KFR oplossing bij kop revisie

Verschijnsel bij BMW boxers; onregelmatig lopen bij constant toerental

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Beamietoo

KFR oplossing bij kop revisie

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Deze twinspark cilinderkoppen heb ik op mijn 1150 motorfiets. Het is ook verkrijgbaar voor de 1100.
Niet een alledaagse farkel maar als je aan nieuwe kleppen toe bent en van alle laag torental stotteren af wil dan kan ik deze aanbevelen.

http://www.sjbmw.com/parts.asp?searchtype=0&cat=Engine" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,
Kenny
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3299
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: KFR oplossing bij kop revisie

Ongelezen bericht door HansD »

ksimon schreef:Deze twinspark cilinderkoppen heb ik op mijn 1150 motorfiets. Het is ook verkrijgbaar voor de 1100.
Niet een alledaagse farkel maar als je aan nieuwe kleppen toe bent en van alle laag torental stotteren af wil dan kan ik deze aanbevelen.

http://www.sjbmw.com/parts.asp?searchtype=0&cat=Engine" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,
Kenny
Ik heb deze tegen KFR en laag toerental stotteren (Rapid Bike 1 module). Werkt prima, niet alleen soepeler motor, maar ook betere gasresponse...
Afbeelding
Gekocht en perfect afgesteld door Ruud Fredriks in Goes:
http://www.tovami.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hans
Beamietoo

Re: KFR oplossing bij kop revisie

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Hans,

Ook een leuke optie om KFR uit de wereld te helpen. De link naar de Tovami prijslijst is niet in orde en ik was benieuwd wat je inclusief afstellen kwijt was ? Naar aanvankelijk installatie moet je de module nogmaals afstellen?
De Rapid bike toverdoos lijkt mij een goede plug en play oplossing. Mijn suggestie voor de cilinderkoppen was meer bedoeld voor mensen die aan een revisie toe zijn. Maar in iedere geval geloof ik dat er genoeg mensen op het forum zijn die alle informatie hierover kunnen verteren. Misschien komen meer suggesties binnen???

Gr,
Kenny
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3299
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: KFR oplossing bij kop revisie

Ongelezen bericht door HansD »

ksimon schreef:Hans,

Ook een leuke optie om KFR uit de wereld te helpen. De link naar de Tovami prijslijst is niet in orde en ik was benieuwd wat je inclusief afstellen kwijt was ? Naar aanvankelijk installatie moet je de module nogmaals afstellen?
De Rapid bike toverdoos lijkt mij een goede plug en play oplossing. Mijn suggestie voor de cilinderkoppen was meer bedoeld voor mensen die aan een revisie toe zijn. Maar in iedere geval geloof ik dat er genoeg mensen op het forum zijn die alle informatie hierover kunnen verteren. Misschien komen meer suggesties binnen???

Gr,
Kenny
Ik dacht iets boven de Euro 400. Ik ben benieuwd welke andere wegen nog meer naar Rome leiden....
Hans
Gesloten

Terug naar “Over: Konstantfahruckeln (KFR), Afstelling”