Als eerste motor had ik een Honda V65 1985
in 2001 gekocht en helemaal netjes gemaakt t/m 2007, toen was het tijd voor een andere...
De 2e motor was een Honda VF750C 1995
Ook deze motor netter gemaakt dan toen ik hem kocht (wederom) veel poetswerk en dat werd ik zat.
De 3e motor was een BMW K100LT 1993 (voor heel even dan):
De K100 bleef beroerd lopen zelfs na 3 tanken benzine en Forte, dus terug gebracht......
De 4e motor was een BMW K1100LT 1992
Hiermee hebben we heerlijke kilometers gemaakt t/m de Elfstedentocht van 2013 (zeiknat maar genoten)
Totdat het tijd werd voor een rustige boxer, die niet zo hoog in toeren jankt als een K1100
Deze motor heb ik nu, BMW R1100RT 1997 (sinds feb/maart 2015)
Hier had ik net de top koffer geïnstalleerd nadat de nulpunt beurs was uitgevoerd.
De RT is toen ook voorzien van nieuwe banden, Bridgestone Battlax ST 30 F&R
Hier wil ik dus (samen met het vrouwtje) nog wel even van genieten!
Tot een volgend schrijven van mij
Mijn RT en zijn voorgangers.
- Wimis
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 29 sep 2015, 20:39
- Type: Overig R-serie
- Bijz: R1200GS
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Houten
- Locatie: Houten
Mijn RT en zijn voorgangers.
R1200GS
- JOS WRSM
- Forumoprichter en -beheerder
- Berichten: 4366
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: momenteel motorloos
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Mijn RT en zijn voorgangers.
Leuk om je motorgeschiedenis te bekijken. Ik wens jullie veel veilige kilometers met de .
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Re: Mijn RT en zijn voorgangers.
Leuke geschiedenis, en van dat nulpunt in de beurs heb ik ook altijd last na gepleegd onderhoud :mrgreen:
Groet, Aad
Groet, Aad