Rembekrachteging valt uit

Ook bedoeld voor de ABS perikelen

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
woutervk1991
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 jun 2017, 16:45
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: voorhout

Rembekrachteging valt uit

Ongelezen bericht door woutervk1991 »

Goedenmiddag rt-ers

Gister tijdens een klein tochtje begon mijn abs lampje te knipperen en de rembekrachteging druk was weg. Ik heb gelijk een nieuwe accu gehaald.
Helaas storing is zojuist teruggekomen en weer af en toe de druk weg.

Jaar geleden is er een grote beurt gegeven (door de vorige eigenaar) ik ga ervanuit dat het vloeistof ook wel vervangen is.

Maar zijn er mensen bekend met dit probleem? Voordat ik de pomp laat reviseren en het nog een klein probleem zou kunnen zijn. (Vocht in de vloeistof bijvoorbeeld) en is de pomp zelf te demonteren en later te monteren? Of moet hij weer ingelezen worden ofzo.

Alvast bedankt

Hartelijke groeten van SM-G935F aan alle forumleden

Gebruikersavatar
bmwalter
Berichten: 387
Lid geworden op: 12 jul 2010, 20:17
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
Land: nl
Woonplaats of omgeving: nijmegen
Locatie: Nijmegen

Re: Rembekrachteging valt uit

Ongelezen bericht door bmwalter »

Hier is echt al heel veel over te vinden op het forum. Zoek functie al geprobeerd? Als het de pomp is zou ik even wachten tot mei, als je vakantiegeld ontvangt. Daarvoor zijn er nog wel wat dingen te controleren. Accuspanning heb je al gehad. Wielsensoren lijkt me de volgende. Om niet in herhalingen te vallen val in herhaling: gebruikt de zoekfunctie.
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
Gesloten

Terug naar “Over: Remmen - ABS (perikelen)”