achterlicht en dimlicht vallen uit

Xenon, led, verstralers, runningslights, problemen enz.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
pvhal
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 aug 2008, 21:44
Type: R1150RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: goirle
Locatie: goirle

achterlicht en dimlicht vallen uit

Ongelezen bericht door pvhal »

Na een succesvolle aansluiting van de garmin navigatie op mijn stadslicht, heb ik het volgende probleem. Na een paar weken succesvol gereden te hebben begon de navigatie onderweg uit te vallen (geen stroomtoevoer), ik had het idee dat ik de kabel iets te strak vastgezet had en bij een draaibeweging met het stuur iets geforceerd had.
Vanaf dat moment is mijn achterlicht uitgevallen (incl de stadsverlichting blijkt later). Nieuw lampje gekocht zonder resultaat.

Alle zekeringen in de kast gecontroleerd, allemaal werkend.

navigatie er tussen uit gehaald en bedrading weer hersteld in normale staat, probleem blijft bestaan.

stadslicht en achterlicht gaan weer branden in parkeerstand, mijn conclusie bedrading en lampjes zijn goed.

heeft iemand een idee waar ik nog naar kan kijken? / zie ik een zekering over het hoofd die nog ergens kan zitten?

bedankt voor alle suggesties Big RT Smile
Sinds februari 2008 in het bezit van mijn eerste BMW R1100RT. Fantastische motorfiets voor het dagelijkse woon werkverkeer en het toeren!
Gebruikersavatar
PaPinkelman
Berichten: 1013
Lid geworden op: 15 mar 2009, 23:44
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond
Locatie: Stiphout

Re: achterlicht en dimlicht vallen uit

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

Als stadslicht en achterlicht wel gaan branden als parkeerlicht lijkt er inderdaad met de bedrading niets mis. Ik verdenk de lichtschakelaar op het stuur, die heeft de 1150RT toch nog wel?
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Gebruikersavatar
pvhal
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 aug 2008, 21:44
Type: R1150RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: goirle
Locatie: goirle

Re: achterlicht en dimlicht vallen uit

Ongelezen bericht door pvhal »

Lichtschakelaar staat altijd aan komt alleen in beweging hij groot licht
Sinds februari 2008 in het bezit van mijn eerste BMW R1100RT. Fantastische motorfiets voor het dagelijkse woon werkverkeer en het toeren!
Gesloten

Terug naar “Over: Verlichting”