Nieuw op het forum, ben ik direct al lekker mijn WW kwijt, maar na lang nadenken toch weer gevonden...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Harry1954
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2018, 10:29
Type: R1100RT
Bijz: Verhoogde ruit
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Assen

Nieuw op het forum, ben ik direct al lekker mijn WW kwijt, maar na lang nadenken toch weer gevonden...

Ongelezen bericht door Harry1954 »

Big RT Smile hallo medeboxers, het rijden op een boxer was voor mij een hele nieuwe ervaring, van een custom, virago en een intruder naar een 1100rt en dan dat gevoel.... Prachtig. Nu ingeruild voor een 1150RT en daarbij viel direct op dat de balans van de cilinders beter is gemaakt. Geen wiebel meer maar gewoon lekker starten en rijden. Ik denk dat ik mijn laatste motor wel heb gevonden, met slechts 80000 km en een grote beurt achter de rug kan hij nog lang mee. Gegroet, Harry.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw op het forum, ben ik direct al lekker mijn WW kwijt, maar na lang nadenken toch weer gevonden...

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Welkom Harry, op het RT-forum en veel plezier met je -1150-
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw op het forum, ben ik direct al lekker mijn WW kwijt, maar na lang nadenken toch weer gevonden...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Harry,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en vele plezierige kilometers toegewenst op je RT! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”