Undercover agent

Laat hier je R850RT maar zien . . . .

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Mike Philippens

Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Ik heb nu sind november een ex-politie R850RT-P. Heerlijke brommer. En ik vond de creatieve oplossing voor de politie striping wel mooi:

Afbeelding

Maar helaas...hoewel ie zo al 5 jaar zonder problemen rond rijdt, moeten de strepen er op last van de LFR af. Ik heb gesputterd, gehuild, gekrabt en gevloekt, maar ik ga aan het kortste eind trekken. Ik heb uitstel tot na de winterstop (toch nog stiekem 'n paar keer gereden :twisted: ), maar dan moeten de strepen eraf. Erg jammer, want ik vond het wel bij BMW passen; wit/blauw/zwart zit in het BMW logo. En de zichtbaarheid is heel goed natuurlijk, met die Scotchlite strepen erop. Ook de stippen die de contouren van de motor aangeven zitten er nog op.

Aangezien ik niet zo graag op een iPod rondrij, wil ik iets anders gaan doen. Ik ben daar nog niet helemaal uit.
Laatst gewijzigd door Mike Philippens op 21 mar 2009, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Beamietoo

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Hij is wel mooi ! Misschien hetzelfde stripe motif een een andere non overheids kleur ??

Gr,
Kenny
Gebruikersavatar
Wildripper
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 dec 2008, 14:36
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Wildripper »

En als je die blauwe strepen ook nog zwart maakt, mag het dan wel? Ik denk dat dat ook nog wel mooi staat.
Zümo XT
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

ksimon schreef:Hij is wel mooi ! Misschien hetzelfde stripe motif een een andere non overheids kleur ??
Nee, dat mag ook niet. Het ontwerp is gedeponeerd en 'men' vind dat dit verwarring veroorzaakt.

Op zich een beetje onzin, want elke grote witte BMW met desnoods rood/paarse strepen overdwars ziet er voor veel mensen al uit als een pliesiemotor. Maar ja...ik vond de strepen er wel mooi op staan. Jammer dat ze eraf moeten.
Gebruikersavatar
Wildripper
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 dec 2008, 14:36
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Wildripper »

Errug jammer, want ik vond het zo wel hebben.

En ja het lijkt me een beetje onzin, dat dit verwarring veroorzaakt. Je ziet genoeg beveiligsauto's rijden met striping waarvan je je dan ook af kan vragen of dat wel kan.
Zümo XT
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Wildripper schreef:Errug jammer, want ik vond het zo wel hebben.
En ja het lijkt me een beetje onzin, dat dit verwarring veroorzaakt. Je ziet genoeg beveiligsauto's rijden met striping waarvan je je dan ook af kan vragen of dat wel kan.
Klopt, en volgens die meneer van de LFR heeft ie er een dagtaak aan om ze allemaal aan te pakken. Ik had denk ik dikke pech, want ik werd door 2 motormuizen van de KLPD staande gehouden de dag ná (zo bleek later) een overval op een waardetransport waarbij een nep-politiemotor gebruikt is. Ze dachten dus echt met 'Hollands Dumbest Criminal' te maken te hebben die daags na een overval gewoon op dat ding gaat rondrijden... ;) Ik denk dat het op dat moment gewoon hun aandacht had. Ik ben wel meer agenten voorbij gereden en die kijken alleen maar en doen niets.
Maar goed...het mag niet, en ik denk dat je gewoon aan het kortste eind trekt.

Maar...ik zat te denken (en meteen achter Photoshop gesprongen): als ik nou de blauwe strepen eraf haal en alleen de zwarte laat zitten, en de zwarte die door het BMW logo loopt doortrekken tot aan de rand van de onderkuip. En dan de zwarte rand van de K1200 die onder de koplamp doorloopt tot onder de knippers (met zwarte niertjes) overneem. Volgens mij is dat ook wel mooi. En dat design dan overnemen op links, want daar is blauw/zwart omgedraaid. Het is het blauwe dat meteen aan de pliesie doet denken. En aangezien het originele ontwerp gaat over oranje/blauwe strepen die onder 40 graden zijn aangebracht in het bekende patroon (met de onderbrekingen) , denk ik dat ik het voldoende heb aangepast om niet meer voor agent versleten te worden. Donkerblauw zou misschien ook wel mooi zijn, maar dat is te tricky denk ik...dan krijg je weer meteen de associatie met de politie.
R850RT

