Afstand houden, o zo belangrijk!

Je eigen RT video, gebruik hiervoor YouTube . . . .

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Inspector Gadget

Afstand houden, o zo belangrijk!

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Een opname die maar weer eens aangeeft, afstand-houden is zó belangrijk;

Als je goed kijkt zie je nog net @00:57 een stelletje eendenkuikens met moeder-eend de vangrail rechts onderdoor kruipen.

De BMW reed vanaf het begin eigenlijk al veel te dicht op de bestelbus, en moest dus flink uitwijken. Helaas werd mijn "geplande" vluchtweg, zijnde vluchtstrook, daardoor geblokkeerd, dus koos ik er voor om dan maar toch achter de bestelbus te blijven. Terwijl ik het verkeer achter mij in de gaten hield in hoeverre zij in de ankers gingen, want anders was ik gewoon met flink gas de bestelbus links gepasseerd.

Maar het ging goed, daarna de ongeduldige BMW rijder weer ruimte te geven om in te voegen, en we konden allemaal in veiligheid de weg vervolgen ;-)

[youtube]<object width="1300" height="765"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oM4NBpOsb18&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oM4NBpOsb18&hl ... 1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1300" height="765"></embed></object>[/youtube]
Beamietoo

Re: Afstand houden, o zo belangrijk!

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Goede les !

gr,
Kenny
Inspector Gadget

Re: Afstand houden, o zo belangrijk!

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Dat is de primaire reden dat ik zelf ook camera gebruik, leren van mijn eigen fouten, mijn inzicht verbeteren.

En als het echt interessant is, delen op RT-forum !

Kunnen we er allemaal van genieten, verbazen, schrikken of (uit)lachen.
Echt, dat mag, ik kan er tegen (soms :lol: ) _004
Gwaaido

Re: Afstand houden, o zo belangrijk!

Ongelezen bericht door Gwaaido »

Lol... je ziet blijkbaar overal problemen...
Zou je het motorrijden als hobby niet inruilen tegen kantklossen of zo?
;)

Grapje hoor!!
Inspector Gadget

Re: Afstand houden, o zo belangrijk!

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Als je goed oplet, vallen er dagelijks inderdaad diverse dingen op.
Vaak grappig of opmerkelijk, soms :shock:

Ik probeer de leuke en leerzame zaken er uit te distilleren, is het niet voor mijn eigen "opvoeding" danwel voor het vermaak van anderen. ;) :)
Gesloten

Terug naar “Stuur je RT filmpje in”