Rijden met zijkoffers?

Alles over de kuip en kuipruiten

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
hugo75
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2020, 20:49
Type: R1200RT
Bijz: Gruwelijk mooi voor zijn leeftijd!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door hugo75 »

Hallo allemaal,

Aangezien ik nieuw ben hier en onlangs in het bezit ben gekomen van een R1200RT met koffers vroeg ik me af of de meesten hier op hun stalen ros met of zonder koffers rijden. Ik merkte dat ik vd week toen ik voor het eerst ging tanken toch wel iets breder ben dan voorheen. Dit is mijn 7e motor, maar wel de eerste toerbike. Ik heb zowieso nooit met koffers op een motor gereden. Ik ging met de rechterkoffer maar rakelings langs de pomp af en ik bedacht me dat ik met een gelukje een bezoek aan de spuiterij net kon afwenden. Ik zal vast niet de eerste of de laatste zijn die zoiets mee maakt.

Dus was ik benieuwd hoe mensen hier mee omgingen? -groet-
Motorrijder sinds 2002

Kawasaki ZZR 1100
Bmw R1100s
Aprilia Tuono
Suzuki Gsxr 750
Suzuki TL1000r
Suzuki Gsx 600 srad
Gebruikersavatar
AGVerheij
Berichten: 852
Lid geworden op: 14 jun 2010, 11:01
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht
Locatie: Utrecht

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Ik rij (of dankzij de huidige maatregelen: reed) 30000km/jaar woon-werk met de motor en heb verschillende opties geprobeerd:
- tanktas met mijn eerste motor, een R850R. Werkt prima, maar bij 2x per week tanken toch wat lastig
- daarna een RT, en al heel snel een setje 'citydeksels' gekocht
Voldoende bagageruimte voor dagelijks gebruik, maar toch zo'n 30cm smaller dan met de standaard deksels. Zonder zijkoffers en met de kleine topkoffer is ook een optie voor me, maar ik vind de extra zijwindgevoeligheid niet prettig.

En als ik een keer veel wil/moet meenemen zijn in een half uurtje de originele deksels gemonteerd _004
Groets, GerbeRT

Dictionary:
"MOTORCYCLIST" noun, singular [moh-ter-sahy-klist] A person willing to take a container of combustable liquid, mount it on top of a hot, moving engine and then place the whole contraption between their legs.
Gebruikersavatar
Venzent
Berichten: 165
Lid geworden op: 30 okt 2020, 16:30
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almere

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door Venzent »

Rij zelf altijd met zij- en topkoffers (heb hem ook pas een paar maandjes). Wel zijkoffers gewend van mijn Deauville, maar niet zo breed als van de R1200RT. Bij afhalen bij de motorzaak een oeps momentje dat ik even vergeten was dat ik (de motor) een stuk breder was en onlangs met een hekje bij ons in de straat. Ging beide keren gelukkig net goed, maar is gewoon een kwestie van wennen en rekening houden met, denk ik.

Persoonlijk vind ik hem met koffers mooier, dus vandaar dat ik ze er op laat. Dat is natuurlijk ieder voor zich.
Gebruikersavatar
RendeRT
2024
2024
Berichten: 299
Lid geworden op: 23 jul 2014, 22:17
Type: R1250RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Stiens

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door RendeRT »

Ik rijd standaard met de grote zij- en topkoffer(s), zowel woon- werkverkeer als tijdens het toeren. In een van de zijkoffers heb ik een een BMW-tas met daarin verschillende soorten handschoenen en extra (motor)kleding en een ART-slot . In de andere koffer gaat de tas met kleding die ik tijdens het werk draag. De topkoffer is de plaats waar de helm(en) in worden bewaard. Nooit problemen gehad met de breedte van de motor. Een keer een beetje schade bij het opbokken in de garage.
Nu: R1250RT. Daarvoor R1200RT (2011), R1200RT (2005). K1100LT (2x privé, 1 x zakelijk) en K75 RT (1 x privé, 3 x zakelijk); Garmin Zumo XT; Scala Rider Freecom 4 plus; Rukka.
Gebruikersavatar
hugo75
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2020, 20:49
Type: R1200RT
Bijz: Gruwelijk mooi voor zijn leeftijd!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door hugo75 »

