Nieuw? Nou ja, soort van...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

MarkL
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2018, 13:20
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rosmalen

Nieuw? Nou ja, soort van...

Ongelezen bericht door MarkL »

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Mark Litjens. Helemaal nieuw ben ik niet. In het verleden ben ik al lid geweest, maar de afgelopen twee jaar heb ik het even zonder motor moeten stellen. Zware jaren, maar aan alles komt een eind. Zo ook nu: ik ben weer voorzien van rijdend materieel, in dit geval een fraaie, goed bewaarde en ervaren R 1100 RT uit 1986. Kleur Glacier Grün, met mijlenteller (hij is gedoopt in Engeland). Mijn vorige motor was overigens ook een R 1100 RT.

Veel heb ik er nog niet op gereden, want ik heb hem tijdens het schrijven van dit bericht net twee dagen en nu staat hij bij MG Parts in Berlicum voor een beurtje en twee nieuwe banden. Vanaf morgen ga ik hem de sporen geven. Met het KNMI is afgesproken dat dan echt de lente uitbreekt. Ik weet alleen niet of het KNMI net zo betrouwbaar is als een BMW. Dit terzijde.

Voor wie het interessant vindt: ik ben journalist/tekstschrijver/fotograaf en schrijf het meest over alles wat met auto's en motoren te maken heeft, maar dan met name voor vakbladen. Daarnaast ben ik net met een online magazine (Hommeage.nl) begonnen voor mannen van 45 jaar en ouder (maar je mag het wat mij betreft ook lezen als je jonger bent), waarop vanzelfsprekend geregeld aandacht voor motoren en auto's.

Die site is meteen de reden waarom ik voor een 1996 RT ben gegaan. Ik wil dit jaar nog een paar reizen in Europa maken, om verhalen op te tekenen. Daarom zocht ik een motor waaraan ik zelf kan sleutelen onderweg, zonder eerst diagnoseapparatuur er aan te moeten hangen. Dat sleutelen is nog wel een dingetje: ik weet er wel iets van, maar zou graag eens over de schouder van iemand uit deze club mee willen kijken.

Maar waar het eigenlijk om gaat: na 2 jaar heb ik ongeloooooooooflijk veel zin om weer te rijden. Wie weet zien we elkaar onderweg wel weer. De RT-forum sticker zit er nog op van de vorige eigenaar. Tot ziens!
180328_R1100RT_20180328_095345_LR.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw? Nou ja, soort van...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Mark,

Welkom terug op ons mooie RT-forum en helemaal TOP natuurlijk dat je weer een RT gaat rijden . . . het is een hele mooie met dus een forumsticker! _004

Veel plezier op 't forum en vele plezierige kilometers met heerlijk weer toegewenst! _004

Ennuuh, BMW is écht betrouwbaarder dan het KNMI! :D

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
reneRT
Berichten: 117
Lid geworden op: 14 mar 2018, 21:01
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Groen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rijswijk

Re: Nieuw? Nou ja, soort van...

Ongelezen bericht door reneRT »

Welkom,
Je hebt een mooie fiets. Bijna dezelfde kleur.
Gr,
René
C Spijkers
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2015, 16:23
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Nijmegen

Re: Nieuw? Nou ja, soort van...

Ongelezen bericht door C Spijkers »

Welkom.
Goed dat je BMW rijdt, maar...
...heb je een R1100RT uit de voor-serie van de in 1996 geïntroduceerde -1100- ? :mad:
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4367
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Nou ja, soort van...

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Ook welkom meneer Spijkers . . .
C Spijkers schreef: 29 mar 2018, 21:07 Welkom.
Goed dat je BMW rijdt, maar...
...heb je een R1100RT uit de voor-serie van de in 1996 geïntroduceerde -1100- ? :mad:
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”