Hoi iedereen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Brandebook
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2022, 17:46
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Hoi iedereen

Ongelezen bericht door Brandebook »

Hallo iedereen!

Ik heb nu een half jaartje een bmw r850rt uit 2001 met inmiddels 160k op de teller. Ben naar Amsterdam verhuisd en een parkeervergunning is daar erg ingewikkeld dus nu staat hij prima voor op de stoep.

Met veel plezier af en aan naar familie gereden... rijdt heerlijk op de snelweg. Ook het ingewikkeldere bochtenwerk in centrum Amsterdam gaat enorm soepel. Ik vergeet stond hoe zwaar hij is waardoor ik hem al een keer bijna heb laten vallen toen ik iets te sportief instuurde in een parkeerplaats.

Kijk uit naar dit forum.. wil af en toe ook zelf kleine klusjes doen dus advies wordt ook erg gewaardeerd.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoi iedereen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Welkom op het RT-forum .
Persoonlijk zou ik geen parkeervergunning aanvragen, of je moet in het centrum van Amsterdam wonen, waar de regels voor het parkeren van een motor iets anders liggen. In principe wordt het parkeren op het trottoir gedoogd, mits je de voetgangers niet hindert.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hoi iedereen

Ongelezen bericht door EileRT »

icon_welcome en veel plezier op je -850- _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 839
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Hoi iedereen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag 'Brandebook', van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R850RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Brandebook
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2022, 17:46
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Re: Hoi iedereen

Ongelezen bericht door Brandebook »

Dank voor het welkom!

Nog geen problemen gehad op de stoep inderdaad.. af en toe studenten die er fiets tegen aan zetten maar hij is niet meer gloedjenieuw dus vind ik niet zo'n ramp.
Gebruikersavatar
Venzent
Berichten: 165
Lid geworden op: 30 okt 2020, 16:30
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almere

Re: Hoi iedereen

Ongelezen bericht door Venzent »

Welkom Brandebook op dit forum.
Veel plezier en veilige kilometers met je R850RT.

Respect voor je Zen-modus:
Brandebook schreef: 24 jan 2022, 09:34 af en toe studenten die er fiets tegen aan zetten maar hij is niet meer gloedjenieuw dus vind ik niet zo'n ramp.
Die van mij is ook niet gloedjenieuw (17 jaar oud), maar de eerste de beste die z'n fiets tegen mijn motor zou zetten, die hoeft zich waarschijnlijk geen zorgen meer te maken waar hij zijn fiets kan parkeren, die is dan ergens gestald waar geen zon komt :O

Maar, misschien is het wel beter jouw houding te hebben in hartje Amsterdam...... _004
Brandebook
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2022, 17:46
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Re: Hoi iedereen

Ongelezen bericht door Brandebook »

haha :).. ik moet zeggen dat de jouwe er ook nog erg netjes uitziet.. de mijne heeft helaas al wat meer gebruikssporen dus dat helpt..
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”