Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

RAbels
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2021, 06:32
Type: R850RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Harderwijk

Even voorstellen

Ongelezen bericht door RAbels »

Beste forumleden, laat ik me even voorstellen.
Roy Abels, 19-4-1955.
Altijd een trouwe Honda rijder geweest en diverse modellen gehad: Magna750, VFR750, 2x een CBR600 en als laatste een Pan European (klassieke model). In 2008 gestopt met motorrijden. En nu weer gestart en voor het eerst (sinds 7 ept 2021) een BMW boxer: de R850RT uit 2004.
Particulier aangeschaft (ook voor het eerst); afwachten of dat laatste een wijs besluit is geweest. Al een probleem met de ABS unit. Wil geen verrassingen onderweg, dus laat deze maar verwijderen. Als iemand daar een ander advies over heeft, dan hoor ik dat graag snel. De afspraak staat voor aankomende donderdag.
Verder wel plezier aan deze fiets. Even wennen aan de boxer; geluid en karakter .. maar rijdt lekker en soepel. Hoop nuttige tips te vinden op dit forum.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Roy,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van een -850- . Lees je vooral in op ons forum. Er is al veel info gedeeld. Stel ook gerust je vragen hoor . . . veel plezier op je RT! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Roy, van harte welkom op dit prachtige forum. _004 Heel veel plezier met je R850RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”