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door R850RT »

Wie of wat is 'LFR'?
Al eens aan gedacht om gewoon het gesprek aan te gaan om na te gaan waar de grens ligt tussen 'ken net, ken wol'?
Scheelt je wellicht weer teleurstelling?
Komende donderdag ga ik met mijn fiets langs Politie Amsterdam-Amstelland voor 'een gesprek' (hun uitnodiging ;-))

groet!
Martin(i)
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Ben benieuwd Martin :$
Hou je ons op de hoogte?

grt
Jos
R850RT schreef:Wie of wat is 'LFR'?
Al eens aan gedacht om gewoon het gesprek aan te gaan om na te gaan waar de grens ligt tussen 'ken net, ken wol'?
Scheelt je wellicht weer teleurstelling?
Komende donderdag ga ik met mijn fiets langs Politie Amsterdam-Amstelland voor 'een gesprek' (hun uitnodiging ;-))

groet!
Martin(i)
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Je wil niet weten wat ik allemaal gedaan heb... Allereerst, LFR is Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding. Vergeet wat de politie je gaat vertellen of adviseren, zij hebben er niets over te zeggen. Uitspraken van hen zijn dan ook niet geldig. Het korps waar mijn brommer vandaan komt heeft ook ooit gezegd dat het zo goed was. Maar helaas... De LFR (onderdeel van Min.BZK) is 'eigenaar' van de striping. Die striping is gedeponeerd en volgens de auteurswet mag de rechthebbende bepalen hoe en door wie het gebruikt wordt. Dat is de korte versie. Zoals ik rondrij kan er volgen hen - en dat is ook zo als ik eerlijk ben - verwarring ontstaan. Mensen remmen inderdaad heel braaf als ik eraan kom. Heel mooi natuurlijk. Verder lijk ik niet op de pliesie, maar dat doet niet ter zake. Zij willen het gewoon niet hebben en daarmee klaar. Ze willen natuurlijk gewoon voorkomen dat mensen 'agentje' gaan spelen.

Evengoed heb ik beloofd dat ik ze eraf zou halen en een foto aan ze sturen. Mocht ik dan weer betrapt worden, ben ik de Sjaak zeg maar. Ik ben van nature best recalcitrant, maar een rechtszaak is andere koek. En ik twijfel er niet aan dat ze 'm gaan voeren. En dat kost geld, tijd en een hoop frustratie. Dat is het niet waard. En ik denk dat ik toch wel verlies. Wie het risico wil nemen, go right ahead, maar vergeet niet tegen wie je procedeert...

Mijn idee van de zwarte strepen handhaven en doortrekken lijkt me een goede. Eerst haal ik alles eraf voor de foto en laat ik nieuwe zwarte strepen maken. Met het ontwerp dat ik in mijn hoofd heb, lijk ik niet op de politie, dus kunnen ze me niets maken.

btw: op Wikipedia een stukje erover. Zelfs de dierenambulance heeft een ultimatum gekregen...
Laatst gewijzigd door Mike Philippens op 05 feb 2009, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wildripper
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 dec 2008, 14:36
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Wildripper »

Hoi Mike zat ff fotootjes te kijken op http://autobahnpolizei.de/rtp" onclick="window.open(this.href);return false; en daar kom je diverse striping tegen.

Zitten naar mijn mening wel een paar leuke tussen.
Zümo XT
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Die ken ik. Ik wil echter niet als politie door het leven gaan. Het is niet mijn doel om een politiemotor te rijden. Ik vond deze striping wel mooi bij de motor passen, maar ik ga niet als een of ander politiekorps rondrijden. Als het nou een racemotor was, zou ik 'm in de kleuren van Team Polizei 144 doen. Dat zijn die leipo's die aan de Gumball Rally meedoen met een opgefokte BMW M5. Maar volgens mij rij je daar een beetje voor Jan *piep* mee op zo'n bankstel... ;)
DAME BLANCHE

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door DAME BLANCHE »

HEEL MOOI ZO IN HET WIT ZOU HEM METEEN WILLEN 8-)
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Zo...ik heb net een kontje op de kop getikt, en met een dag of wat loopt er op eBay een veiling af met de andere spullen die ik nog nodig heb. Ik kan dus met een paar weekjes gaan beginnen met het ombouwen. Ik zal er een fotoverslag van maken. Ook van het verwijderen van de politiestriping, want die meneer van de LFR wil graag 'bewijs' zien dat ik 'm aanpas.

