nieuw hier

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Philxo
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2021, 21:59
Type: R1200RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Antwerpen

nieuw hier

Ongelezen bericht door Philxo »

Hey iedereen ,
Ik zal mij even braafjes voorstellen, alvorens ik overal ga liggen posten / liken / en natuurlijk domme vragen ga stellen. Big RT Smile
Mijn naam is Philip, en ben woonachtig te antwerpen. ik tel 34 lentjes jong en hoop er nog wel enkele bij te doen.
Net zoals ik met mijn andere motor heb , zijn de NL forums gewoon aangenamer dan de belgische _001 vandaar dat ik hier zit.
Sinds deze week ben ik eigenaar van een 2015 RT LC. Ook heb ik nog een GS van dat zelfde bouwjaar in de garage staan.
Maar omdat ik al een jaar of 8 eens langdurig een RT wou rijden , nu toch maar gezegd : '' jonger worden we niet he''.
Het is uiteindelijk een witte geworden, wat niet geheel mijn voorkeur had, maar tja , de prijs was goed. _004

En misschien eens tot een of ander treffen of rondrit _004
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: nieuw hier

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Philip, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
fransgabler

Re: nieuw hier

Ongelezen bericht door fransgabler »

Welkom op dit Nederlandse forum!

Om dezelfde reden zijn er meer Zuiderburen lid van dit RT forum?

Hoewel het Vlaams en het Nederlands grotendeels overeenkomen, doen zich ook op het forum soms hilarische situaties voor naar aanleiding van dezelfde begrippen met een verschillende betekenis.

Dezelfde taal leidt toch tot onverwachte Babylonische spraakverwarringen.
Laatst gewijzigd door fransgabler op 02 dec 2021, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: nieuw hier

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Philip,

Van harte welkom op ons RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Veel plezier op zowel je RT als op je GS. En ook nog twee van het bouwjaar 2015. Wat een luxe. Gelijk heb je. Geniet ervan. Zo ook van dit forum. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Philxo
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2021, 21:59
Type: R1200RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Antwerpen

Re: nieuw hier

Ongelezen bericht door Philxo »

EileRT schreef: 02 dec 2021, 19:17 Hallo Philip,

Van harte welkom op ons RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Veel plezier op zowel je RT als op je GS. En ook nog twee van het bouwjaar 2015. Wat een luxe. Gelijk heb je. Geniet ervan. Zo ook van dit forum. _004

-groet-

Eilert


Ik heb ineens ook een bizarre vraag , maar waar zou je een originele zijkoffer kunnen vinden van BMW ? Of zijn deze enkel nieuw te vinden? _001
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: nieuw hier

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Probeer eens bij Boonstra Parts:

https://www.boonstraparts.com. 😊
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
fransgabler

Re: nieuw hier

Ongelezen bericht door fransgabler »

Philxo schreef: 02 dec 2021, 21:32
Ik heb ineens ook een bizarre vraag , maar waar zou je een originele zijkoffer kunnen vinden van BMW ? Of zijn deze enkel nieuw te vinden? _001
Zo bizar is die vraag niet. Er is een levendige handel in diverse gebruikte originele BMW koffers en/of passende koffertassen.

We hebben voor vraag en aanbod zelfs een aparte rubriek. Lees ook even de de rode letters bovenaan de rubriek. Omschrijf zo goed mogelijk van welk type je welke koffer zoekt. Dan krijg je een privé bericht of een antwoord op het forum zelf.

Succes met de aankoop.
Laatst gewijzigd door fransgabler op 03 dec 2021, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Philxo
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2021, 21:59
Type: R1200RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Antwerpen

Re: nieuw hier

Ongelezen bericht door Philxo »

PanEuRoel schreef: 02 dec 2021, 22:14 Probeer eens bij Boonstra Parts:

https://www.boonstraparts.com. 😊
Bedankt voor de tip _004
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”