Houder voor mobiel

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
nomko

Houder voor mobiel

Ongelezen bericht door nomko »

Geen idee of het hier in deze subforum goed staat, dus bij deze:

Ik heb een OnePlus 5T (A50100 mobiel. In de auto maak ik gebruik van een universele houder voor voornamelijk Google Maps te gebruiken. Ik ben op zoek naar een (universele) mobiele houder voor op mijn R1200RT (bj. 2007) om daar mijn mobiel in te doen. Wat voor model/type/oplossing hebben jullie voor mij?

Alvast bedankt!

Nomko
Gebruikersavatar
QuickFix
Berichten: 726
Lid geworden op: 19 jul 2018, 11:13
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Houder voor mobiel

Ongelezen bericht door QuickFix »

Deze discussie is redelijk kort geleden gevoerd over het (wel of niet) plaatsen van een mobiel op een motorfiets. :idea:
Het gaat in dat draadje over een R1100RT, maar geldt eigenlijk voor alle modellen (en motormerken).
Freude am Fahren
nomko

Re: Houder voor mobiel

Ongelezen bericht door nomko »

QuickFix schreef: 21 feb 2019, 15:54 Deze discussie is redelijk kort geleden gevoerd over het (wel of niet) plaatsen van een mobiel op een motorfiets. :idea:
Het gaat in dat draadje over een R1100RT, maar geldt eigenlijk voor alle modellen (en motormerken).
Bedankt voor de link! Maar ik oek geen discussie over het wel of niet doen. Ik zoek een oplossing hiervoor. Waarom? Daar waar de meeste sturen gemaakt zijn van ronde buis is het stuur van een -1200- meer plat en van gegoten aluminium???

Dus de standaard oplossingen die in dat draadje gegeven wordt zullen helaas niet gaan voor mijn -1200-
scOOb
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 okt 2016, 14:11
Type: R1150RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Kiewit

Re: Houder voor mobiel

Ongelezen bericht door scOOb »

Duct-tape ... om de vrouw de mond te snoeren en vervolgens toch google te gebruiken :D :D :D

https://www.cameranu.nl/nl/p1174055/ram ... gIKbfD_BwE

Rammount-bout bij Waypoint, koppelstuk, ram-ball met plaatje en je kan er quasi elke houder tot en met een pizza-oven opschroeven.

Is een degelijke oplossing. Goedkope klem-dingetjes en andere universele toestanden van goedkope Ali-uit-het-oosten vind ik niet betrouwbaar

Een smartphone van 300-400 euro mag van mij wat investering hebben ter bescherming.

Grtz,
scOOb
Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 539
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:03
Type: Ik heb een andere motor
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Wierden

Re: Houder voor mobiel

Ongelezen bericht door Hans Vaessen »

X-grip is inderdaad een prima houder. De meegeleverde elastiekjes zijn wat onhandig, waardoor je geneigd bent die weg te laten. Maar, pas op: die zijn écht nodig, anders is de kans dat het toestel er vroeg of laat uit stuitert (gat in de weg, stoeprand oid) erg groot.
Groet!

Hans Vaessen
www.mrgps.nl
nomko

Re: Houder voor mobiel

Ongelezen bericht door nomko »

scOOb schreef: 22 feb 2019, 14:22 Duct-tape ... om de vrouw de mond te snoeren en vervolgens toch google te gebruiken
Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile
Gesloten

Terug naar “Over: GPS en navigatie”