Nieuw en groen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
banaanengerrit
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2018, 10:06
Type: Overig R-serie
Bijz: Knalrood!!!!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Nieuw en groen

Ongelezen bericht door banaanengerrit »

Goedemorgen;

Mijn naam is Albert en ben na talloze Jappen overgestapt naar een BMW, en precies de BMW met een slecht reputatie, zo slecht dat ik heb zelfs op dit forum niet kan kiezen (overige R-modellen ;) .
Ik ben al wat ouder maar ben nog steeds een fervent motorijder met een ietwat te jeugdig risicoprofiel (leg de motor lekker plat in de bochten) en wil nogal eens (iets te) hard rijden...............
Nu al een 4 a 500 kilometertjes weg met de BMW, en wat stuurt dat ding als een scheermes, kan geen Jap aan tippen!!

MAAR.............

Het is een R1100RS jaja uit 1993 met een enorm aantal rekeningen, en ja, met nu al dingen, ik heb hem net, maar dat zal ik wel in een ander topic doen.
Ik hoop via mijn vragen en jullie antwoorden mijzelf wat te bekwamen in de techniek van 'deze' boxer en ik hoop dat hij zijn reputatie bij mij iig niet waarmaakt (hoewel) maar nogmaals, dat in een ander topic.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw en groen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Albert,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en helemaal oké toch dat je bent gevallen voor een R1100RS! _004

Stel gerust je vragen in de daarvoor ingerichte topics, maar omdat er al heel veel geschreven is in de afgelopen 10 jaar, kun je ook eerst eens zoeken via de "zoekfunctie" rechtsboven in de forumindex.

Ik wens je veel plezier op je RS en uiteraard ook hier op 't forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: Nieuw en groen

Ongelezen bericht door Baird »

Het allereerste model van een toen compleet nieuwe serie van BMW, echt iets voor de liefhebber!

Welkom en veel succes gewenst! _004
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”