Blauwe uit 2008

Laat hier je R1200RT maar zien . . . .

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Tonie72

Blauwe uit 2008

Ongelezen bericht door Tonie72 »

Alweer bijna 2 jaar in mijn bezit en nog vergeten te showen zoals beloofd in mijn voorstel schrijven. Super blij met de RT uit het jaar 2008, rijdt als een......... -kwijling- .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo, dat is wel weer genoeg blauw. Big RT Smile
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Blauwe uit 2008

Ongelezen bericht door EileRT »

Wow, wát een SUPER mooie RT! Het is alsof je deze vandaag uit de showroom hebt gereden! Veel plezier er mee! Big RT Smile
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
BlackBull
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 mar 2014, 08:59
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: NoordHollandNoord

Re: Blauwe uit 2008

Ongelezen bericht door BlackBull »

Mooie fiets man ;) ;) ;)








Daarbij een klein pinkje in de welbekende pap gehad :D
Jammer dat je hem niet kan gaan testen in het Zwarte Woud. Misschien over een paar maanden of anders volgend jaar beter Big RT Smile
De routes en de voucher voor het hotel hebben we klaarliggen :):):) Komt vast goed.
Gebruikersavatar
AGVerheij
Berichten: 852
Lid geworden op: 14 jun 2010, 11:01
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht
Locatie: Utrecht

Re: Blauwe uit 2008

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Mooi exemplaar _005

Ik ben niet geheel onbevooroordeeld, want ik heb precies dezelfde voor de deur staan
(alleen met waarschijnlijk meer kilometers op de teller en zeker veel minder mooi gepoetst :oops: )
En nu ik mijn iPhone steeds vaker gebruik tijdens het rijden toch ook maar eens op zoek gaan naar zo'n soort usb-laadpunt, ziet er strak uit.
Groets, GerbeRT

Dictionary:
"MOTORCYCLIST" noun, singular [moh-ter-sahy-klist] A person willing to take a container of combustable liquid, mount it on top of a hot, moving engine and then place the whole contraption between their legs.
Tonie72

Re: Blauwe uit 2008

Ongelezen bericht door Tonie72 »

USB lader/voltmeter bij een kampeerwinkel vandaan. Perfect om mijn telefoon te laden tijdens het rijden. Speel graag muziek af via mijn telefoon. En de voltmeter is voor de fun. De blauwe heeft bijna 83000 gereden.
AGVerheij schreef: 08 mei 2020, 21:05 Mooi exemplaar _005

Ik ben niet geheel onbevooroordeeld, want ik heb precies dezelfde voor de deur staan
(alleen met waarschijnlijk meer kilometers op de teller en zeker veel minder mooi gepoetst :oops: )
En nu ik mijn iPhone steeds vaker gebruik tijdens het rijden toch ook maar eens op zoek gaan naar zo'n soort usb-laadpunt, ziet er strak uit.
Tonie72

Re: Blauwe uit 2008

Ongelezen bericht door Tonie72 »

Zeg maar gerust een dikke vinger in de pap. Als jij mij niet had rondgereden door het gehele land, had ik dit mooie exemplaar niet gehad.

BlackBull schreef: 08 mei 2020, 20:15 Mooie fiets man ;) ;) ;)








Daarbij een klein pinkje in de welbekende pap gehad :D
Jammer dat je hem niet kan gaan testen in het Zwarte Woud. Misschien over een paar maanden of anders volgend jaar beter Big RT Smile
De routes en de voucher voor het hotel hebben we klaarliggen :):):) Komt vast goed.
bert111bel
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 nov 2019, 15:28
Type: R1200RT
Bijz: hij is niet mooi blauw :-)
Land: België
Woonplaats of omgeving: LENDELEDE

Re: Blauwe uit 2008

Ongelezen bericht door bert111bel »

Heb ook nog maar net dezelfde , blauw , bj 2007 model 2008 - 44000 km op de teller , heb ik ingeruild op een calisto grey r1200rt -lc.
je heb een hele mooie hoor _004
Gebruikersavatar
marMichi
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 jun 2020, 09:26
Type: R1200RT
Bijz: Bj 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Overijssel

Re: Blauwe uit 2008

Ongelezen bericht door marMichi »

Pfff moet mijn poetsen toch eens beter onder de loep gaan nemen als ik dit zie Big RT Smile
Mooie motor
Gesloten

Terug naar “Showen die R1200RT”