Herfstritje

Je eigen RT video, gebruik hiervoor YouTube . . . .

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Erteetje

Herfstritje

Ongelezen bericht door Erteetje »

31-10-2015 en het was geweldig weer om de RT haar kilometertjes asfalt te gunnen _004
[youtube]gzPQQCdDx-M[/youtube]
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Herfstritje

Ongelezen bericht door EileRT »

Prachtige beelden Luc . . . het was ook heerlijk weer en een hele mooie omgeving. Wij zijn er als gezin drie jaar geleden nog in de zomervakantie geweest (camping Osebos bij Gulpen). _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Erteetje

Re: Herfstritje

Ongelezen bericht door Erteetje »

EileRT schreef:Prachtige beelden Luc . . . het was ook heerlijk weer en een hele mooie omgeving. Wij zijn er als gezin drie jaar geleden nog in de zomervakantie geweest (camping Osebos bij Gulpen). _004

Die camping weet ik wel te liggen. Vlakbij Euverem, een plaatsje met 3 huizen en een mesthoop :D :D
Ondanks dat ik al mijn leven lang in Limburg woon blijf ik het heuvelland met haar dorpjes prachtig vinden.
Gebruikersavatar
Eric r1200rt
Berichten: 320
Lid geworden op: 02 dec 2012, 08:08
Type: R1200RT
Bijz: Esa, c.c., zadelverw., Senna SMH5, zumo 660
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Limburg

Re: Herfstritje

Ongelezen bericht door Eric r1200rt »

Mooie stukjes en zeer herkenbaar. En dan vragen mensen weleens waarom ik niet uit Limburg weg wil .. Big RT Smile
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Erteetje

Re: Herfstritje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Eric r1200rt schreef:Mooie stukjes en zeer herkenbaar. En dan vragen mensen weleens waarom ik niet uit Limburg weg wil .. Big RT Smile
Helemaal mee eens. En dan niet te vergeten wat er voor de rest buiten Limburg om de hoek ligt: Ardennen en Eiffel om maar eens wat te noemen _004
Bert33
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 nov 2013, 11:17
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zuid Limburg

Re: Herfstritje

Ongelezen bericht door Bert33 »

"Wie sjoon oos Limburg is...."
Herkenbare route, prachtig weer. Mag bijna dagelijks delen van de route rijden als forens... Vervelend :mrgreen: .... Als je het zo op beeld ziet, zie je nog weer hoe mooi deze omgeving is. Gisteren ook in de buurt gereden en rondje Ardennen gemaakt. Genieten!
doov650

Re: Herfstritje

Ongelezen bericht door doov650 »

Vandaag ook 340 km gebold met mijn cluppie. De contrubutie is weer goed besteed.
Gesloten

Terug naar “Stuur je RT filmpje in”