Veel is dicht, maar de bollen komen de grond al uit. 8 x gpx geurige/kleurige routes.

Plaats hier je (eigengemaakte) GPS routes

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
fransgabler

Veel is dicht, maar de bollen komen de grond al uit. 8 x gpx geurige/kleurige routes.

Ongelezen bericht door fransgabler »

In goed overleg met de forumbeheerders is besloten om de RT tourrit van 15 mei 2021 'Langs Blauw & door Groen' vanwege de Covid 19 pandemie in ieder geval voorlopig uit te stellen. De Keukenhof en de nationale dierenparken zijn allemaal nog dicht evenals de grenzen met de buurlanden als het gaat om niet noodzakelijke reizen.

Alle reden om eens te kijken wat het voorjaar op nationaal niveau de individuele motorrijder te bieden heeft.

Na de koudegolf in februari is het ook bij periodes goed warm geweest. De bollen zoals we die vinden in Noord-Holland, Flevoland en Zuid-Holland hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om alvast uit de koude grond te kruipen. Begin april staan al flink wat velden in volle bloei en waar 'elk nadeel zijn voordeel hep' dit jaar zonder hemeltergende toeristen die midden op de weg vanuit hun eigen bubbel de onvermijdelijke selfies schieten.
.
Schermafbeelding 2021-04-04 om 21.41.43.png
.
Da's een mooie gelegenheid om in de maand april via de kleinere wegen met de brommerd de bollen eens langs te rijden. Ter inspiratie of om direct over te nemen zijn er 8 gpx bollenritten, voornamelijk in Noord-en Zuidholland, hier te vinden.
.
Schermafbeelding 2021-04-05 om 12.47.14.png
.
We maken er onder de huidige omstandigheden maar weer het beste van. Volgend jaar ziet de wereld er weer heel anders uit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door fransgabler op 05 apr 2021, 16:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
boetsch1
2024
2024
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 jul 2009, 10:59
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Leiden
Locatie: Leiden

Re: Veel is dicht, maar de bollen komen de grond al uit. 8 x gpx geurige/kleurige routes.

Ongelezen bericht door boetsch1 »

Ik heb de routes opgeslagen, ze komen bijna door mijn achtertuin dus ga ze zeker een keer rijden.
Geniet nu, het is later dan je denkt.

Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.

Groet Peter den Hollander
Gebruikersavatar
schoonwater
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:55
Type: R1200RT
Bijz: incl. radio, navigatie, cruise control, etc.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: NL

Re: Veel is dicht, maar de bollen komen de grond al uit. 8 x gpx geurige/kleurige routes.

Ongelezen bericht door schoonwater »

Leuk dat je de routes deelt!
- Sinds november 2001 op de motor te vinden. O.a. Kawasaki KZ 440 LTD, Honda CX 500, Honda Deauville NT650V, Honda Deauville NT700VA en BMW R1150RT uit 2003. Tegenwoordig een R1200RT!
fransgabler

Re: Veel is dicht, maar de bollen komen de grond al uit. 8 x gpx geurige/kleurige routes.

Ongelezen bericht door fransgabler »

schoonwater schreef: 05 apr 2021, 13:56 Leuk dat je de routes deelt!
Tuurlijk wordt er gedeeld, zonde om er alleen van te genieten.
Ooit had ik een ander type motor en was dientengevolge lid van een ander forum.

Tot mijn verwondering werden de routes daar beschouwd als 'intellectueel eigendom'. Hoop gedoe om nix.
Wat een onzin, de wegen liggen er immers al en als mensen een paar verbindingen tussen bestaande wegen als intellectueel eigendom beschouwen, dan is met datzelfde intellect niet al best gesteld.

De rapen waren gaar toen ik dat ventileerde. Let wel, dat ging niet over commercieel uitgezette routes waar geld in was gestoken om die routes tot stand te brengen. Cultuur hė, wat in de ene kring heel normaal is, is in de andere kring een gotspe.
Gesloten

Terug naar “GPS Routes”