Ik zal er een verslagje van maken op mijn blog, misschien hebben anderen die een ex-overheidsfiets willen ombouwen er ook nog wat aan.
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Mooi! Vanavond de eBay veilingen 'gewonnen' waar ik mijn zinnen op had gezet. Ik heb nu de volgende spullen aangeschaft:
  • Topkoffer
  • Voetsteunen
  • Gereedschapsetje
  • Kofferdrager en handvaten duopassagier
  • Kontje (via Marktplaats)
Op een of andere vreemde manier heb ik het einde van de veiling van het hulpframe dat de echte kofferdrager is (dat frame dat onder het zadel zit) gemist. Niet goed opgelet. Gelukkig is ie niet verkocht (afgelopen zonder biedingen), dus ik heb goede hoop dat ik er met de aanbieder (dezelfde als de andere spulletjes) uitkom.

Als alles binnen is, ga ik lekker knutselen. Ik denk dat ik via mijn blog een verslag bij houd. Uiteraard post ik hier ook de vorderingen.
Gebruikersavatar
dhr
Berichten: 450
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:05
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door dhr »

Dag Mike,

leuk om je verrichtingen te volgen 8)
Wat is het adres van je blog :?:

hgr
Kees
Mike Philippens schreef:Mooi! Vanavond de eBay veilingen 'gewonnen' waar ik mijn zinnen op had gezet. Ik heb nu de volgende spullen aangeschaft:
  • Topkoffer
  • Voetsteunen
  • Gereedschapsetje
  • Kofferdrager en handvaten duopassagier
  • Kontje (via Marktplaats)
Op een of andere vreemde manier heb ik het einde van de veiling van het hulpframe dat de echte kofferdrager is (dat frame dat onder het zadel zit) gemist. Niet goed opgelet. Gelukkig is ie niet verkocht (afgelopen zonder biedingen), dus ik heb goede hoop dat ik er met de aanbieder (dezelfde als de andere spulletjes) uitkom.

Als alles binnen is, ga ik lekker knutselen. Ik denk dat ik via mijn blog een verslag bij houd. Uiteraard post ik hier ook de vorderingen.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

dhr schreef:Wat is het adres van je blog :?:
Zie het website icoon rechts van mijn post.
Gebruikersavatar
dhr
Berichten: 450
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:05
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door dhr »

Leuk :!:
Ik ga je volgen :;
Mike Philippens schreef:
dhr schreef:Wat is het adres van je blog :?:
Zie het website icoon rechts van mijn post.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Gert

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Gert »

Hoi allemaal,

De politie rijdt toch ook rond met "neutrale" voertuigen (allez, bij ons in België toch). Dat heeft bij ook al een paar keer voor verwarring gezorgd :lol:
Mogen wij dat aan hun dan ook niet verbieden ? :;
Ik ben ook wel benieuwd om de vorderingen van je werken te volgen.
Succes ermee.

Groetjes
Gert
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Helaas heeft onze Duitse vriending het hulpframe al verkocht. Nou ja...ik heb in ieder geval de rest en in maart gaan ze nóg een RT 'slachten', dus heb ik weer een kans. Ondertussen heb ik een oproep op marktplaats gezet en hopelijk heeft iemand zo'n ding in de la liggen... ;)
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Vandaag begonnen met het verwijderen van de stickers. Het begon leuk, maar de pret was van korte duur. Lees mijn verslag van dag één op mijn blog.
George Michael

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door George Michael »

