Wat mis ik op dit forum?

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Wat mis ik op dit forum?

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Hallo beheerders/inrichters van dit forum,

Wat ik heel erg mis op dit forum is de rubriek, forum zo je wilt :
Wat is er nieuw?

In dit topic zouden de laatste berichten staan die lezers/gebruikers hebben geplaatst. Doordat er zo'n overzicht is, kun je meteen zien wat de forumleden bezig houdt en kun je daar ook veel sneller op reageren. Het zou het forum veel levendiger maken met meer interactie.
Op het Pan-forum is er zo'n rubriek en responstijd op vragen is werkelijk super snel.
Misschien een idee om dit forum daar ook mee op te tuigen?
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Wat mis ik op dit forum?

Ongelezen bericht door EileRT »

Ik begrijp je idee. Echter wanneer je zo’n topic aanmaakt komen alle berichten daarin terecht. Het gevolg is dat er een enorme vergaarbak aan berichten gaat komen met een sterk uiteenlopende inhoud en daarmee wordt de doorzoekbaarheid en leesbaarheid van het forum er op z’n zachtst gezegd niet beter op.

Wij zouden dan allerlei berichten weer moeten onderbrengen in de verschillende (al bestaande) topics. Nu zijn wij als beheerders/moderators niet bang voor werk, maar dit is niet wat wij willen.

Toch kun je erg snel via Snelle links welke uiterst links bovenin de forumindex staan, de laatste berichten zoeken. Het werkt m.i. perfect. Zo kun je o.a. snel vinden de:

- nieuwe berichten
- ongelezen berichten
- onbeantwoorde onderwerpen
- actieve onderwerpen

De “ongelezen berichten” vind ik zelf erg handig en is feitelijk het eerste waar ik altijd naar kijk . . . ;)

Hoe dan ook, erg bedankt voor je opmerking. Het wordt gewaardeerd en toont je actieve betrokkenheid (zoals ook blijkt uit je eerdere berichten)! _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Wat mis ik op dit forum?

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dank je wel voor je snelle reactie. Dat van die snelle links en ongelezen berichten had ik nog niet gevonden. Ik ga dat zeker proberen.

Een grote vergaarbak, die jullie moeten gaan rubriceren? Dat hoeft niet zo te zijn hoor. Forumleden posten in het desbetreffende topic, maar het wordt ook zichtbaar in "Wat is er nieuw?"

Maar zoals gezegd, ik ga de opties proberen die je hebt genoemd en misschien mis ik na een tijdje "Wat is er nieuw?' niet meer. 😊

Groeten,
Roelof
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Wat mis ik op dit forum?

Ongelezen bericht door EileRT »

Je vindt onder de Snelle links de nieuwe berichten Roelof._004
PanEuRoel schreef: 05 jan 2021, 21:54 Dank je wel voor je snelle reactie. Dat van die snelle links en ongelezen berichten had ik nog niet gevonden. Ik ga dat zeker proberen.

Een grote vergaarbak, die jullie moeten gaan rubriceren? Dat hoeft niet zo te zijn hoor. Forumleden posten in het desbetreffende topic, maar het wordt ook zichtbaar in "Wat is er nieuw?"

Maar zoals gezegd, ik ga de opties proberen die je hebt genoemd en misschien mis ik na een tijdje "Wat is er nieuw?' niet meer. 😊

Groeten,
Roelof
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Wat mis ik op dit forum?

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Net even gebruik gemaakt van het knopje snelle links. Ik mis niks meer!!!!😂😂😂
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Wat mis ik op dit forum?

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Er mag een 🔒-je op.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Wat mis ik op dit forum?

Ongelezen bericht door EileRT »

Oké, dan is dit topic ook ter info! _004
PanEuRoel schreef: 05 jan 2021, 22:08 Er mag een 🔒-je op.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Over het forum”