Aangezien de andere gesloten is hier maar weer verder. De Pirelli Angel GT in combinatie met de MPR3 achter werkt goed. Ik ga nu wat schuiner door de bocht als met de MPR3 voor erbij. Dus twee verschillende merken op je motor hoeft geen probleem te zijn. Nog geen cuppen zichtbaar maar ik ben zeer nieuwsgierig hoe het zou zijn met de Pirelli Angel GT achter erbij.
Maar aangezien ik nieuwsgierig ben naar de levensduur van die MPR3 blijft hij nog even erop liggen. Ik merk dat ik behoorlijk hard kan afremmen met deze voorband. Dus voor mij wint de Pirelli GT het zeker van de Michelins.
De bandenkeuze voor mijn motor nog een beetje beperkt is omdat ik de MPR4 en ik dacht zelfs de nieuwe Dunlop toch niet kan kopen voor mijn motor. Dus ik denk dat ik bij Pirelli blijf omdat ik rijeigenschappen toch nog belangrijker vind als levensduur.
Voor mijn gevoel is de Pirelli GT een betere band dan de MPR3. Ik ga er in ieder geval sneller mee de bocht door. Maar misschien kan de Michelin winnen op levensduur maar daar komen we dan vanzelf achter.
Pirelli Angel GT
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 16 aug 2015, 20:17
- Type: R1200RT
- Bijz: bj 2012 met alle optie's
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: zundert
Re: Pirelli Angel GT
it's what you value... grip of levensduur.Ton1959 schreef:Aangezien de andere gesloten is hier maar weer verder. De Pirelli Angel GT in combinatie met de MPR3 achter werkt goed. Ik ga nu wat schuiner door de bocht als met de MPR3 voor erbij. Dus twee verschillende merken op je motor hoeft geen probleem te zijn. Nog geen cuppen zichtbaar maar ik ben zeer nieuwsgierig hoe het zou zijn met de Pirelli Angel GT achter erbij.
Maar aangezien ik nieuwsgierig ben naar de levensduur van die MPR3 blijft hij nog even erop liggen. Ik merk dat ik behoorlijk hard kan afremmen met deze voorband. Dus voor mij wint de Pirelli GT het zeker van de Michelins.
De bandenkeuze voor mijn motor nog een beetje beperkt is omdat ik de MPR4 en ik dacht zelfs de nieuwe Dunlop toch niet kan kopen voor mijn motor. Dus ik denk dat ik bij Pirelli blijf omdat ik rijeigenschappen toch nog belangrijker vind als levensduur.
Voor mijn gevoel is de Pirelli GT een betere band dan de MPR3. Ik ga er in ieder geval sneller mee de bocht door. Maar misschien kan de Michelin winnen op levensduur maar daar komen we dan vanzelf achter.
een boxer levert een dermate "gezapig" vermogen dat zowel de angel maar ook de roadsmart 2 zeker zal voldoen.
als je het circuit opgaat, gaan er andere criteria een rol spelen, heb de ervaring (op Assen) dat een Pirelli als hij echt warm wordt ook gaat "smeren"
een michelin pitot power 2 ct en ook Bridgestone s20 waarschuwen dan wat eerder.
vind uit ervaring dat wel prettig.
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Pirelli Angel GT
Ik kom nooit op het circuit dus geen probleem. De banden zijn volgens mij ook niet voor circuit gebruik gemaaktit's what you value... grip of levensduur.
een boxer levert een dermate "gezapig" vermogen dat zowel de angel maar ook de roadsmart 2 zeker zal voldoen.
als je het circuit opgaat, gaan er andere criteria een rol spelen, heb de ervaring (op Assen) dat een Pirelli als hij echt warm wordt ook gaat "smeren"
een michelin pitot power 2 ct en ook Bridgestone s20 waarschuwen dan wat eerder.
vind uit ervaring dat wel prettig.
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 16 aug 2015, 20:17
- Type: R1200RT
- Bijz: bj 2012 met alle optie's
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: zundert
Re: Pirelli Angel GT
het gaat er ook niet om waar jij komt, maar om het karakter van de banden als ze wat zwaarder belast worden.Ton1959 schreef:Ik kom nooit op het circuit dus geen probleem. De banden zijn volgens mij ook niet voor circuit gebruik gemaaktit's what you value... grip of levensduur.
een boxer levert een dermate "gezapig" vermogen dat zowel de angel maar ook de roadsmart 2 zeker zal voldoen.
als je het circuit opgaat, gaan er andere criteria een rol spelen, heb de ervaring (op Assen) dat een Pirelli als hij echt warm wordt ook gaat "smeren"
een michelin pitot power 2 ct en ook Bridgestone s20 waarschuwen dan wat eerder.
vind uit ervaring dat wel prettig.
een rit op een circuit is daarvoor de beste graadmeter.
zowel de Pirelli angel, als de dunlop roadsmart 2 kun je zeker wel gebruiken op het circuit, ik mag uit ervaring praten.
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Pirelli Angel GT
Dat je ze kan gebruiken op het circuit geloof ik best maar als ik op het circuit zou gaan rijden dan koos ik een andere band. Voor weggebruik en dat zullen toch 99% van de mensen op het forum zijn liggen de eisen toch wat anders. Daarom lijkt mij dat als we praten over circuit gebruik je in feite weer een heel nieuw draadje moeten beginnen denk ik.Paultje schreef:het gaat er ook niet om waar jij komt, maar om het karakter van de banden als ze wat zwaarder belast worden.Ton1959 schreef:Ik kom nooit op het circuit dus geen probleem. De banden zijn volgens mij ook niet voor circuit gebruik gemaaktit's what you value... grip of levensduur.
een boxer levert een dermate "gezapig" vermogen dat zowel de angel maar ook de roadsmart 2 zeker zal voldoen.
als je het circuit opgaat, gaan er andere criteria een rol spelen, heb de ervaring (op Assen) dat een Pirelli als hij echt warm wordt ook gaat "smeren"
een michelin pitot power 2 ct en ook Bridgestone s20 waarschuwen dan wat eerder.
vind uit ervaring dat wel prettig.
een rit op een circuit is daarvoor de beste graadmeter.
zowel de Pirelli angel, als de dunlop roadsmart 2 kun je zeker wel gebruiken op het circuit, ik mag uit ervaring praten.