Ook met mijn titan-silber RT wordt ik weleens aangezien als politie. Je moest eesn weten hoeveel mensen plotseling hun gsm wegstoppen. Of keurig opzij gaan. Ook brommertjes die te hard rijden blijven omkijken of ik ze niet achterna kom. Toch wel handig en lache :D
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Ik heb mijn hulpframe en buddyslot binnen (bedankt meneer Knalpot) en het kontje heb ik net geschuurd. Hopelijk komt eerdaags de doos uit Duitsland binnen met de koffer, kofferdrager, voetsteunen en gereedschapsset. Ook moet ik nog even kijken wat ik nodig heb aan montagemateriaal, maar dat zal geen groot probleem zijn.
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Vandaag de spullen uit Duitsland binnen gekregen, en ik ben druk bezig het kontje in de juiste kleur te spuiten. Lees de belevenissen op mijn blog.
Gebruikersavatar
dhr
Berichten: 450
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:05
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door dhr »

Veel plezier met het om en opbouwen, we houden je via de foto's in de gaten.
Ziet trouwens je kuip er (al weer) een beetje acceptabel uit?

hgr
Kees
Mike Philippens schreef:Vandaag de spullen uit Duitsland binnen gekregen, en ik ben druk bezig het kontje in de juiste kleur te spuiten. Lees de belevenissen op mijn blog.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

dhr schreef:Ziet trouwens je kuip er (al weer) een beetje acceptabel uit?
Niet echt. Lampenolie werkt ook niet goed. Als het dit weekend goed weer is, maar weer aan de slag met de föhn. Met de olie kan ik weer wel de resten redelijk weg krijgen. Een beetje hulp van de ijskrabber, anders gaan mijn nagels er echt aan.
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Iemand een idee hoe ik het slotje uit het politie kistje krijg? Ik heb het mechanisme eruit gehaald, maar nou moet het slot zelf eruit. Ik heb 1 slot bij de topkoffer gekregen, en moet sowieso dat ding eruit hebben om te kijken welke plaatjes ik moet hebben. Maar ik heb uiteindelijk 2 sloten nodig: 1 voor de topkoffer en 1 voor de buddyseat. Het is dus nogal belangrijk dat ik dat ding eruit krijgt.

Ik ben niet zo handig...ik heb er een uurtje naar zitten kijken en aan getrokken, maar ik zie niets waarmee ik het busje eruit krijg. Wie weet het?

Laat maar...ik heb het al gevonden. Nu nog 1 plaatje op de kop zien te tikken.
RuudRT

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door RuudRT »

Mike,

Probeer je stickers eens te weken met petroleum in een plantenspuit en telkens in te weken, je bent toch telkens met andere dingen bezig dus even sproeien en weer wat andere dingen aanpakken zo kan het mooi achte de lijmlaag trekken.

Groeten Ruud
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Weer een deel in de 'ombouw-soap'. Lees alle vunzige details op mijn blog.
Vandaag even mijn Autocom inbouwen en kijken of ik de rest van die rotstickers eraf kan krijgen.

@Ruud: ik heb ze de vorige keer behoorlijk gedrenkt in de lampenolie. Ik had een doek behoorlijk nat gemaakt en dan een aantal keren gedept. Samen met de ijskrabber gingen de resten er goed af. Maar de stickers zelf zullen met de föhn moeten. Ik ga het vanmiddag weer even proberen. Jammer dat ik niet van het mooie weer kan gaan genieten, maar ja... Punt is dat ik het niet bij mijn eigen huis kan doen (woon in een apartement) dus ik kan ook niet na het werk nog even gaan prutsen. Nou ja...het jaar is nog lang zat en misschien gaat het vandaag beter. De vorige keer was het een stuk kouder en dan gaat de warmte van de föhn verloren.
Gebruikersavatar
dhr
Berichten: 450
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:05
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door dhr »

Ha die Mike,

net weer even op je Flickr gekeken.
Complimenten :!: 8)_
Ziet er al heel goed uit :)
Ben je met de srtickers nu ook klaar of nog niet helemaal. Wat een "K" klus is dat :(

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

dhr schreef:Ben je met de srtickers nu ook klaar of nog niet helemaal. Wat een "K" klus is dat :(
Nee, zondag was het toch niet zo warm als ik gehoopt had en met die wind is föhnen niet echt effectief. Ik wacht dus nog even op beter weer. Het leuke toeval is dat ik nu half wit, half zwart/wit heb. Ik denk dat ik toch de zwarte strepen mooier vind staan dan helemaal wit. Je moet je dan voorstellen zoals de foto bovenin, maar dan alleen de zwarte strepen, en dat dus ook links. De grote streep wil ik dan door laten lopen tot aan de kuiprand. En dan ook die band die over de tank loopt (waar de tankdop zit) ook zwart. Ik twijfel nog over een zwarte streep over het voorspatbordje.
Gebruikersavatar
dhr
Berichten: 450
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:05
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door dhr »

