cardo packtalk bluetooth verbinding instellen

Communicatie op je RT (intercom)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
stryker
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 sep 2018, 13:17
Type: R1150RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Diepenbeek

cardo packtalk bluetooth verbinding instellen

Ongelezen bericht door stryker »

ik heb een cardo packtalk slim via bluetooth verbonden met de zumo. verder is de zumo ook verbonden via bluetooth met mijn iphone. en de iphone is ook rechtsteeks verbonden met mijn packtalk. elk op het bluetooth kanaal wat daarvoor bestemd is. mijn maat heeft een sena headset en deze staat bij mijn cardo op rider a chanel. als mijn packtalk verbinding heeft met mijn zumo xt dan wordt de verbinding met mijn maat de hele tijd verbroken. als ik de verbinding tussen mijn packtalk en de zumo xt uitschakel dan hebben we dit probleem niet. met mijn vorige gps (zumo 350) moest ik enkel het geluid van de gps uitschakelen en dan de verbinding bestaande. is dit op te lossen dan ik met mijn maat kan blijven babbelen en als de gps iets de zeggen heeft dat ik dit stilletjes op de achtergrond hoor? (dus mijn maat zou voorrang moeten krijgen en de verbinding zou niet altijd opnieuw verbonden moeten worden) Ik rij ongeveer 50% van de tijd zonder gps.
Gebruikersavatar
mkoskamp
Berichten: 446
Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:09
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Deventer

Re: cardo packtalk bluetooth verbinding instellen

Ongelezen bericht door mkoskamp »

Met de laatste firmware kan je dat instellen. Je kan dan mixed audio aanzetten zodat je je intercom nog hoort als de GPS wat zegt.
Gesloten

Terug naar “Over: Communicatie”