Michelin pilot road 5
- Benji
- Berichten: 555
- Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:59
- Type: R1150RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
- Locatie: Hoeselt
Michelin pilot road 5
Aangezien er hier veel aanhangers zijn van de michelin pilot road 4, zijn opvolger komt er dus aan.
https://www.nieuwsmotor.nl/persberichte ... -motorband
https://www.youtube.com/watch?v=EoA0-8_wHXY
https://www.nieuwsmotor.nl/persberichte ... -motorband
https://www.youtube.com/watch?v=EoA0-8_wHXY
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
-
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 26 sep 2014, 21:42
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Full options, Ztechnik Vstream
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Beverwijk
Re: Michelin pilot road 5
Ik ben fan van MPR, ga ‘m zeker proberen!
R1200RT 2012, Lightgrey metallic
R1200RT 2014 LC, Kallistograu metallic mat
R1200RT 2014 LC, Kallistograu metallic mat
- wil51
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 23 apr 2011, 14:34
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Re: Michelin pilot road 5
Als ik dit had geweten had ik mischien wel tot januari gewacht. Gisteren de PR4 laten monteren. (ik had de PR3) Voorband 2,2 mm en achterband was geplakt en ik wilde toch maar niet langer daarmee doorrijden. Achterband bleef maar paar dagen op spanning.
- scan
- Berichten: 753
- Lid geworden op: 14 jul 2011, 17:39
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Everywhere
Re: Michelin pilot road 5
Laat je niet gek maken door een "nu nog beter" reklame kreet.
Dat de "nieuwe" 5 nu zoveel beter is lijkt me sterk want dan hebben ze wel zitten slapen bij de vorige series.
In mijn ogen zijn het kleine nuance verschillen en dat merken wij 'door-de-week-rijders' niet of nauwelijks.
De MPR4 is ook een uitstekende band daar hoef je geen spijt van te hebben.
Dat de "nieuwe" 5 nu zoveel beter is lijkt me sterk want dan hebben ze wel zitten slapen bij de vorige series.
In mijn ogen zijn het kleine nuance verschillen en dat merken wij 'door-de-week-rijders' niet of nauwelijks.
De MPR4 is ook een uitstekende band daar hoef je geen spijt van te hebben.
- siebke
- Berichten: 755
- Lid geworden op: 13 mei 2010, 16:50
- Type: R1200RT
- Bijz: 2009, bijna full options
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Peel en Maas
Re: Michelin pilot road 5
Het bericht komt precies op tijd. Had gepland om rond deze tijd de banden te vervangen. Ze zijn nog niet helemaal 'op' tot aan de markering, dus red het in deze tijd wel tot het voorjaar. Ervaring leert dat bij de introductie van een opvolger, de prijzen van de voorganger (drastisch) zakken. De knip kan daarmee wellicht wat gespaard worden :-) . MPR 4 voldoet voor mijn rijkunsten méér dan voldoende en met een beetje goeie wil komt Michelin ook volgend jaar ook weer (tijdig) met een actie :shock:
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
- PaPinkelman
- Berichten: 1013
- Lid geworden op: 15 mar 2009, 23:44
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Helmond
- Locatie: Stiphout
Re: Michelin pilot road 5
In dit jaargetijde (nat/glad) lijkt me dat een onverstandig besluit, tenzij je van plan bent de motor niet te gebruiken.
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
- siebke
- Berichten: 755
- Lid geworden op: 13 mei 2010, 16:50
- Type: R1200RT
- Bijz: 2009, bijna full options
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Peel en Maas
Re: Michelin pilot road 5
Daar hou ik zéker rekening mee. Als voornamelijk hobbymatig rijder zoek ik nou niet bepaald direct de nattigheid op . Ben voor w.w.-verkeer ook niet afhankelijk van de motor. Profieldiepte zit nog tegen de 3 mm, maar de achterband is wat vierkant.PaPinkelman schreef: ↑02 nov 2017, 13:33In dit jaargetijde (nat/glad) lijkt me dat een onverstandig besluit, tenzij je van plan bent de motor niet te gebruiken.
Maar in ieder geval bedankt voor de attente waarschuwing.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
- japachap
- Berichten: 771
- Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:46
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Re: Michelin pilot road 5
Er zijn veel minder van de gleufjes in de 5 dan de 4. Misschien heeft Michelin wat van de kritiek op de 4 tot hart genomen..?
