Tassen voor de zijkoffers

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Tassen voor de zijkoffers

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Ik wil een setje tassen voor in de zijkoffers aanschaffen.
Nu vroeg ik mij af of er verschil is in de koffers van de RT1200 -05 -10 en de modellen daarna?
Alvast bedankt! 😊
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
RendeRT
2024
2024
Berichten: 299
Lid geworden op: 23 jul 2014, 22:17
Type: R1250RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Stiens

Re: Tassen voor de zijkoffers

Ongelezen bericht door RendeRT »

De koffers voor de R1200RT zijn gelijk voor de bouwjaren 2005 tot en met 2013. Daar passen dus dezelfde koffertassen in. De koffers voor de R1200RT LC en de koffers van de R1250RT zijn anders van model, daar zijn andere tassen voor.
Nu: R1250RT. Daarvoor R1200RT (2011), R1200RT (2005). K1100LT (2x privé, 1 x zakelijk) en K75 RT (1 x privé, 3 x zakelijk); Garmin Zumo XT; Scala Rider Freecom 4 plus; Rukka.
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Tassen voor de zijkoffers

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dank je wel voor de info!

Ik ga eens rondkijken. 😊
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
Wullum
Berichten: 752
Lid geworden op: 17 okt 2010, 16:54
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: 74251

Re: Tassen voor de zijkoffers

Ongelezen bericht door Wullum »

Ik heb ze pas op Ebay gescoord voor net geen €50.
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Gebruikersavatar
Dingeman
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 nov 2011, 11:31
Type: R1200RT
Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Brabant

Re: Tassen voor de zijkoffers

Ongelezen bericht door Dingeman »

Kijk hier eens. Ik was er zeer tevreden over en met mij nog vele anderen. Zeer aantrekkelijke prijs en groot voordeel (althans dat vond ik) middels een degelijke ritssluiting aan beide zijden te openen.

https://www.kofferinnentaschen-fuer-bmw.de/
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Tassen voor de zijkoffers

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

@Dingeman, dat zijn inderdaad hele mooie tassen. Ze gebruiken de binnenruimte van de koffer optimaal.

Ik moet zeggen, ik vind ze wel aan de prijs. Ze zullen hun prijs waard zijn, maar waar ik de tassen voor ga gebruiken, zijn ze te duur. €45,-- per tas, plus € 17,-- verzendkosten, dat vind ik dan toch een prijzig grapje.
Ik heb nu twee tassen besteld bij Ali. De tassen gaan dienen om al het materiaal, dat ik nodig heb, als verkeersregelaar, tijdens de inzetten bij evenementen een beetje ordelijk op te bergen. In de tweede tas gaat het gereedschap - starthulp, doppensetje en een reparatiesetje om een lekke band repareren- regenjack, EHBO koffertje enz..

Als ik echt ga reizen, dan gaan die andere tassen er zeker komen. 😊

Ik ben van plan om volgend jaar Corsica te gaan bezoeken, Met de motor uiteraard. Op het gemakje naar Toulon en vandaar op de ferry naar Corse!
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gesloten

Terug naar “Over: Overige accessoires”