Ik heb nu de koffers nog leeg, maar als ik er regelmatig mee naar het werk ga(zodra het weer het weer toelaat) dan laat ik ook de koffers er op zitten. Ik vind dit mooier en praktischer en het hoort ook wel echt bij de motor. De topkoffer is bij mij 46 liter(givi) en de zijkoffers is voor de meerdaagse trips die ik zeker met mijn nieuwe aanwinst ga maken :D
Motorrijder sinds 2002

Kawasaki ZZR 1100
Bmw R1100s
Aprilia Tuono
Suzuki Gsxr 750
Suzuki TL1000r
Suzuki Gsx 600 srad
Gebruikersavatar
Snellecees
Berichten: 300
Lid geworden op: 20 nov 2011, 21:36
Type: R1200RT
Bijz: en een 33 jaar oude BMW R100rt
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Breda

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door Snellecees »

Ik rijd altijd met topkoffer maar bijna nooit met zijkoffers en alleen in geval ik iets moet meenemen hang ik de zijkoffers eraan.
Zonder koffers ben je een stuk smaller en dat is bij het file rijden ook een stuk gemakkelijker.

Groet
Cees
Gebruikersavatar
hugo75
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2020, 20:49
Type: R1200RT
Bijz: Gruwelijk mooi voor zijn leeftijd!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door hugo75 »

Hoi Cees,

Zo zie je maar hoe persoonlijk het rijden met voornamelijk de zijkoffers is...... Ik heb namelijk op het traject wat ik dagelijks rijd voor woon-werk amper last van file. Dus ik laat ze er voornamelijk aan hangen. Maar ik ben nog een 'maagd' als het hierop aankomt. Ik heb mijn Rt nog maar een paar weken en nog niet echt veel op gereden. Hier hebben ze al aardig met de zoutpot rondgestrooid dus ik laat hem voorlopig nog maar op 'stal'
Motorrijder sinds 2002

Kawasaki ZZR 1100
Bmw R1100s
Aprilia Tuono
Suzuki Gsxr 750
Suzuki TL1000r
Suzuki Gsx 600 srad
bert111bel
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 nov 2019, 15:28
Type: R1200RT
Bijz: hij is niet mooi blauw :-)
Land: België
Woonplaats of omgeving: LENDELEDE

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door bert111bel »

Ik ook , altijd met grote topkoffer bijna nooit met zijkoffers
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 726
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door QuickFix »

Altijd met alle koffers (ook de top): zonder zijkoffers vind ik hem er maar gehandicapt uitzien. 8)_

Zoals gezegd kun je jezelf wat smaller maken door op zoek te gaan naar citykoffers (of alleen de deksels); persoonlijk vind ik dat daar teveel voor gevraagd wordt, anders had ik ook een setje genomen.

In mijn koffers zitten allerhande dingen als een spin (voor bagage die niet in de koffers blijken te passen als ik eenmaal al ergens anders ben), een plastic tas (soms doe ik ongepland boodschappen), een eenvoudig pocket slaapzakje (mocht ik, onbedoeld, onder een brug oid moeten overnachten) en een vuilniszak met daarin een regenbroek. Volgens mij ligt er ook nog een verdwaald flesje frisdrank in. ;)
Freude am Fahren
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Ben er ooit eens mee achter een paaltje blijven hangen, alles gelukkig door de verzekering vergoed, maar sindsdien hang ik ze er alleen nog maar aan als ik ze écht nodig heb.. en dat is niet zo heel veel (2× per jaar) :D
fransgabler

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door fransgabler »

De wel- of niet kofferkwestie sluit aardig aan bij een recente post over een nieuwe R1200RT rijder tav de rail op de tank en het gebruik van een specifieke R1200RT tanktas met of zonder koffer(s) .

