Xenon Joost motoren

Xenon, led, verstralers, runningslights, problemen enz.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
jankla

Xenon Joost motoren

Ongelezen bericht door jankla »

Hallo,

Vanochtend bij Joost Motoren langsgegaan en gevraagd naar Xenon. Bi-Xenon werdt afgeraden.

Op de vraag wanneer Xenon ingebouwd kon worden werdt me verteld dat direct kon! :D

Na 1 uur de motor opgehaald en perfect ingebouwd.

Afgerekend 115 eur voor Pilot Xenon en 70 euro arbeidsloon. Dit is inclusief een leren sleutelhanger!

Nu wachten op het donker :-)
Laatst gewijzigd door jankla op 27 aug 2009, 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3299
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: Xenon Joost motoren

Ongelezen bericht door HansD »

Jan,
Mooi - goed voor je zicht en je zichtbaarheid.
Merk je al verschil?

Ik heb ondanks het advies en de extra kosten toch bi-Xenon genomen. Want ik weet hoe dat soort dingen gaan:
je hebt het normaal nooit nodig, maar dan komt die dag dat je in het donker in de regen in een gebied rijdt zonder straatverlichting (kom zelf uit de Achterhoek,maar kan ook op vakantie gebeuren...).....
Vul maar in.
Hans
Roadrunner

Re: Xenon Joost motoren

Ongelezen bericht door Roadrunner »

HansD schreef: Ik heb ondanks het advies en de extra kosten toch bi-Xenon genomen. Want ik weet hoe dat soort dingen gaan:
je hebt het normaal nooit nodig, maar dan komt die dag dat je in het donker in de regen in een gebied rijdt zonder straatverlichting (kom zelf uit de Achterhoek,maar kan ook op vakantie gebeuren...).....
Vul maar in.
Hans
In dat geval kan Jan toch zijn groot licht aan doen, net als voor de inbouw van de Xenon :?:

Tom.
jankla

Re: Xenon Joost motoren

Ongelezen bericht door jankla »

Hoi Tom,

ja dat klopt. het originele groot licht (wat voor aan in de koplamp zit) is ongewijzigd en werkt gewoon nog.

VrGr
Jan
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3299
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: Xenon Joost motoren

Ongelezen bericht door HansD »

Roadrunner schreef:
HansD schreef: Ik heb ondanks het advies en de extra kosten toch bi-Xenon genomen. Want ik weet hoe dat soort dingen gaan:
je hebt het normaal nooit nodig, maar dan komt die dag dat je in het donker in de regen in een gebied rijdt zonder straatverlichting (kom zelf uit de Achterhoek,maar kan ook op vakantie gebeuren...).....
Vul maar in.
Hans
In dat geval kan Jan toch zijn groot licht aan doen, net als voor de inbouw van de Xenon :?:

Tom.
Sorry, maar het standaard grootlicht kan je niet vergelijken met de Xenon "vuurtoren"!

Hans
jankla

Re: Xenon Joost motoren

Ongelezen bericht door jankla »

Ja, dat klopt,

maar ik denk dat Tom wilde weten of het normale groot licht nog steeds wel gewoon bruikbaar was :-)
Gesloten

Terug naar “Over: Verlichting”