Cardo community op iMac

Communicatie op je RT (intercom)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
barney
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 dec 2020, 21:33
Type: R1250RT
Bijz: Ik gebruik een Garmin Zumo-XT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zaltbommel

Cardo community op iMac

Ongelezen bericht door barney »

Heeft iemand ervaring met Cardo pachtalk bold en het gebruik van een iMac? Mijn probleem is het volgende. Ik heb de "Cardo updater" voor geïnstalleerd op mijn iMac. Deze werkt prima en kan committeren met mijn unit. Als ik echter via Chrome naar de Cardo Community ga (en inlog) dan ziet mijn PC de Cardo unit niet. Is er iemand die ook tegen dit probleem aangelopen is?
Isaac
Berichten: 950
Lid geworden op: 14 mar 2014, 16:40
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Maassluis

Re: Cardo community op iMac

Ongelezen bericht door Isaac »

Ik werk onder Linux. Standaard werk ik met Seamonkey. Ook met deze browser heb ik soms problemen dat hij niets vindt of niets laat zien terwijl het er wel moet zijn. Firefox, een 2e browser, werkt dan wel. Mijn ervaring is dat een andere browser soms de oplossing kan zijn. Het proberen waard.
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Cardo community op iMac

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Hoi Barney,

Het zou ook aan je USB-kabeltje kunnen liggen. De Cardo lust eigenlijk alleen het originele kabeltje. Een willekeurige USB-kabel zou er zo maar toe kunnen leiden dat de Cardo niet wordt herkend.
Mijn kabeltje heb ik zorgvuldig gemerkt en buiten het bereik van mijn kinderen gehouden om die reden. 😊
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
barney
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 dec 2020, 21:33
Type: R1250RT
Bijz: Ik gebruik een Garmin Zumo-XT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zaltbommel

Re: Cardo community op iMac

Ongelezen bericht door barney »

Ik heb inmiddels antwoord van Cardo ( USA ). De Cardo Community wordt niet meer ondersteund.
Hij is vervangen voor de app op je smartphone. De Cardo Community bestaat nog wel om de oudere
types te blijven ondersteunen. Hij werkt niet met de nieuwe types ( Packtalk of Freecom ).
Gesloten

Terug naar “Over: Communicatie”