Dat is in deze post.
terug te lezen.
Gebruikersavatar
sjaakb
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2017, 13:59
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2016 - Full options / TT450
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Steenbergen

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door sjaakb »

Ik rijdt dagelijks met grote zijkoffers en grote topkoffer door de file. Breedte is geen probleem, je bent achter nauwelijks breder dan voor. Ik heb de smalle deksels (zelfs gespoten in bijpassende kleur/bestikkering) erbij gekregen bij de koop, maar is er nog nooit van gekomen ze erop te zetten. Dagelijkse spullen vervoer ik in de Topkoffer. Een enkele keer wat spullen in de zijkoffers. Ik was ook bang voor de breedte tussen de file door, toen ik de eerste rit met mijn -1100-, maar daar ben je na 1-2 dagen aan gewoon. Nu met de iets bredere -1200- ook nog geen problemen de afgelopen 40k km.
Mvg, Sjaak
2017-2019 - R1100RT - 1999 147000-20700km
beckysmile

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door beckysmile »

Ik heb in mijn RT tijd altijd met de zijkoffers erop gereden, gewoon omdat ik dat mooier vindt, en daarbij heb ik de ervaring dat ze heel stevig zijn en dus bij vallen of een zijwaartse aanrijding een redelijke bescherming geven.
Tegenwoordig rijd ik GSA, die is zo vol gehangen met ijzerwerk, dat je al een hamer nodig hebt om alles erachter te kunnen beschadigen.

Groet, Aad.
Gebruikersavatar
Lemoi
Berichten: 687
Lid geworden op: 12 feb 2012, 21:08
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: 's-Hertogenbosch

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door Lemoi »

ik rij altijd met alle koffers (zij en top. Voor corona 40K per jaar). Je bent niet breder met je koffers als zonder koffers alleen mag je de bocht iets minder scherp nemen met je koffers. Ik heb ze nodig voor mijn werk (overnachten in het buitenland bijv).
Het voordeel is denk ik wel dat je er dan aangewend bent en als je ze af en toe erop zet kan het zijn dat je een bocht net iets te krap neemt en het paaltje raakt met je koffer. Ik heb nog nooit ergens tegenaan gereden met mijn koffers. Wel dat een auto mij in de file aanreed en was ik blij koffers te hebben. Beter een duw tegen een koffer dan mijn benen.
Daarnaast heb ik wel het voordeel dat de motor van de zaak is dus als er iets kapot is laat ik het maken op kosten van de baas
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door Baird »

Altijd met zijkoffers (behalve op de foto van mijn avatar): als hij omdonderd hooguit wat kofferreparaties maar de motor blijft heel en je benen blijven echt vrij van de grond mocht je er onder komen.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gebruikersavatar
hugo75
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2020, 20:49
Type: R1200RT
Bijz: Gruwelijk mooi voor zijn leeftijd!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door hugo75 »

Mooi om verschillende ervaringen/reacties van ervaringsdeskundige te mogen lezen. Dank daarvoor....helaas kan ik melden dat ik vandaag een positieve uitslag heb gekregen. Oftewel ik heb Corona en lees vanuit mijn bed jullie reacties. Ik heb dus de aankomende periode voldoende tijd om het forum te vullen _004
Motorrijder sinds 2002

Kawasaki ZZR 1100
Bmw R1100s
Aprilia Tuono
Suzuki Gsxr 750
Suzuki TL1000r
Suzuki Gsx 600 srad
Gebruikersavatar
Venzent
Berichten: 165
Lid geworden op: 30 okt 2020, 16:30
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almere

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door Venzent »

Hugo,
Hopelijk kom je er met de milde symptomen er doorheen. In ieder geval beterschap _004
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Beterschap Hugo, zie nu pas dat je een oud-collega van me bent ;)
Gebruikersavatar
hugo75
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2020, 20:49
Type: R1200RT
Bijz: Gruwelijk mooi voor zijn leeftijd!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door hugo75 »

Bedankt voor de beterschapswensen. @ Berry zijn wij oud collega's?
Motorrijder sinds 2002

Kawasaki ZZR 1100
Bmw R1100s
Aprilia Tuono
Suzuki Gsxr 750
Suzuki TL1000r
Suzuki Gsx 600 srad
Gebruikersavatar
Jazzbass
2024
2024
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 sep 2017, 00:48
Type: R1200RT
Bijz: Nav4, Vstream, mistlampen, valbeugels, Soundbomb
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zuid-Limburg

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door Jazzbass »

Sinds ik een mover heb rijd ik zeldzaam zonder koffers. Daarvoor haalde ik ze wel eens eraf (ivm ruimte in garage) en was het te omslachtig (koffers in tuinhuis) om ze te terug te plaatsen en reed ik soms zonder. Zonder ziet minder mooi uit, mét geeft meer "smoel" aan de achterzijde. Topkoffer zit er altijd op. Ik merk eigenlijk geen verschil in rijgedrag, met of zonder koffers.
Daarnaast sleep ik altijd een aantal spullen mee in de binnentassen van de zijkoffers: dunne regenkleren, regenhandschoenen, windjack, spanband, handdoekje, tape, tyraps, pen, schadeformulier, reflecterende helpen (ALI) en PacSafe metalen net.
Zaklamp, kettingslot, remschijfslot en plankje met touw (voor zachte ondergrond) zit in "radio" vak voorin.

Koffer ruimte komt altijd wel eens van pas, een toevallige aankoop kan meestal mee en regen komt af en toe onverwachts en met windjack ben ik ook al vaker blij mee geweest. En op reis gaat uiteraard tanktas mee, en als de reis wat langer is, een roll-bag boven op het topkoffer.
1987 motorrijbewijs; 1997 eerste motor Honda NTV650, 20 jaar op gereden; In 2017 R1200RT uit 2013 gekocht.
Gebruikersavatar
ErikS
2024
2024
Berichten: 483
Lid geworden op: 19 jan 2014, 19:01
Type: R1250RT
Bijz: Een met radio en BMW navigatie (TFT) en Zumo XT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
Locatie: De parel van Gelderland
Contacteer:

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door ErikS »

In 2006 kocht ik een R1200 RT en liep toen tegen het probleem van de breedte aan. De motor was met zijkoffers zo breed (breder dan de spiegels) dat hij niet door de poort kon zonder de koffers te verwijderen. Op dat moment bestonden er nog geen smalle (City) deksels. Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en twee extra kofferdeksels besteld en daar de zaag ingezet en er zelf smalle deksels van gemaakt (zie de foto's). De inhoud van de koffers was vervolgens voldoende om mijn dagelijkse bagage en wat gereedschap mee te nemen. En als ik met (meerdaagse) vakantie ging kon ik gewoon de originele deksels er snel opzetten (de scharnieren zaten gewoon geschroefd).
Korte tijd later kon je ook smalle schalen in Frankrijk verkrijgen. Inmiddels ben ik een aantal motorfietsen verder maar steeds zijn de smalle deksels bij mij gebleven. Tot het model van de koffer veranderde.
Toen moest ik opnieuw zoeken naar smalle deksels en kwam toen uit bij Hornig in Duitsland waar ze standaard smalle deksels hadden voor de K1600, die hetzelfde model koffer had als mijn nieuw motorfiets.
Ook bij mij huidige motorfiets, de R1250RT zijn de deksels weer vervangen. De smalle citydeksels passen nog steeds omdat het model van de koffer niet veranderd is.
Voordeel van de smallere deksels is, dat deze binnen de cilinderbreedte vallen en je toch voldoende opbergruimte hebt voor een tas of andere spullen die mee moeten. En ze zijn gewoon op de scharnieren geschroefd waardoor het omwisselen voor de vakantie ongeveer 30 minuten aan tijd kost. Wel heb ik de bouten en moeren vervangen voor roestvrij stalen exemplaren. De huidige deksels gaan inmiddels al 4 motorfietsen mee en zo lang het model niet veranderd zijn ze gewoon weer over te zetten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie.
bhennink
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 dec 2020, 17:52
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: CAPELLE AAN DEN IJSS

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door bhennink »

leuk onderwerp.
Ik heb eergistenren een 1200RT besteld van 2013 en ben hele benieud hoe ik het ga ervaren met de koffers. Door dit draadje ben ik me in ieder geval bewustr dat de koffers best wel breed zijn. en nu een een foto terug kijk die ik bij de proefrit heb genomen zie ik ook dat de zijkoffers idd duidelijk bredee zijn dan de rest. Goed om dat even heel bewust te zijn voor ik er mee ga manoeuvreren in de garage.
Greets, Bert
Een dag niet gelachen is een verloren dag.
r1200RT '2013
K-see
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 dec 2020, 19:56
Type: R1200RT
Bijz: Bijzonder veel krassen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Steenbergen

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door K-see »

[youtube]https://youtu.be/dtXFThyr764[/youtube]

Bij het zien van het filmpje krijg je de rillingen over je rug :O
Inmiddels heb ik mijn koffers ook een "kopje" kleiner gemaakt met de slijptol😁.

De deksels zijn nu ongeveer 35 mm dik, en ze bevallen prima.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door K-see op 22 dec 2020, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter veel te duur, dan niet te koop
Gebruikersavatar
hugo75
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 nov 2020, 20:49
Type: R1200RT
Bijz: Gruwelijk mooi voor zijn leeftijd!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Brabant

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door hugo75 »

K-see schreef: 20 dec 2020, 20:19 [youtube]https://youtu.be/dtXFThyr764[/youtube]

Bij het zien van het filmpje krijg je de rillingen over je rug :O
Inmiddels heb ik mijn koffers ook een "kopje" kleiner gemaakt met de slijptol😁.
De deksels zijn nu ongeveer 35 mm dik, en ze bevallen prima.
Dat filmpje ziet er idd vrij heftig uit.......brrr die maakt me toch een smakker naar beneden. Als ik dit zie dan moet ik zeker als beginneling erg opletten en me bewust zijn van het feit dat ik nu met koffers rondrijd en niet zomaar ff snel een hoekje af kan snijden zonder hier aandacht aan te geven :D
Motorrijder sinds 2002

Kawasaki ZZR 1100
Bmw R1100s
Aprilia Tuono
Suzuki Gsxr 750
Suzuki TL1000r
Suzuki Gsx 600 srad
K-see
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 dec 2020, 19:56
Type: R1200RT
Bijz: Bijzonder veel krassen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Steenbergen

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door K-see »

Alleen nog een keertje spuiten 👍
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Beter veel te duur, dan niet te koop
Gebruikersavatar
ErikS
2024
2024
Berichten: 483
Lid geworden op: 19 jan 2014, 19:01
Type: R1250RT
Bijz: Een met radio en BMW navigatie (TFT) en Zumo XT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
Locatie: De parel van Gelderland
Contacteer:

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door ErikS »

Ziet er goed uit. Lijkt heel erg op wat ik gedaan heb. Heb je extra deksels gekocht zodat je ook de originele nog hebt of enkel nu nog deze?
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie.
K-see
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 dec 2020, 19:56
Type: R1200RT
Bijz: Bijzonder veel krassen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Steenbergen

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door K-see »

Big RT Smile
Nee, heb alleen nu nog deze verbouwde.
Gebruik alleen de motor voor woon/werk, dus als ik een reparatiesetje, broodtrommel en appeltje kwijt kan, is het prima. _004 _004
Beter veel te duur, dan niet te koop
K-see
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 dec 2020, 19:56
Type: R1200RT
Bijz: Bijzonder veel krassen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Steenbergen

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door K-see »

Big RT Smile
Zijkoffers zijn inmiddels gespoten......
En heb meteen de rest van het kuipwerk ook gedaan.
Van ouwelullengrijs naar mat weiss :D :D :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Beter veel te duur, dan niet te koop
K-see
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 dec 2020, 19:56
Type: R1200RT
Bijz: Bijzonder veel krassen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Steenbergen

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door K-see »

En dan de foto zelf een kwartslag draaien _001
Beter veel te duur, dan niet te koop
jbazelmans
Berichten: 245
Lid geworden op: 19 mei 2020, 12:49
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Midden-Limburg

Re: Rijden met zijkoffers?

Ongelezen bericht door jbazelmans »

Ik rij altijd met alle koffers erop. een RT zonder koffers is geen RT, vind ik Big RT Smile
Gesloten

Terug naar “Over: Kuip en kuipruiten”