Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Marcel
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2018, 12:44
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Vlaardingen

Voorstellen

Ongelezen bericht door Marcel »

Hallo allemaal,

Sinds twee maanden rijd ik mijn eerste BMW, een R1200 RT 90-Jahr Edition. Primair aangeschaft om comfortabeler kilometers te kunnen vreten ten opzichte van mijn eerste fiets (Yamaha FZ6), waaronder een jaarlijkse toer door een deel van Europa.

Nu de eerste ritten achter de rug zijn: Ik ben heel blij met het ESA systeem - zeker met duopassagier. Ook de lichtvoetigheid en directe drive van de fiets vallen me elke keer weer op.

Daar tegenover: ik heb nu al meer aan de motor "gesleuteld" dan aan de Fazer in 6 jaar tijd: CTek lader met comfort connect aangesloten na een lege accu (2 weken stilstand) -> accu is niet fris meer, stroomvraag bij starten is gigantisch. Gisteren een kapot dimlicht vervangen.

Nu op zoek naar een draadje over een fabrieksalarm dat niet meer reageert op de afstandsbediening. Kan ik vast iets over vinden op dit mooie forum vol waardevolle informatie!

Groeten,
Marcel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Marcel,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je waardevolle forum compliment! _004

Gebruik, wanneer je info wilt vinden, de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex. Wanneer je er niet uitkomt, stel dan gerust je vraag in een nieuw aan te maken topic.

Veel plezier op je -1200- en hier op 't forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”