even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Sstell
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2018, 11:35
Type: R1100RT
Bijz: niet
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Stiens

even voorstellen

Ongelezen bericht door Sstell »

Goedendag allemaal,
Ik ben nu ongeveer een jaar in het bezit van een RT 1100, bouwjaar 98. Hiervoor ben ik jaren in het bezit geweest van een Honda CX 500 uit 1978.
Nadat we vorig jaar verhuisd zijn en we een garage kregen wilde ik nu een wat zwaardere motor met cardan aandrijving want dat beviel goed bij de CX. na wat rondkijken en proefrijden werd ik verliefd op de RT en heb ik mijn zinnen hierop gezet en nu dus ook een gelukkige bezitter. Het zelf onderhouden van mijn motor is één van de dingen die ik zo mooi vind aan het motor rijden. Ik was hiervoor lid van het Honda CX forum en dit is me altijd prima bevallen. Vandaar dat ik me nu ook voor dit forum aangemeld heb.

Gr Sjouke
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Sjouke,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

De -1100- gaat je ongetwijfeld veel plezier geven en laat zich prima onderhouden. Ik weet zeker dat ons forum je ook de nodige kennis vanuit de afgelopen 10 jaar zal geven. Via de zoekfunctie (rechts bovenin de forumindex) gaat er een schat aan informatie voor je open.

Deel gerust je vragen en ervaringen in de daarvoor ingerichte topics en veel plezier met je RT! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”