Wordt het dan niet teveel zebra :?:

Mike Philippens schreef:Ik twijfel nog over een zwarte streep over het voorspatbordje.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Gebruikersavatar
dhr
Berichten: 450
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:05
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door dhr »

Hi Mike,

ziet er goed en indrukwekkend uit :!: :!: :!:

complimenten :)

Afbeelding
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Mike Philippens

Kappies!

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Zoëven ook nog even een paar zweithandse kappies voor over de koppen gekocht. Dit om de beschadigde cylinderkoppen te camoufleren. Ik vond €35 niet teveel geld. Zaterdag even monteren...
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3297
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: Kappies!

Ongelezen bericht door HansD »

Mike Philippens schreef:Zoëven ook nog even een paar zweithandse kappies voor over de koppen gekocht. Dit om de beschadigde cylinderkoppen te camoufleren. Ik vond €35 niet teveel geld. Zaterdag even monteren...
Mike, waar had je die gevonden? (ik ben ook op zoek)
Hans
Mike Philippens

Re: Kappies!

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

HansD schreef:
Mike Philippens schreef:Zoëven ook nog even een paar zweithandse kappies voor over de koppen gekocht. Dit om de beschadigde cylinderkoppen te camoufleren. Ik vond €35 niet teveel geld. Zaterdag even monteren...
Mike, waar had je die gevonden? (ik ben ook op zoek)Hans
Gewoon via marktplaats bij een particulier.
Mike Philippens

Breaking News!

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Gisteren een brief van de LFR gekregen nav een mail van mij met de voorlopige resultaten van mijn sticker-verwijder-actie (om te laten zien dat ik er mee bezig ben). Ze zien in de foto's voldoende reden om het dossier te sluiten. Dat is weer goed nieuws! Niet dat ik me er zorgen om maakte, maar het is toch fijn om te weten dat ze niet meer op me jagen ;)
Change

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Change »

Ziet er goed uit, Mike !

Ik heb zelf mijn 1150RT ook omgebouwd en weet dus wat je allemaal heb doorgemaakt.
Voordeel van al dat geknoei aan de motor: je leert de fiets echt van dichtbij beter kennen - intiem dus :lol: .
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Hij is nu helemaal ontdaan van de stickers (er zat nog een stukje op de topkuip onder de koplamp). Ook poetstechnisch onder handen genomen. Straks als de nieuwe glimmende bochten eronder zitten doe ik een keer een fotosessie. Ohja...er komt ook een (zwarte) stickerbaan over de tank. Leek me wel mooi.

[edit]en ik vergeet mijn K&N luchtfilter helemaal. Vandaag binnen gekomen en meteen erin gezet. Nog niet gereden (bah! vies weer), dus ik weet niet of het iets uitmaakt. Maar goed, ik heb 'm meer voor het duurzame gekocht dan dat ie de motor sneller zou maken (wie rijdt er vaak op topsnelheid met zo'n bankstel?). Ook een beetje voor het lekkerdere lopen waar 'men' het over heeft. Baat het niet, dan schaad het niet. Voor €40 (marktplaats, splinternieuw dankzij verkeerde bestelling van iemand anders) kun je je geen bult vallen met een luchtfilter dat 1.600.000km mee gaat.
Mike Philippens

Re: Undercover agent

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Vandaag een ritje gemaakt en ik zag plots een mooi plekje voor wat foto's van de brommerd. Dus maar even het dijkje afgereden, het gras door en de camera uit de tanktas gehaald:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie dat ik mijn roostertje voor de oliekoeler (erop gezet voor de trip door Marokko) nog moet weghalen. En als mijn nieuwe velgen erop zitten, maak ik wel een keer écht mooie portretjes van 'Der Notartzt'. Ook een paar leuke bewegende.
Gesloten

Terug naar “Showen die R850RT”