OOk even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

sandorfi
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2017, 13:31
Type: R1200RT
Bijz: Midnight blue 2012
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: wvl

OOk even voorstellen

Ongelezen bericht door sandorfi »

Hallo,

Na al een heel tijdje mee te lezen ga ik mij toch eens deftig moeten voorstellen zeker?

Na een hele tijjd geleden gereden te hebben met een Yamaha diversion 600 werd die vervangen door een Kawasaki GTR1000.
En deze week kocht ik een blauwe R1200RT van 2012.. Het wordt wel nog eventjes wachten want de bmwr laat eerst nog een onderhoudsbeurt doen voor de verkoop doorgaat. Nog anderhalf weekje geduld dus.

Was al danig onder de indruk bij het testrijden... mijn eerste gedacht: amai, dat stuurt precies als een fiets :D :D .

Voor de rest over mezelf: geboren, wonend en weekend in het verre Westvlaanderen, Belgie. Geboren in 1966 dus de jaren beginnen te tellen en het pensioen komt steeds dichterbij :oops:

Heb hier al een hoop ogestoken en de echte praktijkvragen gaan wel jullie richting uitkomen.

grts.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: OOk even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo sandorfi,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Nog even geduld dus en je gaat een -1200- rijden . . . helemaal TOP man en ja, dat stuurt als een fiets! :D

Voor straks, vele plezierige kilometers toegewenst! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”