bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Welke banden voor je RT?

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
rustigaan

bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Ongelezen bericht door rustigaan »

hallo allemaal,ik ben sinds kort in bezit van een rt 1100 met een freebird aanhanger ,nu weet ik niet zeker wat de bandenspanning van deze aanhanger moet zijn ,heeft iemand hier een idee van.
verder heeft mijn motor de kleur blauw ,erg mooi maar er zijn wat beschadigingen,steenslag ed,bij de dealer kunnen ze me niet helpen aan de goede kleur ,bestaat niet werd me gezegd(motoport wormerveer)het is kleur 701,heb ook een mail naar japard gestuurd maar niets vernomen tot op heden,alvast bedankt voor eventuele reacties,gr ron -
Laatst gewijzigd door rustigaan op 25 sep 2012, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Dave

Re: bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Ongelezen bericht door Dave »

Als je kijkt op deze site zie je dat je kleur Sinus blauw is. Mooie kleur! Over de bandenspanning weet ik niets te melden, maar zoeken in het venster levert waarschijnlijk op dat een forumlid hier zijn aanhanger heeft aangepast. Hij weet waarschijnlijk wel een antwoord op je spannende vraag...
rustigaan

Re: bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Ongelezen bericht door rustigaan »

bedankt dave,heb ze intussen een mailtje gestuurt,vreemd dat dat hier niet te krijgen is.gr ron
Dave

Re: bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Ongelezen bericht door Dave »

Zoals ik begreep was je op zoek naar de kleurcode, dat is dus 701 - sinus blauw. De verf (heb ik ook gedaan en goede ervaring mee) heb ik besteld bij spuitbuswinkel.nl. Die maken de spuitbus op kleur, leveren alles wat je nodig hebt inclusief handleiding of potje om bij te tippen...

Hopelijk is het niet te laat voor je om nog in Hilversum je spulletjes te scoren.
Gebruikersavatar
scan
Berichten: 753
Lid geworden op: 14 jul 2011, 17:39
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Everywhere

Re: bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Ongelezen bericht door scan »

Om aan de weet te komen welke spanning er in de band moet is het belangrijk dat je de maat van die betreffende band vermeldt.
Gebruikersavatar
HenkvanR
Berichten: 389
Lid geworden op: 15 jun 2009, 09:53
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn

Re: bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Ongelezen bericht door HenkvanR »

meestal staat de spanning ook op de band zelf.
In lbs/psi.
[groet]
HenkvanR -1200-
rustigaan

Re: bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Ongelezen bericht door rustigaan »

hallo henk,wat de band maat precies is weet ik niet ,ik heb intussen michelin gemaild en die hebben me zowaar gebeld maar konden me niet vertellen waar de cijfers voor staan die ik gemaild had,wordt vervolgt
dit zijn ze,alle cijfers die ik op de band kan vinden:DG 64
47-749
4.00-4
en op het loopvlak staat dit nog ; 289A.
wat betreft de kleur ,daar ga ik zeker werk van maken,bedankt ,ron
rustigaan

Re: bandenspanning freebird aanhanger-kleur

Ongelezen bericht door rustigaan »

hallo dave ,heb intussen kleur en lak bij spuitwinkel besteld en haal het zelf even op 1 dezer dagen,nog bedankt voor de tip.
gr ron
Gesloten

Terug naar “Over: Banden - Velgen - Wielen”