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- blackers
- Berichten: 735
- Lid geworden op: 03 apr 2010, 10:57
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Flevoland
Re: Michelin pilot road 5
Volgende week krijgt mijn motor een grote onderhoudsbeurt en worden de MP4 vervangen voor nieuwe.
Qua profiel zou het nog wel kunnen, maar zij worden wat 'vierkant'. Ik heb er ruim 16.000 mee gereden.
M.b.t. het gemiddeld aantal kilometers per jaar, komen de MP5 wel over 2,5 jaar
Qua profiel zou het nog wel kunnen, maar zij worden wat 'vierkant'. Ik heb er ruim 16.000 mee gereden.
M.b.t. het gemiddeld aantal kilometers per jaar, komen de MP5 wel over 2,5 jaar
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
- scan
- Berichten: 753
- Lid geworden op: 14 jul 2011, 17:39
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Everywhere
- Baird
- 2023
- Berichten: 4304
- Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: Michelin pilot road 5
+1, heb nog nooit een type band gehad die zolang meeging en nog zolang goede rijeigenschappen had als de MP4 dus ook ik ben benieuwd naar de kritiek die ik blijkbaar gemist heb ......
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
- WaltzingMatilda
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Re: Michelin pilot road 5
Hoop dat ie beter is dan de PR4.
Aan het profiel te zien zal hij waarschijnlijk ook minder gaan cuppen aangezien er meer rubber aan de zijkanten zit.
Flink verbeterd tov zijn belangrijkste 5 concurrenten?
Zou betekenen dat dat hij van de 4e plaats stijgt naar de eerste. (test Motorplus)
Alleen moeten de concurrenten wel nog allemaal met een nieuwe band komen, en die zitten natuurlijk ook niet stil.
Wacht met spanning de onafhankelijke testen af.
Aan het profiel te zien zal hij waarschijnlijk ook minder gaan cuppen aangezien er meer rubber aan de zijkanten zit.
Flink verbeterd tov zijn belangrijkste 5 concurrenten?
Zou betekenen dat dat hij van de 4e plaats stijgt naar de eerste. (test Motorplus)
Alleen moeten de concurrenten wel nog allemaal met een nieuwe band komen, en die zitten natuurlijk ook niet stil.
Wacht met spanning de onafhankelijke testen af.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Michelin pilot road 5
Deze band ziet er inderdaad wat beter uit dan zijn voorganger. Al zegt dat ook niet veel. Ik vind dat ze voor motorbanden een andere test moeten bedenken. In die test moet de levensduur duidelijk worden en de verslechtering van de rijeigenschappen. Dus zo'n 4 meetpunten minimaal om te kijken hoe die band zich anders gedraagt . Eerst de nieuwe band dan bij bijvoorbeeld 4000km en bij 8000 en 12000km nog een keer. De nieuwe banden voelen meestal goed maar een aantal van die goede eigenschappen veranderen te snel.
- scan
- Berichten: 753
- Lid geworden op: 14 jul 2011, 17:39
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Everywhere
Re: Michelin pilot road 5
Hier ben ik helemaal mee eens.
Re: Michelin pilot road 5
Eerst de nieuwe band dan bij bijvoorbeeld 4000km en bij 8000 en 12000km nog een keer.
Ik lees hier wel eens over mensen die dat 3e meetpunt helemaal niet halen...
Groet, Aad
- WaltzingMatilda
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Re: Michelin pilot road 5
Hier ben ik het helemaal mee eens :mrgreen:
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- PaPinkelman
- Berichten: 1013
- Lid geworden op: 15 mar 2009, 23:44
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Helmond
- Locatie: Stiphout
Re: Michelin pilot road 5
Inderdaad, 12.000 km alleen met heeel voorzichtig rijden...
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Michelin pilot road 5
Nee hoor dan hoef je echt nog niet zo voorzichtig te rijden. Als je een beetje kan anticiperen in het verkeer is het eenvoudig. Zo liet ik met mijn oude Suzuki 850 jaren geleden de grotere RT 's ook vaak achter me en reed ik zelfs nog wel 18000km met een achterband. En die motor woog een stuk zwaarder dan de RT's. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld hard op een verkeerslicht af te gaan als je weet dat het op rood gaat springen. Om maar een voorbeeld te noemen.PaPinkelman schreef: ↑09 nov 2017, 14:32 Inderdaad, 12.000 km alleen met heeel voorzichtig rijden...
- WaltzingMatilda
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Re: Michelin pilot road 5
Ben ik met je eens.PaPinkelman schreef: ↑09 nov 2017, 14:32 Inderdaad, 12.000 km alleen met heeel voorzichtig rijden...
