Overloper

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Biettie
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2022, 12:17
Type: R1200RT
Bijz: RT-P 06-2014
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Terneuzen

Overloper

Ongelezen bericht door Biettie »

Hallo mede-forummers, ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Arno en ik ben al sinds 1990 fervent motorrijder. Ik ben begonnen met een VT600C van Honda, daarna een Suzuki GSX600F en tenslotte een Goldwing 1500 uit 1989 (ja, met 2 antennes en een vlaggestok :D ). Als ik het mag zeggen, ben ik redelijk handig en de laatste 2 motoren zijn dan ook door mijzelf op allerlei manieren aangepast. Lassen, spuiten, wrappen, electronica en plastic zijn geen vreemde ambachten voor mij.
De GL waar ik momenteel op rij, heb ik pas voor de tweede keer gewrapt met vinyl folie. Ik heb het niet zo op veel chroom (en dus veel poetsen), dus die heb ik er te zijner tijd afgehaald. De gaten die er over bleven heb ik dicht geplamuurd en geschuurd voordat de folie er op ging. De eerste kleur was oranje........na een jaar of 10 had ik dat wel gezien en heb ik er blauw metallic folie op gezet:
Afbeelding
Nu weer een jaar verder ben ik een leuke RT-P 2014 tegengekomen en denk erover om na 11,5 jaar de GL in te ruilen voor een BMW. Ik heb al rondgeneusd op dit forum en heb al verschillende projecten van de RT-P gelezen en bekeken, dus qua informatie komt dat wel goed. Hopelijk kan ik mijn eigen verhaal hier ook delen. Zodra ik de aankoop heb gedaan, zal ik dit posten. Ik hoop op jullie kennis en expertise als ik eenmaal aan het project begin. Nu eerst de Goldwing eens proberen te verkopen.....
-groet-
Arno
Arno
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Overloper

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Arno,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro _004

Helemaal TOP je ervaring met de Honda en nu dan de start op een -1200- ex P. De RT zal je zeker ook het nodige comfort geven maar zal beslist sportiever aandoen dan de Goldwing.

Deel vooral je ervaringen en stel gerust je vragen. Veel plezier toegewenst. Want daar gaat het om! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Biettie
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 aug 2022, 12:17
Type: R1200RT
Bijz: RT-P 06-2014
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Terneuzen

Re: Overloper

Ongelezen bericht door Biettie »

Dank je wel, Eilert. Gaat zeker lukken! _004
Arno
Gebruikersavatar
Nightstalker
Berichten: 246
Lid geworden op: 21 feb 2022, 17:38
Type: R1250RT
Bijz: Is ie nou zwart of toch donkerblauw?
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Overloper

Ongelezen bericht door Nightstalker »

Overloper?
Welnee joh, gewoon een verstandige keuze.
Veelgitariër
Gebruikersavatar
mkoskamp
Berichten: 446
Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:09
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Deventer

Re: Overloper

Ongelezen bericht door mkoskamp »

GSX600F is een mooie motor. Heb ik me meer dan eens aan vergaapt in de folder.
Mijn eerste motor werd echter een K75S.
Af en toe zit ik te denken om alsnog een keer die Suzuki op de kop te tikken, gewoon om te proberen.
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 851
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Overloper

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Arno, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RTp en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”