R1200RT 2010 van Luminus

Laat hier je R1200RT maar zien . . . .

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
luminus

R1200RT 2010 van Luminus

Ongelezen bericht door luminus »

Hallo allemaal,
Het wordt nu toch wel eens tijd dat ik wat foto's van mijn machine op het forum plaats. Als je mijn historie wilt weten qua motoren en de uitrusting van deze BMW dan kun je ook even dit draadje lezen: viewtopic.php?f=43&t=2242

Op de foto's zul je ongetwijfeld iets afwijkends merken... de ledflitsers amber-amber. Deze hebben inmiddels al aardig wat belangstelling getrokken. Ik heb deze zelf aangeschaft en ze zijn bij aflevering van de motor door Van Harten zelf ingebouwd, bijzonder netjes gedaan en alles is waterdicht!

Afbeelding
R1200RT schuin achter by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
R1200RT voorzijde by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
R1200RT schuin voor by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
R1200RT achterzijde by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
Main control switches by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
Main control switches by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
On/off switch by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
Rear mount led unit by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
Rear mount led unit by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
Front mount led unit by leonvantuijl, on Flickr
Afbeelding
Front led unit by leonvantuijl, on Flickr
Inspector Gadget

Re: R1200RT 2010 van Luminus

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik heb dezelfde lampen (Haztec Ghost), maar bovenop de spiegels gemonteerd (en gemakkelijk te demonteren), omdat dat m.i. qua spatiering (en dus zichtbaarheid) ten goede komt.
Breder is beter, als het ware.

En op jou plek heb ik al andere lampen zitten. ;)

Maar is wel netjes gemonteerd door van Harten, zal wel een lieve duit gekost hebben, denk ik?
luminus

Re: R1200RT 2010 van Luminus

Ongelezen bericht door luminus »

Breder is beter, dat ben ik helemaal met je eens! We hebben gekeken naar montage op de spiegels maar enerzijds wilde ik een structurele en onzichtbare bevestiging en niets steeds erop en eraf halen, anderzijds is er geen recht stuk te vinden op de spiegel voor nette montage zonder gebruik te maken van allerlei beugels. Onze spiegels zijn niet hetzelfde ;) De leds komen uit Amerika en zijn van sound off signal (rebranded door Haztec onder hun eigen naam als ik het zo zie). Montage heeft aardig wat tijd gekost, ongeveer een dag. Ik ben erg tevreden over de hoeveelheid licht die hiervan afkomt. Ben wel benieuwd naar jouw manier van bevestigen dus als je foto's hebt..... ?
Inspector Gadget

Re: R1200RT 2010 van Luminus

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Klopt als een bus, inderdaad;
Je zult met beugels aan de slag moeten als je op de spiegelbehuizing wilt monteren.
Ikzelf heb daar een kant-en-klaar oplossing voor gevonden van "oude" blindehoek opzet-spiegels.
Die beugels zijn klein/dun genoeg om op de RT spiegelbehuizing te monteren.

Dergelijke "cutting corners" ben ik redelijk "ervaren" in. :roll:
Maar is zeker minder fraai versus jou oplossing.

De grootste uitdaging zijn alle kabelbomen, maar dat heb ik gedeeltelijk opgelost door TowiTek draadloze schakelunits met meer-kanaals afstandsbediening te gebruiken.
Aangezien ik nog meer lampen op de fiets gemonteerd heb zitten.

Ik zal eens een foto gaan maken en posten.
Inspector Gadget

Re: R1200RT 2010 van Luminus

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Niet vergeten maar gewoon nog niet gedaan :oops: , de foto dan;
DSC00272.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gesloten

Terug naar “Showen die R1200RT”