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- WaltzingMatilda
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Re: Michelin pilot road 5
[/quote]
Nee hoor dan hoef je echt nog niet zo voorzichtig te rijden. Als je een beetje kan anticiperen in het verkeer is het eenvoudig. Zo liet ik met mijn oude Suzuki 850 jaren geleden de grotere RT 's ook vaak achter me en reed ik zelfs nog wel 18000km met een achterband. En die motor woog een stuk zwaarder dan de RT's. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld hard op een verkeerslicht af te gaan als je weet dat het op rood gaat springen. Om maar een voorbeeld te noemen.
[/quote]
Goed, dit verhaal hoort thuis in het RT Cafe.
Kunnen we nu verder met de Michelin Pilot Road 5?
Wie gaat hem als eerste bestellen?
Nee hoor dan hoef je echt nog niet zo voorzichtig te rijden. Als je een beetje kan anticiperen in het verkeer is het eenvoudig. Zo liet ik met mijn oude Suzuki 850 jaren geleden de grotere RT 's ook vaak achter me en reed ik zelfs nog wel 18000km met een achterband. En die motor woog een stuk zwaarder dan de RT's. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld hard op een verkeerslicht af te gaan als je weet dat het op rood gaat springen. Om maar een voorbeeld te noemen.
[/quote]
Goed, dit verhaal hoort thuis in het RT Cafe.
Kunnen we nu verder met de Michelin Pilot Road 5?
Wie gaat hem als eerste bestellen?
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Michelin pilot road 5
Nee hoor dan hoef je echt nog niet zo voorzichtig te rijden. Als je een beetje kan anticiperen in het verkeer is het eenvoudig. Zo liet ik met mijn oude Suzuki 850 jaren geleden de grotere RT 's ook vaak achter me en reed ik zelfs nog wel 18000km met een achterband. En die motor woog een stuk zwaarder dan de RT's. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld hard op een verkeerslicht af te gaan als je weet dat het op rood gaat springen. Om maar een voorbeeld te noemen.
[/quote]
Goed, dit verhaal hoort thuis in het RT Cafe.
Kunnen we nu verder met de Michelin Pilot Road 5?
Wie gaat hem als eerste bestellen?
[/quote]
Jij misschien? Voor mij niet mogelijk verwacht ik zo.
- EileRT
- Forumbeheerder
- Berichten: 4479
- Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Michelin pilot road 5
Onderstaande opmerking lijkt mij voorbehouden aan het team van moderatoren.
Eilert
Moderator
Uiteraard stellen wij het op prijs om on-topic te blijven en dus het draadje te vervolgen over de MPR5.WaltzingMatilda schreef: ↑09 nov 2017, 19:46Goed, dit verhaal hoort thuis in het RT Cafe.
Kunnen we nu verder met de Michelin Pilot Road 5?
Eilert
Moderator
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- scan
- Berichten: 753
- Lid geworden op: 14 jul 2011, 17:39
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Everywhere
Re: Michelin pilot road 5
Ben het wel met je eens als je bedoeld dat het derde meetpunt minder relevant is aangezien de band dan meestal al bijna opgesouppeerd is.beckysmile schreef: ↑09 nov 2017, 12:27Eerst de nieuwe band dan bij bijvoorbeeld 4000km en bij 8000 en 12000km nog een keer.
Ik lees hier wel eens over mensen die dat 3e meetpunt helemaal niet halen...
Groet, Aad
Behalve dan voor die enkelingen die het presteren er nog meer uit te persen...
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Michelin pilot road 5
Als dat zo is dan was de MPR4 al zeker geen verbetering ten opzichte van zijn voorganger qua levensduur. Maar dat is ook iets wat ik eerder vernomen had van de bandenboer. Hopelijk doet de MPR5 het beter op dat vlak.scan schreef: ↑10 nov 2017, 14:03Ben het wel met je eens als je bedoeld dat het derde meetpunt minder relevant is aangezien de band dan meestal al bijna opgesouppeerd is.beckysmile schreef: ↑09 nov 2017, 12:27Eerst de nieuwe band dan bij bijvoorbeeld 4000km en bij 8000 en 12000km nog een keer.
Ik lees hier wel eens over mensen die dat 3e meetpunt helemaal niet halen...
Groet, Aad
Behalve dan voor die enkelingen die het presteren er nog meer uit te persen...
