voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

KeesS
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2018, 08:49
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Roosendaal

voorstellen

Ongelezen bericht door KeesS »

Hallo BMW forum leden, ik ben Kees Schrauwen, nu 62 jaar en sinds 1 maand heeft mijn Alter Ego een BMW R 1100 RT van 1998, gekocht bij een vriendelijke en bekende motorzaak voor ons. Ik heb de laatste 20 jaar op een Yamaha Seca 750 toer uit 1982 gereden, daarvoor diverse oude ja hele oude motorfietsen, ooit begonnen met een DKW 100 cc, ja pas 15 jaar maar toen is de passie voor motorrijden geboren en is nooit weggegaan. Eindelijk dan een betrouwbaar merk…. BMW hoop ik want gisteren was de accu al dood. Mensen mijn wens is; ik zou graag eens zorgeloos en vertrouwd mijn ritjes willen rijden. Oh nu kan het vrouwtje ook goed comfortabel achterop. Ik zie alleen maar pluspunten met deze BMW :roll: en ik hoop echt dat de motorzaak me gaat helpen met deze eerste storing.
Allemaal mooie en veilige ritten gewenst vanuit Roosendaal
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Kees,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro! _004

Je gaat met de -1100- vast en zeker veel plezier beleven. Een nieuwe AGM accu (tip) zal je RT weer nieuw leven inblazen.

Veel plezier samen met je vrouw op de RT en hier op 't forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dingeman
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 nov 2011, 11:31
Type: R1200RT
Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Brabant

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door Dingeman »

In Roosendaal bestaat de "BMW Motorclub Roosendaal" die hun "clublokatie" heeft in Huis ten Halve. Als je op deze naam googled vind je vaste en zeker hun site. Daar vind je informatie over deze club. Misschien iets voor jou.
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”