Bollenroute 2009

Plaats hier je (eigengemaakte) GPS routes

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Bollenroute 2009

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Countus Tulpenfestival van 18 april t/m 3 mei 2009

Vandaag met Jen een heerlijke rit gemaakt is een rustig stukje Nederland; de Noord Oost Polder met zijn uitgestrekte bollenvelden. Het is daar nu de kleurrijkste periode van het jaar (18 april t/m 3 mei 2009)
En wat het weer betreft; hadden we maar zekerheid voor volgende week met het Treffen :$

GPS: http://www.gpstracks.nl/motorroutes-ned ... hp?id=2930

Kaart: http://www.tulpenfestival.nl/content/route.pdf

Afbeelding

Meer info op: http://www.tulpenfestival.nl/
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Toine

Re: Bollenroute 2009

Ongelezen bericht door Toine »

Is er iemand die zo'n route heeft in het Zuiden van Nederland? Ik zou graag eens zo'n ritje rijden en wat bollen kijken onderweg, maar als het enigzins mogelijk is in de grensstreek met België...
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Bollenroute 2009

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Het zuiden van NL kent geen bollen/tulpenvelden. Daarvoor moet je echt in de kuststreek zijn of de Noordoostpolder . . . .
Toine schreef:Is er iemand die zo'n route heeft in het Zuiden van Nederland? Ik zou graag eens zo'n ritje rijden en wat bollen kijken onderweg, maar als het enigzins mogelijk is in de grensstreek met België...
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Toine

Re: Bollenroute 2009

Ongelezen bericht door Toine »

Jos WRSM schreef:Het zuiden van NL kent geen bollen/tulpenvelden. Daarvoor moet je echt in de kuststreek zijn of de Noordoostpolder . . . .
Toine schreef:Is er iemand die zo'n route heeft in het Zuiden van Nederland? Ik zou graag eens zo'n ritje rijden en wat bollen kijken onderweg, maar als het enigzins mogelijk is in de grensstreek met België...
Mmm, da's jammer... Volgend jaar misschien een uitstapje naar het Hoge Noorden plannen om wat bollen te zien... Zal dan nog maar is naar de fruitbomen in bloei gaan kijken in Sint-Truiden dit jaar _004
Gebruikersavatar
Marcel 1200rt
Berichten: 405
Lid geworden op: 13 nov 2009, 21:55
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Re: Bollenroute 2009

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Toine,

Ik heb wel de zg. Hoogstamroute rond Sint Geertruid. Deze is wel maar 30 km. Je komt veel kersen- en appelbomen tegen, die binnenkort in de bloei staan. Ik heb hem voor Tomtom in Tyre, maar dat is vast 'om' te zetten. Je kunt deze ook gemakkelijk combineren met de Mergellandroute (heb ik ook), alleen moet je deze niet in het weekend rijden. Dan is het nogal druk. Interesse? Stuur een PB.

Marcel

P.S. Ik heb ook nog een aantal mooie routes in de eifel, via Belgie. Van 100 tot 250 kilometer, inclusief mooie koffiestops, o.a. de Bikertreff in Strauch.
Zie: http://www.biker-treff.de/treff/Biker+R ... rauch.html
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Gebruikersavatar
Marcel 1200rt
Berichten: 405
Lid geworden op: 13 nov 2009, 21:55
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Re: Bollenroute 2009

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Toine,

Geen interesse? ;) _001
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Gesloten

Terug naar “GPS Routes”