tijdens het naar huis rijden dacht ik bij mezelf; eigenlijk was deze dag een afspiegeling van het reeds bestaande bmw RT forum. (zit ook goed in elkaar)
Een groep mensen met een passie voor de motor krijgt het met inzet en enthousiasme toch maar gerealiseerd een dag te vullen waarover ik van niemand een wanklank heb gehoord ondanks dat het qua weer niet altijd meezat.
Dank voor jullie toewijding voor alle aanwezigen deze dag zo goed te hebben georganiseerd.Ik kijk er met plezier op terug en kom volgend jaar ook.
Nogmaals respect voor jullie inzet en organisatievermogen.

Met vriendelijke groet

Hermanneke
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3297
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door HansD »

Guusvb schreef:Hallo RT-forum vrienden,

We hebben weer genoten van ons 2de treffen en bedanken de organisatie voor de heerlijke dag ondanks de (tijdelijke) regen.
Het is een route om nog eens te rijden ondanks die paar drempeltjes en dan met zon Big RT Smile
Hier onze bijdrage aan visuele herinneringen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=XJZOQGUB

[groet]
Guus & Ria
Mooie fotos Ria! Extra leuk zijn de actiefotos onderweg, die kun je alleen als passagier maken. Leuk om een aantal bekenden te zien (Bas, Aad en zijn zoon, Rob, Guus natuurlijk...). Je moet de kamera ook eens aan Guus geven, dan sta je er zelf ook een keer op.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Esdert.Edens
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jan 2011, 21:22
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW K1200LT 1999 /Champagne/Zilver/Zwart/Chroom
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Den Haag
Locatie: 's-Gravenhage

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door Esdert.Edens »

Goedemorgen Allemaal,

Marieke en ik kijken terug op een zeer geslaagde dag qua forum- en rit organisatie......perfecte rit (dank ook aan Peter) en mazzel met de indeling van wat wisselvallig weer.
De dikste bui viel in de lunchtijd, dus ook dat leek wel uitgestippeld door jullie, want uiteindelijk spoelde toen even het stof van je fiets af en kon je na de lunch dus weer netjes schoon op pad.
Allemaal leuke mensen met hetzelfde doel.......lekker tuffen, ouwehoeren en leuke plekjes zien.
Geen brokken, af en toe wat miezer om oververhitting tegen te gaan en verder overal big smiles (zonder vliegjes tussen de tanden)....wat wil je nog meer.

Jammer dat de organisatie van Moeke Mooren flinke steken liet vallen wat helaas een behoorlijke extra druk legde bij het ingrijpend- en oplossend vermogen van de Forum-organisatie.
Jenny, Claudia, Jos en Walter........Bravo en Complimenten.
SUPER GEDAAN en dankjulliewel voor alles.

Marieke en Esdert
Met Vriendelijke Motorgroet
Marieke Wilbrink & Esdert Edens
bcdelien
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2013, 20:32
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Twente

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door bcdelien »

Beste organisatie van het afgelopen forum treffen 2015,

Allereerst DE COMPLIMENTEN en wel met hoofdletters!! Ik heb nu het genoegen om sinds twee jaar met de RT treffens mee te rijden en al twee jaar met heel veel plezier!!
Yvonne en ik zijn zaterdagmiddag in Moeke Mooren aangekomen en zeer hartelijk ontvangen door een heel forumgezelschap. Gezellig ‘s avonds een pintje gepakt en bijgekletst om vervolgens ‘s ochtends weer heerlijk te ontbijten, vele RT rijders (en anderen) te ontmoeten en aan een geslaagde rit te beginnen.
Gebruikersavatar
siebke
Berichten: 754
Lid geworden op: 13 mei 2010, 16:50
Type: R1200RT
Bijz: 2009, bijna full options
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Peel en Maas

Re: GEWEEST: RT Treffen 2015 Reacties/foto's/video's

Ongelezen bericht door siebke »

Ook ik heb met een heel tevreden gevoel mijn 4e speldje thuis opgeprikt. Voor mijn eega heb ik er een meegebracht, omdat ze niet mee kon. Wat het weer betreft staat het nu 50/50, dus volgend jaar wederom én met eega én met droog weer :-) . Wat ik wel miste bij aankomst was de fotograaf, maar dat is dan ook het enige. Traditiegetrouw was de organisatie weer helemaal in orde, -top- -top- -top- !! En wat weer een mooie saamhorigheid en discipline tijdens de tour, gewoon prachtig om telkens mee te mogen maken.

Van het Zwaantje Limburg heeft mijn eega wat (13 stuks) foto's gemaakt op verzamelpunt en vertrek te Kessel. Graag een e-mail van de deelnemer(s) die hier belangstelling voor heeft/hebben.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
Gesloten

Terug naar “BMW RT Treffen 3 mei 2015”