Nolan N-COM B902R met Sena RC3 remote control

Communicatie op je RT (intercom)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Wullum
Berichten: 752
Lid geworden op: 17 okt 2010, 16:54
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: 74251

Nolan N-COM B902R met Sena RC3 remote control

Ongelezen bericht door Wullum »

Ik heb een Nolan N-Com B902R voor mijn Lief gekocht voor in haar N100-5 helm.
Deze pairt netjes met de Schuberth SC1M en SC10UA in mijn helmen, de huidige N-Com systemen zijn gelukkig gebaseerd op de Sena 10 chipset. Totzover alles in orde.

Nu wil ik de N-Com pairen met een Sena RC3 afstandsbediening, die werkt perfect met de SC1M en SC10UA samen, maar weigert dienst met de B902R. Hij koppelt wel over Bluetooth en wordt netjes als remote control herkend door de B902R, maar die reageert daarna niet op de volumeknoppen op de RC3.
Volgens meneer Nolan / N-Com is de B902R wel compatible met de Sena RC4, maar ik heb dus de RC3 (die had mijn Lief al van de Sena 10R in haar oude N104 helm)...
Om nou gelijk ook nog een RC4 erbij te kopen wordt wel een duur grapje, nadat we er eerst achter moesten komen dat de B601R welke ze eerst gekozen had niet bleek te werken met voice control (domdom, specs niet goed gelezen) en we daardoor eerst al €230 ipv €160 kwijt bleken te zijn...

Iemand dit ook geprobeerd / uitgezocht / nagevraagd?
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Gebruikersavatar
Wullum
Berichten: 752
Lid geworden op: 17 okt 2010, 16:54
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: 74251

Re: Nolan N-COM B902R met Sena RC3 remote control

Ongelezen bericht door Wullum »

Update:

Zowel Nolan Deutschland als Sena Europe hebben beide geen idee...

Sena is verrast dat Nolan überhaupt de Sena RC4 ondersteunt als remote voor de N-Com B902R, Nolan is al even verrast _001
Men is bij beide firma's erg vriendelijk en hulpbereid, maar een oplossing hebben ze geen van beiden :cry:
Ik ga maar eens verder fröbelen met de 3 verschillende RC3's welke ik heb liggen...
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Gesloten

Terug naar “Over: Communicatie”