Ritje, midden- en noord-Limburg en Brabant

Je eigen RT video, gebruik hiervoor YouTube . . . .

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Erteetje

Ritje, midden- en noord-Limburg en Brabant

Ongelezen bericht door Erteetje »

Mijn allereerste filmpje dat ik ooit gemaakt heb :D

Ritje, midden- en noord-Limburg en Brabant
GoPro hero 3+ Silver edition
Montage met GoPro zuignap aan linker kuipdeel van R1200RT
Filmpje gemaakt met "Movie Maker"

Ik blijf het jammer vinden dat de beeldkwaliteit zoveel achteruit gaat op YouTube, maar er blijft goed naar te kijken.
[youtube]SOkfqA_i6n4[/youtube]
Gebruikersavatar
mhovens
Berichten: 294
Lid geworden op: 20 nov 2009, 10:40
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere
Contacteer:

Re: Ritje, midden- en noord-Limburg en Brabant

Ongelezen bericht door mhovens »

Mooie beelden, dankje voor het delen.
Gebruikersavatar
Guusvb
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 apr 2014, 20:50
Type: R1200RT/LC
Bijz: type 2014
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Venray

Re: Ritje, midden- en noord-Limburg en Brabant

Ongelezen bericht door Guusvb »

Hoi Luc,
verbazingwekkend stabiele beelden -top-
2 vragen: heb je het kuipdeel extra gefixeerd en heb je de zuignap of de camera ergens aan vast gemaakt b.v. met een draad? Of ben jij niet bang dat hij eraf valt?

[groet]
Guus
Erteetje

Re: Ritje, midden- en noord-Limburg en Brabant

Ongelezen bericht door Erteetje »

Guusvb schreef:Hoi Luc,
verbazingwekkend stabiele beelden -top-
2 vragen: heb je het kuipdeel extra gefixeerd en heb je de zuignap of de camera ergens aan vast gemaakt b.v. met een draad? Of ben jij niet bang dat hij eraf valt?

[groet]
Guus

Hoi Guus, De antwoorden zijn nee, nee en nee :D

Het kuipdeel is tijdens het rijden stabiel genoeg om rustige beelden te krijgen en heb ik dus niet extra gefixeerd. In dit filmpje zitten geen stukken waar ik stil sta, bijv voor een stoplicht of zo, want dan zie je wel een trilling in het beeld. Maar ook dan valt het erg mee en vind ik het zelf niet storend. Wellicht dat de GoPro een en ander weet op te vangen, maar dat is een aanname van mijn kant.

De GoPro originele zuignap is een stevig deel. Dat is natuurlijk ook van invloed op de stabiliteit van het beeld. Ik heb de camera niet extra beveiligd met een draad of zo. (om eerlijk te zijn heb ik er wel aan gedacht maar is het er gewoon nog niet van gekomen) Wel bevestig ik de zuignap voor elke rit even opnieuw. De eerste ritten keek ik tijdens het rijden vaker even of de camera er nog zat, maar intussen heb ik genoeg vertrouwen in de zuigkracht. Ik heb ermee gereden in de regen, met zon koud en warm weer en het lijkt allemaal geen invloed te hebben.

Ik heb de camera nog niet gebruikt op de nieuwe LC maar verwacht kwalitatief weinig verschil.
Bijgevoegd een plaatje hoe de cam op de LC zit.


Ik hoop dat dit je vragen voldoende beantwoord

Luc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gesloten

Terug naar “Stuur je RT filmpje in”