- WaltzingMatilda
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Re: Michelin pilot road 5
Waarom vind je die levensduur nou zo belangrijk voor het bepalen of een band goed of minder goed is?Ton1959 schreef: ↑10 nov 2017, 19:07Als dat zo is dan was de MPR4 al zeker geen verbetering ten opzichte van zijn voorganger qua levensduur. Maar dat is ook iets wat ik eerder vernomen had van de bandenboer. Hopelijk doet de MPR5 het beter op dat vlak.scan schreef: ↑10 nov 2017, 14:03Ben het wel met je eens als je bedoeld dat het derde meetpunt minder relevant is aangezien de band dan meestal al bijna opgesouppeerd is.beckysmile schreef: ↑09 nov 2017, 12:27Eerst de nieuwe band dan bij bijvoorbeeld 4000km en bij 8000 en 12000km nog een keer.
Ik lees hier wel eens over mensen die dat 3e meetpunt helemaal niet halen...
Groet, Aad
Behalve dan voor die enkelingen die het presteren er nog meer uit te persen...
De veiligheid is toch vele malen belangrijker!
Ik heb liever een band die maar 10.000 km mee gaat en mij maximale grip heeft dan een band waar ik 20.000 km mee doe en waar ik heel voorzichtig mee moet rijden omdat hij weinig grip heeft in de regen, op reparatiestukken of strepen en pijlen. Daarnaast verouderd een band snel waardoor er ook weer grip verloren gaat zeker als je bv 4-5 jaar doet over die 20.000 km.
Als je denkt dat beiden kan moet je zondag maar eens naar de F1 kijken, hoeveel rondjes er gereden gaat worden op ultrarsoft banden of op de medium banden. Daar is het ook hetzelfde, óf snellere rondetijden óf meer rondjes op dezelfde set maar met minder grip.
Het is toch het ene (grip) of het andere (veel kilometers)
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Michelin pilot road 5
Heb ik gezegd dat ik de levensduur het belangrijkste vind? Levensduur speelt wel een rol bij de aankoop van een band. Ik ben al blij als ik er 10000km mee kan halen. Als je nou begint over het racen gaan we denk ik weer off topic. Bij een MPR5 ga ik niet direct denken aan een vergelijking met banden tijdens een race. Maar meer aan een goede band voor tour rijders.
- WaltzingMatilda
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Re: Michelin pilot road 5
Ja hoor, lees je vorige posting maar:
"Als dat zo is dan was de MPR4 al zeker geen verbetering ten opzichte van zijn voorganger qua levensduur. Maar dat is ook iets wat ik eerder vernomen had van de bandenboer. Hopelijk doet de MPR5 het beter op dat vlak"
Het staat er toch echt.
"Als dat zo is dan was de MPR4 al zeker geen verbetering ten opzichte van zijn voorganger qua levensduur. Maar dat is ook iets wat ik eerder vernomen had van de bandenboer. Hopelijk doet de MPR5 het beter op dat vlak"
Het staat er toch echt.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Michelin pilot road 5
Jij kan dus echt niet lezen. Hier staat niet dat ik levensduur belangrijker vind.WaltzingMatilda schreef: ↑10 nov 2017, 20:15 Ja hoor, lees je vorige posting maar:
"Als dat zo is dan was de MPR4 al zeker geen verbetering ten opzichte van zijn voorganger qua levensduur. Maar dat is ook iets wat ik eerder vernomen had van de bandenboer. Hopelijk doet de MPR5 het beter op dat vlak"
Het staat er toch echt.
- Dingeman
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 20 nov 2011, 11:31
- Type: R1200RT
- Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: West Brabant
Re: Michelin pilot road 5
Ik ben van mening dat DE waarheid m.b.t. banden je eigen ervaring is en niet dit van een ander forumlid. Ik ben al jaren tevreden met dezelfde band en inderdaad het veiligheidsaspect gaat ook bij mij boven levensduur van een band.
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
- EileRT
- Forumbeheerder
- Berichten: 4479
- Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Michelin pilot road 5
Mijne heren,
Het is goed zo. Ervaringen en standpunten zijn uitgewisseld. Laten we vooral respect houden voor elkaar.
Volgend jaar komt de MPR5 op de markt en ik stel voor om de band dan vanuit de praktijk te beoordelen.
Eilert
Moderator
Het is goed zo. Ervaringen en standpunten zijn uitgewisseld. Laten we vooral respect houden voor elkaar.
Volgend jaar komt de MPR5 op de markt en ik stel voor om de band dan vanuit de praktijk te beoordelen.
Eilert
Moderator
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert