GPSMAP 276Cx doet het weer

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4308
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

GPSMAP 276Cx doet het weer

Ongelezen bericht door Baird »

To Whom It May Concern:

Mijn GPSMAP 276Cx is een paar weken geleden overleden, tenminste als je het internet mag geloven. Hij lag al een aantal maanden in de kast te wachten op betere tijden. Het komt bijna niet voor, in een geval is er een filmpje op YT hoe het er uit ziet maar wordt geen vervolg gemeld hoe het afgelopen is, in een ander geval (in NL) heeft Garmin binnen de garantietermijn een nieuw exemplaar verstrekt zonder iets over de oorzaak te vermelden.

En zo ziet het er uit:


In mijn situatie heeft de technische dienst van Waypoint Notter het probleem kunnen oplossen door het apparaat 'schoon' te maken en een volledige reset te geven, als gebruiker kun je dit niet doen omdat het apparaat niet meer te benaderen is. Het enige advies is om hem niet de winter te laten liggen en niet te gebruiken maar het ding regelmatig aan te zetten, verder hebben ook zij geen idee wat de oorzaak kan zijn.

Hulde voor Waypoint en ik ben blij dat ik dit soort dingen nog steeds het liefste in een echte winkel koop i.p.v. een webshop in Verwegistan en dan een paar centen bespaar. Waypoint heeft natuurlijk ook een webshop maar dat is hier niet relevant.

Verder is het een fantastisch apparaat met een zeer goed scherm, hoe de zon ook staat!! _004
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gesloten

Terug naar “Over: GPS en navigatie”