Pagina 1 van 1

Showen die R850RT

Geplaatst: 22 nov 2008, 21:42
door WoutG
Dan deze ook maar eens showen, mooi naast z'n grote broer.

Afbeelding

Re: BMW R 850 RT

Geplaatst: 24 nov 2008, 22:24
door JOS WRSM
Prachtige plaatjes, lijkt wel als nieuw. Zijn er eigenlijk optische verschillen met de 1100?

grtz
Jos
ltjl schreef:
Mijn R 850 RT

Geplaatst: 25 nov 2008, 12:45
door ltjl
....

Geplaatst: 26 nov 2008, 19:42
door Kees BMW
Hallo

In plaats de pakking in te knippen kun je ook een klein gaatje er onder inboren,Dit voorkomt dat er remvloeistof via de drukstift naar de koppeling loopt met gevolg dat de koppeling gaat slippen.

Succes.

Geplaatst: 04 jan 2009, 00:24
door arjl
Mooie fietsen heren!

Groeten,
Arjen

Geplaatst: 04 jan 2009, 10:25
door Frans
Ltjl,

Hoe zit het met het vermogen, is dit voldoende, of wordt dit deels opgevangen door een andere gearing?

Wat zit er voor gewichtsverschil in met de 1100?

Ziet er uit als nieuw!

Geplaatst: 04 jan 2009, 11:33
door PeeWee
@ ltjl : ik zie dat je type-sticker van je kuip af is. Toch niet uit schaamte gevoel van : ik heb "maar" een 850, hoop ik ?

Geplaatst: 04 jan 2009, 13:59
door ltjl
PeeWee schreef:@ ltjl : ik zie dat je type-sticker van je kuip af is. Toch niet uit schaamte gevoel van : ik heb "maar" een 850, hoop ik ?

Nou een beetje wel......daarom heb ik ook Honda stikkers d'r op geplakt :D

Geplaatst: 04 jan 2009, 14:02
door Wildripper
Die neus lijkt wel van een 1150.

Of zijn er tijdens de 1150 serie's ook nog 850's gemaakt, die gelijk zijn als de 1150.

Ik heb ze nl tot nog toe alleen met zo''n vierkante koplamp gezien.

Geplaatst: 04 jan 2009, 14:15
door motorpappa
Inderdaad lijkt de koplamp unit op de foto (van Itjl) wel op die van een 1150.
Ook het voorspatbord en de remklauwaansluiting kloppen niet met een r1100rt (uiterlijk gelijk met r850rt) Zal ff plaatjes moeten vergelijken met een 1150 of het gaat hier om een aangepaste (ex-overheid??) 850
Ik weet t ff niet zeker

Geplaatst: 04 jan 2009, 14:16
door Wildripper
ltjl schreef:
Wildripper schreef:Die neus lijkt wel van een 1150.

Of zijn er tijdens de 1150 serie's ook nog 850's gemaakt, die gelijk zijn als de 1150.

Ik heb ze nl tot nog toe alleen met zo''n vierkante koplamp gezien.
De 850 en de 1150 uit de R22 serie zijn voor 99 % identiek. Uiterlijk zie je 't verschil alleen met de twinspark (kleppendecksel is voorzien van groefjes/ribbels). De 850 kom je veel tegen in Frankrijk en Italie. De fiscale en verzekerings regelgeving maakte de 850 gunstiger dan de 1150.
Tanx ik wist dit niet. :oops:
Nou ja zullen maar zeggen daar is het forum voor.

Geplaatst: 04 jan 2009, 14:36
door Wildripper
ltjl schreef: Ooohhhja...bijna vergeten....de 850/1150 uit de R22 serie kun je ook starten als ze op de jiffy staan! De zesbak is eigenlijk een 5 bak met "E" (soort van overdrive)
Ja dat vind ik wel een pre. Maar hier op het forum staat er een modificatie om dat bij de 1100 aan te passen. :idea:

Misschien met me 2 linker handen maar eens proberen.

Re:

Geplaatst: 22 mar 2009, 17:26
door Wally 42
Ja dat vind ik wel een pre. Maar hier op het forum staat er een modificatie om dat bij de 1100 aan te passen. :idea:

Misschien met me 2 linker handen maar eens proberen.[/quote]


Alleen werkt de link niet jammer had gister toch de kuip eraf liggen en dacht doe ik even maar helaas.

Re: Showen die R850RT

Geplaatst: 06 nov 2009, 15:28
door PD850RT
Hoi
Wilde mijn laatste aanwinst hierbij ook even laten zien.
Het is een R850RT bouwjaar juni 2003 met net 16.000 km.'s op de teller.
Ziet er eigenlijk hagelnieuw uit en ik ben heel content met m'n eerste boxer!
Afbeelding
Groeten
Peter

Re: Showen die R850RT

Geplaatst: 06 nov 2009, 15:51
door Berrybeer
Hij is schitterend Peter! _004 Ennuh.....precies de goede kleur......al denken anderen er misschien anders over.. :lol:

Re: Showen die R850RT

Geplaatst: 06 nov 2009, 19:29
door walterr
Hij is inderdaad mooi, die 850.
'k Heb twee 1100RT's gehad maar de nieuwe reeks RT's na 2000 vind ik stylistisch veel knapper.